sobota, 5 marca 2016

Wrażenia i mini recenzje - kosmetyki naturalne

Witajcie Kochani,
Dziś postanowiłam zasypać Was garstką mini recenzji kosmetycznych. Wzięłam sobie do serca moje przemyślenia o zbaczaniu ze ścieżki naturalnych składów, kosmetycznej monogamii i powracaniu do tego co dobre.


Niektóre z poniżej omawianych produktów znam od dawna, pozostałe to świeżynki, ale i tak postanowiłam napisać o nich kilka słów, bo już teraz uważam je za godne polecenia. 


Zacznijmy od cukrowego kremu do rąk Phenome, który kiedyś na łamach tego bloga nazwałam najlepszym kremem na świecie. Po dłuższej przerwie wreszcie wylądował w mojej kosmetycznej szufladzie. Skład na szóstkę, zapach najpiękniejszy z pięknych, działanie bez zarzutu. Po więcej informacji odsyłam Was do dokładnej recenzji produktu, którą opublikowałam prawie cztery lata temu (KLIK). Zdecydowanie w pogoni za nowinkami warto przypomnieć sobie i wrócić do kosmetyków, które nas zachwyciły :) 


Pozostając w temacie pielęgnacji dłoni zerknijcie proszę na mój najnowszy nabytek. Na mydła do rąk Yope miałam ochotę już dość długo, ale gdy dowiedziałam się, że można je kupić w Almie, dołożyłam je do koszyka przy okazji zakupu wody kokosowej Riri (moje ostatnie uzależnienie). Dobre składy (92 % składników pochodzenia naturalnego), spore pojemności, bo aż 500 ml, bardzo ładne zapachy i ciekawe kompozycje zapachowe, atrakcyjna cena (można znaleźć je już w okolicy 12 zł) i te świetne etykiety! I do tego polska produkcja. Mydła występują w dwóch wersjach, klasycznej kosmetycznej (figa, werbena, wanilia z cynamonem) oraz do kuchni (goździk, mineralne, miód z bergamotką). W planach mam sprawdzić wszystkie wersje zapachowe. Póki co w łazience postawiłam wanilię z cynamonem, w kuchni miód z bergamotką, a na swoją kolej czeka figa.  Marka niedawno  wprowadziła ekologiczne opakowania uzupełniające w niższej cenie i balsamy do rąk. Żegnajcie pięknie pachnące, drogie mydła  do rąk Bath and Body Works. Tak, czasem wysuszałyście mi dłonie. A mydła Yope tego nie robią, więc przyszła pora by się rozstać na zawsze.


Przejdźmy dalej, przed nami jeszcze dwa produkty do pielęgnacji twarzy oraz dwa z kolorówki. Krem na noc Biolaven, wygrałam jakiś czas temu u Ekocentryczki, (dostałam wtedy jeszcze płyn micelarny tej marki, też bardzo dobry, ale mojego ulubionego płynu Sylveco nie przebił ;). Cała seria zawiera olej z pestek winogron i olejek lawendowy. Polecam, bo to kosmetyki atrakcyjne pod względem ceny i składu. Kremik bardzo polubiłam, sprawdza się świetnie, nawilża i pielęgnuje, sprawia że skóra jest miękka i nawilżona. Nic mu nie mogę (i nie chcę) zarzucić, solidny produkt za rozsądną cenę.


Maseczkę marki Lush, Rosey Cheeks przysłała mi Ania z kanału Missplayground. Już po pierwszym powąchaniu wiedziałam, że to kosmetyk nieprzeciętny. I nie zawiodłam się. Maseczka jest po prostu zachwycająca, pachnie jak różany ogród w niebie i działa równie rewelacyjnie. Pozostawia skórę oczyszczoną, rozjaśnioną, zrelaksowaną, jedwabistą i po prostu piękniejszą.  Tak jakby pocałowała ją róża. To nie ja wymyśliłam to poetyckie zdanie, tylko marketingowcy marki Lush ;) Maseczka bazuje na glince kaolin, pudrze kalaminowym i olejku z róży tureckiej. Chyba przerwę te zachwyty i sobie ją po prostu nałożę :)) 


Tusz Phycycians Formula to również świeży nabytek. Znaleźć tusz z dobrym składem, który da spektakularny efekt to zadanie niezwykle trudne. Z reguły tusze naturalne są bardzo delikatne i minimalnie podkreślają rzęsy. 100% Natural Origin Jumbo Lash Mascara nie zachowuje się jak naturalny tusz. Pisząc kolokwialnie "robi robotę". Nie daje powalającego efektu, tak jak False Lash Wings od L'oreal, czy The Rocket od Maybelline. Ale nie tak dużo mu do nich brakuje. Postanowiłam, że będę go stosować codziennie, a na specjalne okazje podkreślę oczy czym mocniejszym z gorszym składem. Mam też w planach wypróbowanie innych maskar tej marki. Na koniec dodam jeszcze, że się nie osypuje i nie tworzy efektu pandy. No i oczywiście argument nie do pobicia - 100% naturalnych składników, z czego 70% jest pochodzenia organicznego. 

Ostatni kosmetyk z dzisiejszego zestawienia to organiczny Krem BB 5 w 1 marki SO'BiO étic (używam odcienia 01 jasny beż). Jego formuła 5 w 1 ma zapewnić:

1. Wyrównanie kolorytu cery
2. Nawilżenie dzięki zawartości olei z jojoba, mimozy i słonecznika
3. Oczyszczenie skóry
4. Działanie przeciwzmarszczkowe, dzięki zawartości olejku z granatu
5. Ochronę przed szkodliwym działaniem promieni UV dzięki zawartości mineralnego filtra SPF 10

Krem bardzo dobrze kryje, jest lekki i nie tworzy efektu maski. Nawilża, ale nie na tyle, żebym zaaplikowała go solo, bez uprzedniego nałożenia kremu nawilżającego. Co do oczyszczania i działania przeciwzmarszczkowego, ciężko mi się odnieść. A filtr SPF 10 jest nieco za niski, żeby zagwarantować nam odpowiednią ochronę. A jednak ja ten krem uwielbiam. Z przyjemnością po niego sięgam i częściej moja ręka wędruje właśnie po SO'BiO étic  niż po rewelacyjnego Diorskin Forever. Bardzo ładnie wygląda na skórze (mam cerę mieszaną), jest trwały i jak na podkład eko  bardzo przyjemny w stosowaniu i wygodnie się go aplikuje. Skóra  nieco się po nim błyszczy, ale mnie się ten efekt podoba, bo sprawia wtedy wrażenie zdrowej i odżywionej. Nie jest to denerwujący połysk w strefie T tylko ogólne wrażenie zdrowo lśniącej skóry.

Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was którymś z opisanych kosmetyków. Ja praktycznie każdy z tych produktów mogę zaliczyć do grona moich ulubieńców i serdecznie Wam polecić. 

Super weekendu!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)