niedziela, 5 października 2014

Październikowe nowości

Witajcie Kochani,
Dziś pokażę Wam kilka nowości, które ostatnimi czasy zasiliły moją półkę kosmetyczną.
Opowiem też pokrótce, o miłym wydarzeniu, w którym brałam udział.

Starałam się oczywiście nie kupować na zapas (z wyjątkiem perfum, których ta zasada nie dotyczy,  w przypadku perfum jest wręcz odwrotnie, gromadzę zapasy:). 

Skończył mi się krem pod oczy, potraktowałam to jako okazję do przetestowania kosmetyków marki Kiehl's od niedawna dostępnej w Polsce. Zdecydowałam się na dwa kremy, Rozświetlający koncentrat przeciwzmarszczkowy, który będę stosować na dzień i Odżywczy koncentrat pod oczy na noc. Dzienny kremik ma za zadanie redukować zmarszczki i cienie pod oczami oraz rozświetlać skórę. Zawiera 10,5 % czystej witaminy C. Drugi krem bazuje na składnikach roślinnych, olejkach i ekstraktach np. z myszopłocha kolczatego (a cóż to jest?!). Ma dużo bardziej przyjazny i bogaty skład od swojego poprzednika, nie zawiera parabenów oraz olejów mineralnych.


Udało mi się odwiedzić salon Phenome i obejrzeć z bliska ich nowości, a konkretnie linię Silhouette Dream, która jest dedykowana do walki z cellulitem. W skład linii wchodzą trzy produkty, balsam, serum i peeling. Na początek zdecydowałam, że wypróbuję peeling, kocham peelingi Phenome miłością absolutną i żaden z nich mnie nie zawiódł. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się Smoothing Body Scrub. Jako przedsmak podam Wam kilka składników peelingu. Mamy tu m.in. wyciąg z zielonej herbaty, pieprz brazylijski, pestki z oliwki, drobinki ryżu i wiele innych cudowności.


Kolejny produkt, który przetestuję to Smoothing Body Balm, czyli balsam do ciała intensywnie modelujący. Balsam zawiera m.in. wyciągi z białej, zielonej i czerwonej herbaty, ma za zadanie pobudzać spalanie cząsteczek tłuszczu, stymulować mikrokrążenie i pomagać w redukcji obwodu ciała.

Ostatni z produktów Phenome nie jest nowością w ofercie marki, ale nie używałam go nigdy wcześniej, mimo iż od dawna mnie intrygował. Mowa o Nawilżającej mgiełce do włosów.


Mam zamiar stosować mgiełkę nie tylko na wilgotne włosy, ale również w charakterze wcierki, bezpośrednio na skórę głowy.

Perfumy La danza delle libellule (Taniec Ważki) marki Nobile 1942 możecie kojarzyć z mojej ostatniej wish listy.  Zaintrygowały mnie opinie na temat tego zapachu, mianowicie miał pachnieć szarlotką. Zamówiłam próbkę, pochodziłam w Tańcu Ważki kilka dni i zdecydowałam się na zakup. Nuty głowy: bergamotka, jabłko, Nuty serca: cynamon, cedr, Nuty Bazy: wanilia, piżmo, kakao. Póki co szarlotki nie czuję, bardziej kruche, posypane cukrem pudrem ciasto, ale w La danza delle libellule czuję się rewelacyjnie i uważam że kompozycja doskonale komponuje się z jesienną aurą.


Ostatnie z nowości to naturalne rarytasy od Fridge by yDe. Kula nad kulami do kąpieli goździkowo-lawendowo-eukaliptusowej na bazie oleju kokosowego z dodatkiem płatków malwy. Oraz najnowszy produkt marki, krem 1.0 silky mist na bazie zimnotłoczonego oleju ryżowego. Silky mist to wyjątkowo lekki, uniwersalny krem, odpowiedni również dla młodej cery. Sądząc po zużytej przeze mnie ilości, nie jest to w zupełności nowość. Ale ze względu na krótki termin przydatności (2,5 miesiąca), zabrałam się do testów, jak tylko otrzymałam przesyłkę z kremem (czyli 19 września).


To właśnie 1.0 silky mist był bohaterem imprezy organizowanej przez Fridge by yDe związanej z otwarciem nowego salonu marki w Warszawie
Było dużo białych balonów, pyszne musujące wino, wspaniałe różane lody i przede wszystkim przemiła atmosfera. 


Zachęcam Was do odwiedzenia nowego salonu Fridge. Jest urządzony przepięknie i ze smakiem, a przemiła obsługa udzieli Wam wyczerpujących informacji na temat produktów marki. I przede wszystkim możecie wszystko obejrzeć, wypróbować i powąchać (marka ma swojej ofercie bardzo ciekawe perfumy).


