sobota, 24 maja 2014

Black & White

Witajcie Kochani,
Dzień nie może nie być cudownym, jeśli odwiedzam Mood Scent Bar. Pojawiło się sporo nowości na moodowych półkach i pobiegłam z drżeniem serca wąchać.


Jeśli jeszcze nie wiecie Mood Scent Bar to perfumeria niszowa i dla mnie najpiękniejsze z pachnących miejsc w Warszawie. Ja nie wiem jak oni to robią, ale wiedzą lepiej niż ja w których perfumach się zakocham. 



Z nowości najbardziej zainteresowała mnie marka Liquides Imaginaires i ich dwie trylogie zapachowe. Może nie będę Wam na razie o nich opowiadać (muszę się dokształcić), zostawię to na osobny post. Jestem pod wielkim wrażeniem tych zapachów, każdego z nich. Uważam je za absolutne arcydzieła i bardzo się cieszę, że mam próbki każdego i będę mogła je lepiej poznać. 

Za to zupełnie się nie spodziewałam, że aż tak bardzo rozkocha mnie kolejna nowość, perfumy Stephena Jonesa dla Comme des Garçons o ciekawej nazwie Wisteria Hysteria. Mamy tam m.in. pieprz, goździki, kadzidło, kwiaty wisterii (jeśli jeszcze nie wiecie jak piękne są kwiaty wisterii, natychmiast je wygooglujcie!), różę, liść mate, piżmo... Obiecuję, że opowiem Wam o nich więcej, są po prostu przepiękne! I jak pięknie zapakowane, kartonik przypomina pudełko na kapelusze, a flakon perfum jest owinięty autentyczną kapeluszową woalką!! Kochani moi - perfekcja!


Trzy godziny w Mood Scent Barze minęły jak trzy minuty. Wyszłam uskrzydlona i szczęśliwa. 


W domku czekała na mnie paczuszka od Stay Simple. Jakiś czas temu wypatrzyłam u Juicy Beige post na temat tej marki. 


Zachęcam Was do przeczytania posta Juicy, która bardzo ciekawie opisuje markę (KLIK). Zamówiłam sobie u dziewczyn koszulkę i notesik z planem dnia i ołówkiem. 


W koszulce dziś chodziłam cały dzień i już wiem, że kupię kolejną, nosi się świetnie. 


A notesy... no cóż, może jeszcze nie wiecie, a jeśli już mnie trochę znacie, to już Wam wiadomo, że kocham notesy :) !!


Życie jest piękne


Ściskam!


19 komentarzy:

  1. W ogóle nie wiedziałam, że są takie kwiaty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nazywa się ulica, na której mieszkają bohaterki serialu "Gotowe na wszystko"? :)

      Usuń
  2. Ja również kocham wszelakie notesy i kalendarze i najchętniej nic bym w nich nie notowała tylko kupowała...żeby były;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo!!!!!!!!!!! :D

      Usuń
    2. I ja też! Ale z racji próby posiadania zdrowego rozsądku staram się ich używać ;). Bywa trudno.

      Usuń
  3. Cudnie, cieszę się, że koszulka fajnie się nosi:) pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za inspiracje :* I również bardzo pozdrawiam

      Usuń
  4. Też uwielbiam wszelkiego rodzaju notesiki - choćby, żeby sobie na nie popatrzeć ;D Koszulka też świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notesy, zeszyty, od dawna mam do nich słabość :) Nawet nie trzeba zapisywać, ale tak cieszą oko :)
      Miło mi, że koszulka się podoba :)

      Usuń
  5. Same cudowności, uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Jestem ciekawa tych perfum. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy myślę, że byłabyś nimi zachwycona! :)

      Usuń
  6. Chciałabym takie niszowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz kiedyś w Warszawie, to Cię tam zabiorę :) Super doświadczenie.

      Usuń
  7. tą koszulkę też chcę! a jak bede w wwa to muszę się wybrać do tego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mają sklep w Lublinie, ja kupiłam koszulkę online. Linkowałam w treści, możesz sobie pooglądać modele. Ale wydaje mi się, że mają po jednej sztuce każdego modelu teraz.. Na szczęście planują dostawę. Czekam na ten moment żeby wybrać coś jeszcze. A do Mood Baru bardzo, bardzo warto zajrzeć, więc nie omiń go gdy przyjedziesz ;)

      Usuń
  8. Faktycznie - prosto i pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakon jest piękny, a zapach perfum pewnie jeszcze piękniejszy ;) Na tą koszulkę polowałam kiedyś, ale nie było mojego rozmiaru :( Idę popatrzeć może teraz będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko prezentuje się cudnie! Bedę czekać na szerszy opis perfum :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)