wtorek, 21 kwietnia 2015

Legendarny olejek Nuxe

Witajcie Kochani,
Na pewno większość z Was słyszała o kultowym suchym olejku Huile Prodigieuse marki Nuxe. Olejek ten funkcjonuje na rynku od 1991 roku, czyli ponad 20 lat. I niezmiennie jest bardzo popularny w wielu krajach na świecie. Doceniają go również gwiazdy, podobno używa go m.in. Jennifer Lopez, Monika Bellucci, Heidi Klum, Uma Thurman, a w Polsce Magdalena Cielecka, Magda Mołek, czy Natasza Urbańska. 

Marka nie pozwala zapomnieć o swoim wyjątkowym produkcie i w tym roku przygotowała jego limitowaną odsłonę inspirowaną paryskim szykiem. Olejek znajduje się w czarnej, połyskliwej butelce, ze złotą nakrętką i złotymi zdobieniami. Elegancko, ale nowocześnie. Takie opakowanie sprawia, że olejek będzie rewelacyjnym pomysłem na prezent, ale z drugiej strony w nieprzezroczystej butelce, nie zauważymy ile produktu ubywa. Dla mnie nie ma to znaczenia. Jeśli dzięki temu flakon prezentuje się ładniej, mogę przymrużyć oko.


Jednym z atutów olejku jest jego zapach, słoneczny, słodki i kobiecy. Mnie kojarzy się z rozgrzaną słońcem skórą, wywołuje bardzo miłe odczucia, koi i relaksuje. Połączenie owoców (mandarynka) i kwiatów (kwiat pomarańczy, róża, gardenia, magnolia) dzięki bazie złożonej z wanilii i mleczka kokosowego zyskuje ciepły i słodki, zmysłowy charakter. 
Cenię go również za wielofunkcyjność. Olejek można stosować na twarz, ciało, oraz na włosy. Są też różne formy aplikacji. Można opryskać skórę bezpośrednio, ale można wymieszać olejek z kremem do twarzy, balsamem do ust, a nawet z podkładem. Podobnie z włosami, możemy na nie tylko delikatnie spryskać olejek, ale możemy też nałożyć go na szczotkę do włosów lub zrobić 20 minutowy kompres (zwilżone olejkiem włosy, owinąć ciepłym ręcznikiem). 


Pamiętam, gdy jeszcze nie używałam olejku Nuxe, zastanawiałam się, co to znaczy suchy? Jak olejek może być suchy? Z reguły olejki są lepkie, a w tym przypadku suchy oznacza, że olejek błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy.

Jak wiecie zwracam szczególną uwagę na składy, dlatego tutaj uspokaja mnie w 97,8 % naturalna  formuła na  bazie sześciu szlachetnych olejów roślinnych z: orzechów makadamia, orzechów laskowych, ogórecznika, słodkich migdałów, kamelii, dziurawca z dodatkiem witaminy E.  


Olejek rewelacyjnie wpływa na skórę, odżywia, wygładza i nawilża wprost ją upiększa. A do tego ten uzależniający zapach, uwielbiam go. I naprawdę poprawia mi humor!

Mam świadomość, że Huile Prodigieuse ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Należę zdecydowanie do tej pierwszej grupy. I mam zamiar wkrótce zaopatrzyć się w jeszcze jeden flakon olejku, tym razem w wersję ze złotymi drobinkami. Będzie idealna, na cieplejsze dni, gdy zaczniemy odsłaniać ramiona i nogi. Olejek dostałam w prezencie od marki, wraz ze świecą Bougie Prodigieuse i próbką perfum, obie o takim samym zapachu jak bohater dzisiejszej recenzji. Poważnie rozważam zakup perfum, ale słyszałam że są problemy z ich dostaniem w Polsce. Będę musiała przeprowadzić rekonesans.

100 ml olejku kosztuje 123 zł, wersja limitowana występuje tylko w większej pojemności, ale tradycyjny olejek, możecie kupić również w pojemności 50 ml, za ok. 70 zł

Czy używałyście kiedyś  olejku Huile Prodigieuse? Zachwycił Was, czy rozczarował? A może macie w planach go przetestować? 

