poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Zakupy perfumowe ostatnich miesięcy

Witajcie Kochani,
Ponad dwa lata temu, gdy składałam noworoczne postanowienia perfumowe zadecydowałam, że nie będę kupować perfum pod wpływem impulsu. Wymarzyła mi się kolekcja perfum składająca się wyłącznie z kompozycji satysfakcjonujących mnie bez zastrzeżeń. W konsekwencji mocno ograniczyłam perfumowe zakupy. Dziś chciałabym pokazać Wam wszystkie zapachy, które kupiłam od początku bieżącego roku. 


Pierwszy nabytek to sentymentalny powrót do przeszłości. Eau de Dolce Vita Christan Dior podarowała mi siostra, gdy jeszcze chodziłam do liceum. Jest to lżejsza wersja kultowego zapachu Dolce Vita, ale dużo od popularnej siostrzyczki delikatniejsza i świeższa. Nutami głowy są tu mandarynka, grejpfrut i bergamotka; nutami serca piwonia, biały pieprz, frezja i jaśmin; a nutami bazy drzewo sandałowe, wanilia i osmantus. Jako że od dawna te perfumy są już wycofane, musiałam nieco się natrudzić, żeby je odnaleźć. Zakup wiązał się z pewnym ryzykiem, czy pachną tak jak pamiętam, czy się nie popsuły... Ale miałam szczęście, są właśnie takie jak trzeba, szlachetne, pełne klasy, ale jednocześnie lekkie i zachwycające. 


Kolejny zakup to również powrót kolekcji sprzed lat. Postanowiłam zdobyć wycofane Kenzo Amour zanim staną  się trudno dostępne i osiągną zbyt wysoką cenę na aukcjach internetowych. Jest to słodki, ciepły i miękki zapach. Mieszanka nut białej herbaty, ryżu, kwiatu wiśni, plumerii i heliotropu, na piżmowo, waniliowej bazie ze "szczyptą" kadzidła. Łagodne i komfortowe jak kaszmirowy szal.


French Lime Blossom od Jo Malone to jedyny nieprzemyślany zakup roku 2017. Bardzo ucieszyłam się gdy zapachy Jo Malone wprowadzono do oferty polskich perfumerii Douglas. Nie mogłam sobie odmówić wybrania z tej okazji choć jednego flakonu. Padło na French Lime Blossom, bo przykuły moją uwagę od pierwszego powąchania. Jest to kompozycja próbująca oddać piękno zapachu kwiatów lipy. W otwarciu znajdziemy nuty beztroskiej, zielonej limonki, a później cieszy nas miodowo kwiatowa słodycz.


Ostatni, najnowszy zakup również był spontaniczny, choć Chance marki Chanel znam od lat, używała ich  moja koleżanka ze studiów. I bardzo długo ten zapach kojarzył mi się z nią. Wysoce cenię kompozycje Chanel, chciałabym zasilić moją kolekcję jeszcze dwoma zapachami tej marki, Coco oraz Coco Mademoiselle. Mogłabym wymieniać Wam nuty zapachowe Chance, ale uważam, że to nie ma sensu. To perfumy które tworzą piękną melodię, którą ciężko rozłożyć na poszczególne elementy. Jacques Polge autor wielu wybitnych kompozycji Chanel, ma w tym i nie tylko w tym zakresie niesamowity talent.

To już wszystkie nowości. Dajcie mi koniecznie znać, jakie nowe perfumy trafiły do Waszych kolekcji oraz oczywiście, czy znacie i lubicie któryś z moich nabytków. Ściskam!!! 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)