Poniżej kremy 1.0 silky mist czekają w lodówce na przyszłych nabywców.


A jakie Wy planujecie zakupy w najbliższych dniach? Dajcie mi koniecznie znać w komentarzach. 

Życzę Wam cudownej, słonecznej niedzieli




67 komentarzy:

  1. Same wspaniałości ;) Nie znam tych produktów, ale wszystkie sama chętnie bym przetestowała. Salon Kiehl's muszę odwiedzić jak tylko będę w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz w Kiehl's, koniecznie poproś o konsultację i opracowanie dla siebie rytuału pielęgnacyjnego! :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie jak zawsze świetne zakupy i mam nadzieję ze co nieco więcej napiszesz o kremie fridge :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Kiehl's troszku już znamy ;-) Co do Phenome to kiedyś byłam ich wielką fanką. Niestety te czasy się skończyły kiedy tylko ich kosmetyki coraz częściej mnie uczulały... Ale cieszę się, że Tobie służą i oby tak dalej! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Phenome trzy lata i jeszcze nic mnie nie uczuliło, żebym tylko nie zapeszyła ;)
      Jakie kosmetyki Kiehl's znasz?

      Usuń
  4. Do warszawy mam daleko, a odwiedziła bym ten salon :) Super kosmetyki miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zakupy! Kiehl's jest na mojej długoterminowej chciejliście ;) ale w październiku nie planuję żadnych zakupów. Ciekawe czy wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miesiąc się dopiero zaczyna :) Wiele pokus możemy spotkać na swojej drodze ;)

      Usuń
  6. W Kiehl's byłam, ale ceny mnie trochę zniechęciły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem ceny są wysokie, tak jak jeszcze jestem w stanie wydać 160 zł na krem, to już wydanie takiej kwoty na tonik, czy żel do mycia twarzy uważam za przesadę. Oczywiście to moja indywidualna ocena. Dla niektórych nie jest to problem i w pełni to rozumiem :)

      Usuń
    2. Dodam jeszcze tylko, że nie rozumiem czemu właśnie większość produktów kosztuje tam 160 zł. Nie rozumiem takiej polityki cenowej, brakuje rozróżnienia ceny ze względu na rodzaj produktu.

      Usuń
  7. niestety nie mogłam być na otwarciu nowego salonu, widzę, że trochę mnie ominęło. polubiłam krem 1.0 silky mist.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo polubiłam, ale poczekam jeszcze z recenzją :)

      Usuń
  8. Nowości wyglądają bardzo ciekawie, czekam na twoją opinię o kremie Fridge ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiehls uwielbiam! A na kremy z Fridge mam coraz wieksza ochotę! Gdzie powstał salon Kiehls w Wwa?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już chyba w ciągu ostatnich dni wyczerpałam zapas zakupowy na cały miesiąc :) ale a to Vipy w S a to szaleństwo zakupów z kuponami W TBS maskara jakaś:) nie wchodzę już do perfumerii :) Kiehl's mam wielką chęć poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego czekam na filmik z Twoim różowym pudełkiem, będzie się działo ;)

      Usuń
  11. szkoda,że takiego salonu nie ma blisko mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z produktów nie znam, ale najbardziej zaciekawiła mnie ta marka Fridge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawa i nietypowa marka, zdecydowanie godna uwagi :)

      Usuń
  13. Miałam próbki tego niebieskiego kremu pod oczy na noc i mam ochotę na pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również próbka zachęciła do kupna :) Czy coś Cię jeszcze zaciekawiło z oferty Kiehls?

      Usuń
  14. Ja juz od dłuższego czasu mysle o kupnie czegoś z fridge, ale nigdy nie potrafię odłożyć milionów : ( tym razem musze to zmienić i przy najbliższej okazji kupic

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości! Wszystkie te firmy mnie kuszą - muszę w końcu poznać ich produkty.

    Perfumami mnie zainteresowałaś - muszę udać się na wielkie wąchanie ;-) do perfumerii, gdzie mają Nobile. Kiehl ostatnio mnie zainteresował - koleżanka z dalekiego kraju bardzo zachwala. Phenome i Fridge już wcześniej mnie ciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam Cię pytać, gdzie zaopatrujesz się w perfumy :) ?

      Usuń
  16. Phenome! Kiehl's! Fridge! Szarlotka! Umieram z zazdrości :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Fridge, koniecznie napisz jak sie sprawdza:-) bylam w kiehls'ie rozeznac sie i obadac:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać na pewno :D
      I jak wrażenia po wizycie w Kiehl's?

