sobota, 11 października 2014

Uzupełnij zapasy świec, olejków, wosków zapachowych… - OSWAJAMY JESIEŃ

Witajcie Kochani,
Nawet nie wyobrażacie sobie jak ostatnio jestem zajęta :( Na wszystko brakuje mi czasu. Zbiegło się kilka trudnych i ważnych rzeczy, zostałam więc wybita ze swojego normalnego rytmu. Tęsknię za Wami, za pisaniem dla Was, u Was, tęsknię za blogowaniem... Ale niestety jeszcze trochę ten stan potrwa.

Piękny weekend trwa. Wreszcie znalazłam chwilę na oswajanie jesieni. Pamiętacie o naszej akcji (klik)?

Jednym z zadań jesiennego wyzwania jest zgromadzenie świec, wosków i innych zapachowych gadżetów. U mnie jesienią, praktycznie każdego wieczoru pali się w domu świeca, albo wosk. Mam więc już spory zapas. 


Postanowiłam zaopatrzyć się w bardziej jesienne kompozycje zapachowe, korzenne, apetyczne, może z nutą dyni... Od dawna chciałam wypróbować świece i woski marki Kringle. Dziś wybrałam się na drugi koniec miasta do autoryzowanego salonu Kringle, by wąchać, wąchać, wąchać i oczywiście kupować. Jak się okazało, po drugiej stronie ulicy mieści się salon Yankee Candle, tam też zajrzałam, nie wąchałam jeszcze ich jesiennej kolekcji!! W obu sklepach obowiązywała promocja -20 % na cały asortyment.


Jeśli jesteście ciekawi, jakie kompozycje wybrałam, by towarzyszyły mi w jesienne wieczory, zapraszam do dalszej lektury..

Na początek Amber Moon, czyli wyraziste połączenie bursztynu (sama nie wiem, czy bursztyn pachnie..) z dodatkiem drzewa sandałowego i paczuli. W tle wyczuwam jeszcze cytrusy.

Po prawej stronie Pumpkin Frosting, czyli nic innego jak ciasto dyniowe z polewą z dodatkiem karmelu i wanilii, słodki, przyjemny aromat, aż ślinka cieknie.


Jednym z ulubionych przeze mnie deserów, jest tarta cytrynowa. Ciasto limonkowe, czyli Key Lime Pie od Kringle, to nie do końca to samo, ale zapach idealnie oddaje połączenie kruchego ciasta i cytrusów

Nie lubię jeść fig. A czy lubię je wąchać przekonam się wkrótce. Wild Fig od Yankee Candle zbiera tyle samo zwolenników, co i przeciwników, ciekawe w której znajdę się grupie.


Była figa, jest i gruszka, z dodatkiem żurawiny. Wydaje mi się, że żurawina zdominowała gruszkę w wosku Cranberry Pear.

Bardzo ciekawy wosk, który spodobał się również mojemu mężowi to Black Tea and Honey. Aromat czarnej, mocnej herbaty z odrobiną miodu. Bardzo autentyczna kompozycja. Oj chyba stanę się zwolenniczką wosków Kringle i opuszczę szeregi fanów Yankee.

Również w Maple Sugar idealnie udało oddać się marce Kringle zapach syropu klonowego. Jestem pewna, że gdyby ktoś podsunął mi wosk nie mówiąc co to jest, byłabym przekonana że to najprawdziwszy syrop klonowy!

Nie przepadam za zapachem imbiru, ale w Ginger Dusk jest on urozmaicony cytrusamikorzennymi przyprawami. Całość bardzo ciekawa i wyrazista, choć moim zdaniem ma niewiele wspólnego z tropikalnym klimatem z poniższej naklejki Yankee.

Faworyt dzisiejszych zakupów to wosk Banana Bread. Po prostu chlebek bananowy, nic dodać, nic ująć. 

Natomiast wosk Farmer's Market to jesienne połączenie świeżych owoców, jabłek, jagód, brzoskwiń z korzennymi przyprawami.


Ostatnia dwójka to Honey Glow, który pachnie identycznie jak klatka schodowa w poprzednim domu mojej siostry. Ten miodowy zapach w magiczny sposób przywołuje wspomnienia. Bardzo tęsknię za siostrą i coś mi się zdaję, że kupię również świeczkę. Gdy wącham ten wosk, czuję się tak jakbym ją przytulała. 

White Pumpkin to nie wosk, a mała świeczka typu daylight. Kremowy, smakowity zapach spodobał mi się tak bardzo, że musiałam go kupić, a w całym sklepie, został tylko ten jeden daylight. Oczywiście zabrałam go ze sobą.


To już wszystko. Niedługo zdam Wam relację jak sprawdzają się woski Kringle i spróbuję je porównać z woskami Yankee Candle. 

Co u  Was dziś wieczorem zapłonie w kominku? Ja jeszcze nie zdecydowałam, ale skłaniam się w stronę bananowego chlebka.

Cudnego weekendu!!






47 komentarzy:

  1. Cranberry pear i Amber moon to moi ulubieńcy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woski z Yc, są nie do opisania. Aktualnie zużywam i zużyć nie mogę lawendy ;)
    Pozdrawiam i miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię lawendę z wanilią od YC :) A Twoja lawenda, to która wersja?

