czwartek, 23 października 2014

Czas by napić się herbaty - OSWAJAMY JESIEŃ

Witajcie Kochani,
Za oknem coraz chłodniej, ale mnie jesienne wieczory już nie straszne. Kolejny krok "oswajania jesieni", za mną. Mam już spory zapas nowych wosków (zdradzę Wam, że zakochałam się w woskach Kringle, są cudowne!!! - wkrótce więcej na ich temat..). Kolejnym bardzo istotnym elementem idealnego jesiennego wieczoru, jest ... kubek herbaty. Poczyniłam już odpowiednie kroki w zaopatrzeniu mojej herbacianej spiżarki. 


Nowością są urocze kostki z zielonej herbaty z dodatkiem kwiatów, o nazwie Mary Blue. Prawda, że wyglądają intrygująco?


Swoim pięknym kwiatowym aromatem urzekła mnie herbata Paklum, jedna z najlepszych i najbardziej ekskluzywnych białych herbat. Uprawiana na niewielką skalę w Fujian, w Chinach. Listki zbierane są jedynie przez dwa dni w roku, a proces produkcji prowadzony jest w całości ręcznie. 

Natomiast Sekret Fitness już nie raz gościła w mojej herbacianej spiżarce. Jest to ziołowa kompozycja, która podobno ma właściwości redukujące tkankę tłuszczową. Tego jeszcze nie zauważyłam, ale na pewno herbata przyjemnie pobudza i dodaje energii. Skład to: kolendra, nanamint, skórka pomarańczowa, trawa cytrynowa, pokrzywa, goździki, cynamon, jabłko, imbir i kardamon.


Nie mogło zabraknąć w dzisiejszym poście ajurwedyjskich herbat Yogi Tea, których jestem wielką fanką. Cenię je za m.in. przyjemny smak, składniki pochodzące z certyfikowanych upraw i pozytywny wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie. I oczywiście wróżby / sentencje, które znajdują się przy każdej torebce herbaty :) 
Tym razem z oferty Yogi wybrałam przepyszną herbatę Rose, która oprócz róży, zawiera esencję kwiatów: hibiskusa, rumianku, lipy, czarnego bzu, słonecznika i lawendy. Kolejna z herbat Yogi, to kojąca i ułatwiająca zaśnięcie Bedtime.


Podobną do Yogi Tea propozycją, choć nieco droższą (i bez wróżb) są herbaty marki Pukka. Wybrałam rozgrzewającą mieszankę cynamonu, kardamonu, imbiru, goździków - revitalise. Może odważę się i spróbuję jej z dodatkiem mleka!


Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze uroczych herbatek marki Teapigs, o których pisałam Wam tutaj. Chciałabym też spróbować organicznych herbat Numi Tea.

Jaka jest ostatnio Wasza ulubiona herbata? Czy podobnie jak ja, uważacie herbatę za idealne dopełnienie jesiennego wieczoru? Która z przedstawionych przeze mnie herbat zaciekawiła Was najbardziej?

Miłego popołudnia




36 komentarzy:

  1. Uwielbiam Sekret fitness! Skończył mi się jakiś czas temu i za nim tęsknię. Jedna z najsmaczniejszych herbat ziołowych :))). Zaintrygowała mnie Mary Blue, a Rose od dawna chciałam spróbować i dziwnym trafem jeszcze tego nie zrobiłam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekret Fitness kupiłam po raz trzeci, jest naprawdę fantastico! Dam znać jak sprawdziła się Mary Blue :) A róża Yogi zupełnie inaczej smakuje od różanej Love Pukki :)

      Usuń
  2. Jestem zdecydowanie herbatoholikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiula, gdzie zaopatrujesz się w herbaty Pukka?
    Ze swojej strony polecam Ci dwie mieszanki z Czasu na herbatę - zieloną Madam Butterfly i Rooibos Limetka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam je kiedyś w sklepie internetowym Organeo, ale niedawno odkryłam, że są w sklepie ze zdrową żywnością koło mojego domu :)

      Usuń
  4. Nie znam tych herbat, ale bardzo lubię herbatę i chętnie próbuję nowych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie wszelkie owocówki i zieloną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę obadać te herbatki Pukka, polecam herbatkę yerba mate :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sencha blue Sky to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała kupić, widzę że jest w Five o'clock, super :))

      Usuń
    2. tak właśnie tam kupuję ;)

      Usuń
  8. Kocham herbaty. Niestety ostatnio mi sie skończyły moje zapasy herbaty zielonej i czerwonej, ktora mi tata z honkongu przywiózł i próbuje sie przestawić na takie dostępne tu... No i polubiłam herbatę o smaku jagodowej muffinki xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt sezon na herbatki od dzisiaj chyba jest już otwarty :P Ja ostatnio kupiłam biedronkową herbatkę o smaku szarlotki - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak to apetycznie brzmi, szarlotkowa herbata, mmmm... :)

      Usuń
  10. Herbata to konieczność jesienią. Zaciekawiły mnie te kostki zielonej herbaty. Uwielbiam ją ale takiej jeszcze nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rożnego rodzaju herbaty, te w kostkach mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam, pomyślałam, że muszę je mieć :D

      Usuń
  12. Kostki faktycznie wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kostki wyglądają prawie jak bulion :D hihi
    U mnie obowiązkowo codzienne palenie wosku (póki co YC ;)), a herbatkę najczęściej pijam 'zwykłą' czarną. Nudna chyba jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mi się zdaje, czy powoli nabierasz ochoty na Kringle :P ? Eeee nie jesteś nudna, czarna herbata pasuje mi do ludzi z charakterem :))

      Usuń
  14. Kasiu, mam identyczny kubek do herbaty, uwielbiam go! Bez herbat się nie obejdę, zwłaszcza jesienią i zimą. Uwielbiam pukkę! Najbardziej polubiłam wersję three ginger. Świetne w smaku są też herbatki Big Active - łatwo dostępne (każdy Rossmann) i tanie. Moja ulubiona to malina z acerolą. A te kostki wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że mamy identyczne kubki :D Jakoś takoś mnie to ucieszyło :) Będę musiała wypróbować herbaty Big Active, dziękuję za polecenie!!

      Usuń
  15. Uwielbiam herbaty Pukka :) Ostatnio obkupiłam się w ich nowości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pijam tylko zieloną, rzadko na rozgrzanie czarną cytrynową. Gdzie i za ile kupiłaś te kostki? Najpierw myślałam, że to jakaś wspaniała czekolada!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)