poniedziałek, 18 stycznia 2016

Postanowienia perfumowe na rok 2016

Witajcie Kochani!
Zgodnie z obietnicą zabieram się za przedstawienie Wam moich postanowień noworocznych związanych wyłącznie z perfumami. Pierwszy raz robię takie zestawienie i jestem bardzo ciekawa, jak mi pójdzie :)


W 2016 chciałabym:

  • Systematycznie testować perfumy i notować spostrzeżenia - mam wielki zapas próbek do przetestowania i zamiast porządnie wziąć się za testy, zajmuję się gromadzeniem nowych. Jak tak dalej pójdzie zasypią mnie próbki, a moja wiedza o wiele się na zwiększy.  

  •  Nie kupować perfum pod wpływem impulsu - chciałabym żeby zakup każdego kolejnego flakonu był przemyślany. Muszę mieć pewność, że zapach bezwarunkowo mnie zachwyca i uwielbiam go nosić. Że nie zdarzy się, że po tygodniu noszenia zacznie mnie mdlić. Od impulsywnych zakupów mam próbki. Do mojej kolekcji może dołączyć tylko kompozycja, która w 100 % mnie satysfakcjonuje. 
 
  • Wybrać się na warsztaty zapachowe - w 2015 brałam udział w dwóch takich wydarzeniach i uważam, to za wspaniałe doświadczenie, które bezwzględnie muszę powtórzyć. 
 
  •  Będę częściej sięgać po zapachy z mojej kolekcji - jest wiele pachnideł w mojej kolekcji, po które sięgam bardzo rzadko. Będę robić sobie przynajmniej raz w tygodniu dzień na użycie właśnie takiego zapachu.

  •  Kupię przynajmniej jeden z zapachów, które kiedyś miałam i za nimi tęsknię - mam tutaj na myśli konkretnie Kenzo Amour oraz moje pierwsze perfumy Organza Indecence Givenchy. Z Kenzo nie powinnam mieć problemu, gorzej z wycofaną kilka lat temu Organzą. Ciężko ją znaleźć na aukcjach, a jeśli się pojawia osiąga bardzo wysokie ceny. Ale ucieszyłaby mnie nawet miniaturka. Żebym mogła choć je powąchać od czasu do czasu.

  •  Uzupełnię kolekcję o kilka pozycji z Wish Listy - na razie nie zdradzę Wam co znajduje się na mojej WL, osobny post na ten temat pojawi się wkrótce.

  •  Zacznę tworzyć półkę z klasykami - chciałabym przystąpić do realizacji koncepcji półki z klasykami (wpis na  ten temat - KLIK). Byłoby super gdyby udało się w bieżącym roku nabyć choć jeden flakon z tej kategorii. Z chęcią zaczęłabym od Chanel Coco lub Dolce Vita Diora, ale w przypadku Diora, koniecznie wersja sprzed reformulacji..


To już cała lista postanowień :) Serdecznie dziękuję Edpholiczce, która zainspirowała mnie do jej stworzenia.

A czy Wy robiliście jakieś postanowienia związane z perfumami?Jeśli tak, koniecznie je zdradźcie. Umieram z ciekawości!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)