środa, 19 sierpnia 2015

Jesienne inspiracje zakupowe

Witajcie Kochani,
Zaczęłam się już rozpędzać w modowych klimatach i coraz lepiej mi idzie :) Postanowiłam iść za ciosem i przygotować kilka kompozycji ubraniowych na zbliżającą się jesień.
Zaczęłam oczywiście od myszkowania w internecie i zbierania inspiracji.

Kolory, wzory
Jestem wielką fanką brązów. Nie może ich zabraknąć w mojej jesiennej garderobie.


Będę rozglądać się za odcieniami beżu, bursztynu, karmelu, miodu i mocci.


Uwielbiam też szarości. Bardzo podoba mi się połączenie tweedu z koronką. Muszę też koniecznie sprawić sobie coś w kratę!


Również bardzo podoba mi się burgund w połączeniu ze złotem, śliwkowy, kolory wina i wiśni.

Lista zakupów
  • Wybrałam już perfumy na tegoroczną jesień, będą to perfumy o zapachu chleba, a mianowicie Jeux de Peau marki Serge Lutens.
    Nutami głowy są mleko i pszenica; nutami serca są kokos, lukrecja i kocanka; a nutami bazy  osmantus, morela, przyprawy, drzewo sandałowe, nuty drzewne i żywica bursztynowa. Myślę, że pasują idealnie do jesiennej aury! 
  • Mam bardzo dużą kolekcję pomadek, ale brakuje mi w nich czegoś w kolorze śliwkowym, winnym. Bardzo ciężko znaleźć mi pasujący odcień. Z reguły to co znajdę gryzie się z moim typem urody, ale skoro każda kobieta ma swoją czerwień, to może ma i swoją śliwkę ;) 
  • Jesienią najczęściej maluję paznokcie lakierami w kolorze wina oraz taupe. Muszę nabyć jeszcze szary oraz fioletowy (wrzosowy lub śliwkowy) lakier.
  • Nie wyobrażam sobie tej jesieni bez szalika w kratę! Chciałabym żeby był wykonany z dobrej jakości materiału i pasował do pozostałych elementów garderoby.
  • Latem nie znalazłam idealnego kapelusza, ale może uda się takowy znaleźć jesienią. Trzymajcie kciuki!!
  • Przyda mi się mała, brązowa torebka, w kolorze koniaku lub wina. W ogóle jeśli chodzi o dodatki tej jesieni będę unikać czerni, skupię się na brązach, granatach i odcieniach bordowych.
  • Jeśli chodzi o obuwie potrzebuję nowych oficerek, ale zanim jakieś upatrzę, chciałabym pierwsze tygodnie jesieni przetuptać w butach typu loafers. Są to buty przypominające eleganckie męskie kapcie w połączeniu z mokasynami bez sznurka. Granatowe będę idealne!
  • Bardzo podobają mi się pikowane kamizelki w stylu stroju do jazdy konnej. Mam już konkretny model na oku, planuję wkrótce go zakupić. Zdecydowałam się na granat, bo będzie pasował do większości moich ubrań. Taka kamizelka dobrze sprawdzi się na początkową fazę jesieni, gdy jest jeszcze za ciepło na płaszcz, a za zimno, by wyjść bez kurtki.
  • Pod kamizelkę planuję nosić koszulę w kratę, mam już jedną, ale muszę ją trochę podratować, przetarła się na łokciach i potrzebuje łatek ;) Myślałam jeszcze o koszuli z Wólczanki - takiej (KLIK) lub takiej (KLIK).
  • Jak już wspominałam wyżej podoba mi się połączenie tweedu z koronką, potrzebna więc będzie marynarka, szara lub granatowa, którą będę mogła nosić na koronkową bluzkę lub na powyższe koszule.

To już prawie cała moja jesienna koncepcja. A czy Wy myślałyście już o ubraniach na jesień? Planujcie zakup nowych kosmetyków do makijażu, czy nowego zapachu specjalnie na tę porę roku? Dajcie też koniecznie znać, na jakie kolory stawiacie tej jesieni!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)