Miłego dnia

PS. Byłabym zapomniała :) Jak lubicie go używać? Bo ja na ramiona i dekolt oraz na włosy.









37 komentarzy:

  1. Ja do drugiej grupy należę - nic wyjątkowego w nim nie dostrzegam. Coś mnie nawet wkurzało - sposób aplikacji chyba, lalo się to to po rękach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie pamiętam. Byłaś moją inspiracją do napisania akapitu o zwolennikach i przeciwnikach ;) A co sądzisz o zapachu, podoba Ci się?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy tego olejku, chociaż ostatnio mnie na promocji kusił *_* jednak to limitowane opakowanie mnie zachwyca <3 i w sumie teraz chyba kupię jak zobaczę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten olejek, gdyby nie to że mam w domu 2 pełne 50tki to na pewno bym kupiła. Przepięna butelka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak go najczęściej używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, prawda? :) "Elegancja Francja" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię :). Używam go albo pod krem, albo mieszam z kremem. Niemal wyłącznie na twarz :).

    Czasem też na ciało, na włosy prawie nigdy (raz się chyba zdarzyło). Od czasu do czasu jako kremu do rąk. Ta błyskawiczna wchłanialność jest naprawdę dobrą rzeczą :). To obok to świeczka? :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak się sprawdza dla dłoni? Moje są zmasakrowane po zimie :(
    Tak, to świeczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje też... Lepiej niż krem, bo szybciej się wchłania. Ma chyba lepszą strukturę dla dłoni. Wprawdzie nie robi cudów, ale działa lepiej niż krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczęłam smarować te najbardziej zniszczone miejsca pomadką ochronną do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym celu używałam balsamu do ust Nuxe, ale tam, gdzie skóra jest w strasznym stanie, takie gęste rzeczy sobie nie radzą. Chyba gorzej się wchłaniają przez tę suchość, dlatego taki lekki olejek im lepiej wchodzi (tak przynajmniej twierdzi moja skóra :D).

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, ale w tej standardowej butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak, jesteś zadowolona z kosmetyku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo :) Może to nietypowe, ale w pierwszej kolejności uwielbiam go za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym kiedyś coś wypróbować z Nuxe'a :) na razie ceny mnie zniechęcają...

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę upolować tą limitowaną wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, że ja mam dokładnie tak samo! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami w Superpharmie są promocje na całą markę, raz załapałam się na -40 % na wszystko. A to już spora obniżka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go już z rok i jeszcze nie otworzyłam... :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go jeszcze...ale mam w planach zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawilas mnie opisem zapachu :) Mozliwe ze sie na niego skusze, choc ja nie przepadam za uzywaniem olejku do pielegnacji twarzy, ale za uwielbiam oleje do pielegnacji wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za cynk :) -40% to super promocja, a w superpharm mam kartę, więc też często z nią jest taniej

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam butelkę w domu i za niedługo mam zamiar sie za niego zabrać - potrzebuje szybkiego nawilżacza do skory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Magdalena Sobol22 kwietnia 2015 19:34

    Od dawna jest w sferze moich marzeń, ale chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabezpieczam końcówki włosów i do nawilżania rąk na dzień (bo uwielbiam ten zapach przez cały dzień), a na nocna łydki i czasami na twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w sumie podobnie, tylko z dłońmi muszę wypróbować. No i zaczęłam go również dodawać do kremu do twarzy, też fajny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No i koniecznie musimy wypróbować jeszcze te perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ze względu na jego wszechstronność możesz używać go na dłonie, ciało i właśnie włosy :) Ja dopiero od niedawna zaczęłam go dodawać do kremu do twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tem olejek dobrze sobie radzi z nawilżaniem :) Fajnie regeneruje skórę po zimie i dość szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że to świetna decyzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie o nim napisałaś ;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)