poniedziałek, 15 października 2012

TAG - Co chciałabym dostać od św. Mikołaja

Hej hej :)
W jaki sposób w Waszych domach Mikołaj zostawiał prezenty?
U mnie chował je pod poduszką. Ach co to była za radość. Teraz mam jeszcze większą radość z przygotowań Mikołajowych dla mojej Poluni.
Już powoli zaczynam myśleć o świętach i zastanawiam się jakie prezenty wybrać dla bliskich. Uwielbiam kupować prezenty.

Pod wpływem zbliżającej się gorączki przedświątecznej wymyśliłam TAG - list do św. Mikołaja. Co chciałybyście znaleźć w tym roku pod poduszką? Wymieńcie proszę Waszą listę marzeń prezentowych.
Do zabawy zapraszam:

Marti z bloga Beauty and Mac.

Alinę z bloga Koffer in Berlin.

Sylwię z bloga Lilesly Inspirations.
Oraz każdego kto ma na to ochotę :)

A poniżej moja mikołajkowa lista. Drogi św. Mikołaju przynieś mi w tym roku:

1. Charmsa Pandory z motylkiem



2. Lakier do paznokci Chanel kolor 543 Frisson


3. Świeczkę zapachową Diptyque, ale może być też Yankee Candle, byle duży słój :P



4. Cukrową maskę i peeling 2 w 1 Phenome


5. Cokolwiek Lusha, cokolwieczek, bo marzę o tej firmie


6. Książki "Muminki", w końcu wydali wszystko zebrane w dwóch tomach



7. Paletkę cieni do powiek Guerlain


Całuję Was bardzo, bardzo serdecznie  i zapraszam do wzięcia udziału w pierwszym TAGU mojego autorstwa.
Kasia
PS. W ostatniej chwili przypomniałam sobie, że absolutnie muszę do listy dopisać ciepły szlafroczek najlepiej z Oysho. O taki, albo różowy :)






28 komentarzy:

  1. Pandorka musi być :D hihi
    a co Ty mi tutaj za nowe cukrowe coś z Phenome pokazujesz? :P kusicielko okropna :D
    ja o dziwo wielkich marzeń kosmetycznych nie mam.. ale mam jedno, o którym od kilku dni gadam mężowi. może zostanie moim świętym Mikołajem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo świetny tag! Chyba sobie pożyczę na bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na tag :) Moja lista pewnie byłaby jeszcze dłuższa... Też mam ochotę na cokolwiek z Lusha, o nigdy jeszcze nic nie miałam z tej firmy. A co do Muminków.... zawsze się ich bałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bałam się jak byłam bardzo mała, tej bajki w telewizji w ciemnej kolorystyce. Ale książki są super

      Usuń
    2. A to ciekawe bo książki nigdy nie miałam w ręce. Okładka wygląda super :)

      Usuń
  4. Lista zwięzła i konkretna - Mikołaj będzie zadowolony ;)
    Pandorki będą również w moim liście do Niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Tak Mikołaj lubi jasny przekaz, żeby nie było wątpliwości i pomyłek ;)

      Usuń
  5. Dla mnie na Mikołaja jeszcze sporo za wcześnie, ale za jakiś miesiąc pewnie skuszę się na przygotowanie odpowiedzi :)
    Co do motylków to podczas najbliższej promocji (3za2) mam zamiar kupić tego pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie wiadomo na temat tej promocji, kiedy ma się zacząć?

      Usuń
  6. te cienie Guerlain - piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem do końca pewna czy akurat te kolorki chcę, ale to jeden z typów. Od dawna marzę o tych cieniach.

      Usuń
    2. Ja mam dokładnie te kolorki.. ale to była wersja limitowana, nie wiem czy jeszcze są?
      Do świąt to raczej już ich nie będzie nawet jak jeszcze gdzieś zostały..
      Ale ogólnie cienie G są rewelacyjne :) Ja uwielbiam :]

      Usuń
    3. W drugiej kolejności myślałam o paletce nr 11 Les Roses. Również ją masz :P

      Usuń
    4. tak mam :))) Jest cudowna ale zupełnie inna od tej którą pokazałaś na zdjęciach :)
      Mniej opalizująca, trochę bardziej matowa i intensywna :)))
      Ogólnie bardzo polecam jak ktoś lubi różowe cienie :)))

      Usuń
  7. Oooo dziękuję Kochana za TAGa :D Przyłączę się na pewno :))) Śliczny lakier i oczywiście cienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, wypatruję posta u Ciebie, jestem bardzo ciekawa Twojej listy :*

      Usuń
  8. To już zaczynamy czas świąteczny? Dla mnie to trochę za szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zawsze zaczynam myśleć :)) Dużo wcześniej. Po pierwsze dlatego że zakupy prezentów rozkładam na dwa miesiące. Połowę w listopadzie, a połowę w grudniu. A po drugie, uwielbiam wybierać prezenty.

      Usuń
  9. Ja już powoli zaczynam kolekcjonować prezenty dla najbliższych :). Zaczęłam jakieś dwa tygodnie temu :).

    I nigdy nie zostawiał pod poduszką, raz zostawił na schodach w domu :D. Ale zwykle było do rąk własnych :).

    Bardzo chętnie wezmę udział i dziękuję za otagowanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo ! :) Ciekawe co też Alinka od Mikołaja sobie zażyczy.

      Usuń
  10. Do "Muminków" z chęcią bym się dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny szlafroczek :) mam nadzieję, że twój mikołaj już o nim wie. paletka również mi się podoba. ja w sumie nie mam listy życzeń do mikołaja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlafroczek już kupiłam sama, nie wytrzymałam :)

      Usuń
  12. Rzeczywiście wybrałyśmy ten sam szlafrok! Widziałam go jeszcze niedawno w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czekając na Mikołaja sprawiłam go sobie sama, tylko wersję bez kropeczek, troszkę cieplejszy i grubszy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)