      Usuń
  3. Tak jak pisałam na IG, jestem bardzo ciekawa wosków Kringle :) Będę wyglądać zatem Twojego porównania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba ponad rok zbierałam się do ich zakupu :) Oj długo mi chodziły po głowie. Jeszcze tylko woski Woodwick do przetestowania.

      Usuń
  4. YC uwielbiam, ale teraz Kringle mi siedzą w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idą słotne dni ... Widzę, że dobrze się przygotowałaś. U mnie będzie królowała lampa zapachowa i orinetalne wonności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orientalne wonności to brzmi bardzo kusząco, pamiętam Twoją lampę :)

      Usuń
  6. Sama mam ochotę kupić sobie kilka wosków Kringle, najbardziej mnie ciekawi Pumpkin Frosting, nigdy nie jadłam ciasta dyniowego, więc nawet nie mam pojęcia jak pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam zapach dyni jest mało popularny w Polsce :) Za to w Stanach bardzo. Kringle ma kilka połączeń z dynią, dyniowa latte, dynia z przyprawami korzennymi. Chyba jeszcze się skuszę na kilka :) Yankee też ma sporo dyni w swojej ofercie, ale niestety nie udostępniają jej w Polsce.

      Usuń
  7. Niestety znienawidziłam Wild Fig :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie jestem pewna, czy mi się spodoba. Też może się tak u mnie skończyć :)

      Usuń
  8. Honey Glow i Cranberry Pear to moje jesienne ulubione woski. Figi uwielbiam, ale nie mam szczęścia do wosku bo wciąż jest niedostepny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie, w którym byłam, mieli dwie ostatnie sztuki. Gdzie się zaopatrujesz w woski?

      Usuń
  9. Właśnie dziś zrobiłam małe woskowe zamówienie. Skusiłam się m.in. na Cranberry Pear i dwa woski z nowej kolekcji świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze świątecznej wąchałam prześliczne Angel Wings, ale nie mieli wosku, tylko dużą świecę, dlatego się nie zdecydowałam. Jakie woski z kolekcji świątecznej wybrałaś, opowiedz proszę :)

      Usuń
  10. Bardzo się obłowiłaś :)). Zazdroszczę :). I narobiłaś mi ochoty na tartę cytrynową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie przeczucie, że woski Kringle są fajniejsze od Yankee.

      Usuń
    2. Zazdroszczę jeszcze bardziej :).

      Usuń
  11. Ja jestem chora i wczoraj wylałam ostatnią kroplę olejku pomarańczowego do kominka i już mi się wszystko pokończyło:( a nie mam jak kupić, bo chora jestem i z łóżka od środy nie wychodzę :( Ale może jutro, mam niedaleko sklep z woskami YC:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio królują Nature's Paintbrush, Autumn Leaves i Blissful Autumn...Najpiękniejsze zapachy na początek złotej jesieni, kiedy liście już się sypią, ale jest jeszcze ciepło i przyjemnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też piękne zapachy i bardzo, bardzo jesienne :) Ślicznie to opisałaś :)

      Usuń
  13. Dzięki za inspiracje, dziś wybieram się na zakupy. Koniecznie! W moich zapasach zostało jeszcze kilka wosków, ale wszystkie kojarzące się z latem i nic, co nadaje się na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Będzie mi miło jeśli napiszesz później, co kupiłaś :) Ewentualnie poproszę o linka, jeśli pokażesz zakupy u siebie na blogu. Udanych zakupów!!

      Usuń
  14. O dzięki wielkie za tego posta, bo przymierzam się właśnie do zamówienia wosków na jesień ;D U mnie dziś chyba do kominka powędruje November Rain z YC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie zaraz zapalę białą dynię :) Bardzo proszę :)

      Usuń
  15. Kupiłam wiele wosków YC, ale żaden mi się nie podobał. W dosłownie każdym było jakieś wspólne coś, co mi przeszkadzało. Porzuciłam więc woski, nawet chyba wywaliłam kominek. Ale chętnie poznam się z Kringkle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o jakim cosiu piszesz, też go czuję. Czy Kringle go ma, wydaje mi się, że nie.

      Usuń
  16. te kringle co pokazałaś są wszystkie na mojej liście. Ostatnio rozkochałam się w tej marce. A Yankee mam wszystkie, ale jeszcze niepalone : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie palę wosków ale ciekawią mnie te Kringle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie chciałabym spróbować wosków Kringle, tylko nie widziałam ich w moim Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być inna minka...taka :(

      Usuń
    2. Zamów sobie przez internet na próbę :) Warto! Są lepsze od Yankee, moim zdaniem.

      Usuń
  19. Nie znam tych wosków z Kringle, ale kocham Yankee! Mam spory zapas, jeszcze z zeszłego roku, na bieżąco uzupełniany (nie wiem czy tylko mi sprawia kupowanie kolejnych zapachów taką frajdę? :)), więc na kilka najbliższych tygodni / miesięcy powinno starczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie tylko Tobie :) Ja już myślę o kolejnych zakupach woskowych, to uzależnia!! :D
      Marti musisz koniecznie spróbować kringelsików, są chyba nawet lepsze od YC!! :)

      Usuń
  20. U mnie faza na YC minęła. Za Kringle nie przepadam. W tym roku nic z wosków i świec nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)