      Usuń
  18. Chętnie wypróbuję tą mgiełkę do włosów z Phenome. I te produkty Fridge mnie zainteresowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę więcej :) Obie marki należą do moich ulubionych.

      Usuń
  19. Piękne nowości :)
    Oferta Fridge bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mają sporo perełek :) Uwielbiam te markę..
      A czy jakiś konkretny produkt Cię zaintrygował?

      Usuń
    2. Kasiu, zainteresowały mnie szczególnie krem pod oczy 1.4 eye i 2.2 rosy body czyli krem do ciała :) Znasz może te pozycje?

      Usuń
    3. 1.4 eye to mój ukochany krem pod oczy, uwielbiam go!! Tu moja recenzja:
      http://kolczykiizoldy.blogspot.com/2013/08/roze-od-fridge.html
      2.2 rosy body niestety nie znam. Możesz zamówić sobie próbki na ich stronie. Pamiętam, że próbka 1.4 eye skłoniła mnie właśnie do zakupu i starczyła mi na około tydzień używania.

      Usuń
    4. Dzięki za wskazówkę! Jakoś mi umknęła Twoja recenzja :) Już lecę czytać. Próbki na pewno zamówię! :)

      Usuń
  20. Jestem bardzo zainteresowana recenzjami marki Kiehl's ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Kiehl's Was zaciekawił, koniecznie muszę napisać o tych kremach :)
      Masz może w planach jakieś zakupy w ich sklepie?

      Usuń
  21. Ciekawa jestem jak ten nocny kremie się u Ciebie sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze cudowne nowości :) Jestem bardzo ciekawa kremów Kiehl's oraz nowości Phenome. Będę wypatrywała recenzji :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo jestem ciekawa tej pielęgnacji pod oko z Kiehl's, mam ochotę na kilka produktów od nich. Nowa linia z Phenome jest genialna, stosuję serum wygładzające, a mgiełkę do włosów od nich bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkim na pewno napiszę i podzielę się wrażeniami. Super że Phenome się sprawdza :)

      Usuń
  24. Jeszcze nigdy nie zaopatrzyłam się w kosmetyki fridge, nie, że nie wierzę w ich moc, ale jakoś zawsze mi do nie nie po drodze, ale chcę to zmienić...z drugiej strony z Kiehl's też do odkrycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pokus wszędzie, wyrastają jak grzyby po deszczu :)

      Usuń
  25. Uwielbiam Twoje posty z nowościami. Zawsze wypatrzę tu coś o czym pojęcia nie miałam :)
    Ja skusiłam się wreszcie kilka dni temu na Małą Czarną :D Wzięłam EDP i EDT. Czekam aż dolecą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super!!! Podekscytowałam się :D Daj znać jak się noszą!!

      Usuń
    2. A jak ja podekscytowana jestem :D hyhy
      Dam na pewno! :*

      Usuń
  26. Co ja paczę! Flakon perfum Taniec Ważki zmienił korek! W sumie to dobrze, bo wcześniejszy nie był zbyt dobry, że się tak wyrażę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko było bez folii. Czy to powinno wzbudzić mój niepokój?

      Usuń
    2. Nie - one wszystkie są bez folii (z tego, co pamiętam) :)

      A jak w ogóle dowiedziałaś się o tych perfumach?

      Powinnaś mieć Disqus-wtedy wiedziałabym, kiedy odpisujesz :P

      Usuń
    3. Uff :) Zaniepokoiło mnie jeszcze, że po pierwszym psiknięciu od razu pojawiły się perfumy. Podobno, kilka pierwszych psiknięć, powinno być "pustych".

      O perfumach dowiedziałam się od Ciebie. Kiedyś na FB napisałaś: "Czym dziś pachniecie, bo ja La danza delle libellule". Zapach mnie zaintrygował, poczytałam o nim, zamówiłam próbkę, spodobał się i zakupiłam flakon.

      Mimo iż masz Disqus i tak do Ciebie co chwila zaglądam, żeby sprawdzić czy mi nie odpisałaś :P

      Usuń
  27. Mam nadzieję, że Kopernika będzie mi po drodze :) Na zdjęciach salon wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się kiedyś przejść razem jak masz ochotę, to niedaleko Mood Scent Baru :)

      Usuń
    2. O tak! A ja myślałam, że MSB gdzieś na Żoliborzu jest... Tam też chętnie zajrzę.

      Usuń
  28. Ciekawią mnie kosmetyki marki Kiehl's, muszę sobie też coś sprawić, a perfumik mniammmm :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest tyle marek na rynku o których prawdę mówiąc nigdy nie słyszałam. Tak jest z Kiehl's.
    Do zakupu Phenome przymierzam się już od jakiegoś czasu ale ciągle wpada do koszyka coś innego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)