sobota, 10 czerwca 2017

Przegląd nowości perfumowych - wiosna, lato 2017

Cześć Kochani,
Zgodnie z obietnicą przystępuję do zdania Wam krótkiej relacji z mojej ostatniej wizyty w Sehorze. Udałam się tam, żeby powąchać perfumowe nowości, podzielić się pierwszymi wrażaniami, dać znać co w trawie piszczy oraz co warto powąchać. Zanim weszłam do Sephory skierowałam kroki w lewo, czyli do sklepu L'Occitan, gdzie wśród sztucznych promieni słońca pysznił się bursztynowy flakon Terre de Lumière.

Bardzo podoba mi się inspiracja zapachu Terre de Lumière, światło Prowansji, a konkretnie złota godzina tuż przed zachodem słońca. Sama kompozycja to ziołowy gourmand, ciekawe połączenie modnych ostatnio słodkich, smakowitych nut oraz aromatycznych ziół charakterystycznych dla innych kompozycji marki. Znajdziemy tu m.in. miód, migdały, fasolę tonka, ale i lawendę, akację i bergamotkę. Naprawdę udane perfumy, zdecydowanie będę je jeszcze testować. Propozycja może nie na upalny dzień na plaży, ale myślę, że na letnie wieczory sprawdzi się świetnie.


W Sephorze miałam całą listę nowości do sprawdzenia. Pierwszy rzucił mi się w oczy tester nowej wersji J'adore Dior, J'adore in joy. Coś ciekawego - sól i kwiaty: jaśmin, tuberoza, ylan-ylang. Jest elegancko i subtelnie, jak na J'adore przystało, ale też dzięki obecności nuty soli, interesująco. Polecam testy.


Wiele emocji wywołują we mnie nowości serii Aqua Allegoria od Guerlain, celebrującej piękno natury. W tym roku na rynek weszła Bergamote Calabria. I to jest zdecydowanie zapach, który wyróżnia się na mainstreamowej półce. Trwały i wyrazisty, bije po nosie imbir i cytrusowa skórka, wyczuwam też bardzo mocno mój ulubiony petitgrain (olejek z liści drzewa pomarańczowego w aromaterapii pomagający zwalczać lęki i poprawiający samopoczucie).

*Przy Aqua Allegoria będąc informuję, że perfumy Limon Verde będą wycofywane, fanów kompozycji zachęcam do zrobienia zapasów.


Nowoczesny szypr w różowym opakowaniu, czyli Coach New York EDT. Bardzo przyjemny, klasyczny i uniwersalny zapach, mało znanej w Polsce marki, zajmującej się w Stanach produkcją akcesoriów skórzanych i torebek. Zaczyna się owocowym otwarciem: gruszka, mandarynka, grejpfrut. Serce stanowi bukiet kwiatów, róży i jaśminu. A charakteru i wyrafinowania dodaje zapachowi baza składająca się  nut drzewnych (drzewo sandałowe, cedr), mchu dębowego i piżma.


Parę regałów dalej znalazłam Mon Paris od YSL. Wcześniej sprawdziłam, że w skład nut zapachowych tych perfum wchodzi kwiat datury, który rozkochał mnie w kompozycji Serge Lutens Datura Noir.  Niestety nie znalazłam datury w Mon Paris, ani nic dla mnie ciekawego.


Za to do ponownych testów skłoni mnie na pewno woda perfumowana For Her Fleur Musc marki Narciso Rodriguez. Bardzo podoba mi się kolor flakonu i sam zapach, różowo, różano, piwoniowo, peoniowo, piżmowy :) 


Skrajne opinie zbiera najnowsza wersja cudownej wody Eau des Merveilles Bleu od Hermes. Autorka kompozycji, Christine Nagel "sięgnęła do wspomnień spacerów nad brzegiem morza, wspomnień zapachu kamyków zbieranych na plaży, które wymywane przez morską pianę przybierają tysiące odcieni." Jestem na TAK!!


Na rok 2017 marka Biotherm przygotowała kolejną z rześkich wód toaletowych, odprężający chłodny kardamon z herbatą,  czyli Eau Relax. Nie jestem pewna, czy podobała mi się bardzo, czy za chwilę mogłaby bardzo drażnić, dlatego ponowię testy.


Nie mogłabym nie wspomnieć o zapachu Izia od Sisley, choćby ze względu na piękną inspirację różanym ogrodem z naszego pałacu w Łańcucie. Ale to nie jedyny sekret i ciekawostka, jaką skrywa Izia, zachęcam do wąchania...


Ostatni flakon jaki wpadł w me ręce to Sky di Gioia, kolejna odsłona Acqua di Gioia, Giorgio Armani. Może już nos miałam zbyt zmęczony, a może kompozycja mało szczególna, bo zapach w ogóle nie został mi w pamięci i niczym się nie wyróżnił. Dla dociekliwych, kompozycja składa się z owocowego otwarcia: liczi i gruszka, kwiatowego serca - piwonia i róża, na drzewno piżmowej bazie.


Emocjonujący rekonesans. Mało brakowało, a wyszłabym z perfumerii z flakonem Eau Relax albo Terre. Albo najlepiej z dwoma :) Ale staram się, żeby moje zapachowe zakupy były przemyślane i inwestuję w kompozycje, których jestem w 100 % pewna. W tym roku kupiłam tylko trzy nowe flakony. Może opowiem o nich w osobnym poście, a póki co dajcie mi koniecznie znać, która z powyższych nowości wydaje się najbardziej interesująca i w Waszym guście i którą moglibyście zabrać ze sobą do domu?

W tym roku w lecie, czeka nas jeszcze sporo ciekawych premier, między innymi nowy, zielony Mugler. Nie żaden tam flanker, tylko totalna premiera - perfumy "Aura". Z rabarbarem, wanilią i kwiatem pomarańczy. Obiecuję trzymać rękę na pulsie! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)