wtorek, 10 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016

Hej, hej Kochani!
2016 to był dobry rok. 


Moja lista postanowień na 2016 składała się tylko z 3 punktów:


1. Wykonać co najmniej 100 treningów
Udało mi się wykonać 166 i przebiec 354 km. Uważam, że to bardzo dobry wynik, ale w 2017 mam zamiar go przebić! Byłoby lepiej, ale końcówka roku to niestety problemy ze zdrowiem, które uniemożliwiły mi kontynuowanie treningów.

2. Zrobić wreszcie prawo jazdy!!!
Wreszcie zdobyłam upragnione prawko. Zajęło mi to 2 lata. Myślałam, że będę cieszyć się bardziej, ale szczerze mówiąc, był  to wymęczony i okupiony bardzo dużym stresem sukces. Bardziej gorzki, niż słodki. Dobrze, że to już za mną.

3. Zdrowo się odżywiać
Ten punkt również uważam, za zaliczony. Zaczęłam jeść regularnie. Przez cały rok udało mi się szykować posiłki do pracy i utrzymać stałą wagę. Niestety ciągle mam problem z niezdrowym jedzeniem z nudów i w sytuacjach stresowych. Sporo w  tym zakresie wymaga dopracowania. Ale zdecydowanie zrobiłam bardzo duże postępy.


Rok 2016 to nie tylko większe postanowienia, to również sporo drobnych pomysłów i planów, mniejszych bądź większych marzeń, które udało się zrealizować. 

Pierwszy raz byłam na balecie i to jakim! Na wymarzonym "Jeziorze Łabędzim" w wykonaniu trupy Moscow City Ballet. Zaliczyłam warsztaty z bullet journalingu. Spłaciłam wszystkie pożyczki i zaczęłam oszczędzać. Przeczytałam 56 książek, ćwiczyłam jogę w plenerze, odwiedziłam Góry Stołowe i Mazury. Udało mi się pojechać na warsztaty jogi połączone z oczyszczaniem organizmu. Kupiłam sobie i córce rolki i odbyłyśmy sporo rolkowych wypraw.

Rok 2016 smakował jak owsiane racuszki z owocami, syropem daktylowym i śmietanką kokosową. Pachniał jak kwitnące lipy, których zapach cieszył mnie podczas wakacyjnych biegowych wypraw. Był miękki jak futerko moich kotów, które wtulały się we mnie w nocy (no dobrze Dylan się wtulał, Pianka zachowywała bezpieczną odległość ;). Tak, to był dobry, szczęśliwy rok.

Jeśli jesteście ciekawi co zaplanowałam na rok 2017, już teraz zapraszam Was na posta na ten temat oraz na wpis z podsumowaniem zeszłorocznych postanowień perfumowych.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)