czwartek, 21 stycznia 2016

Hialiq spectrum - Dermika

Witajcie Kochani,
Dziś chciałam Wam opowiedzieć o trzech kosmetykach z serii Hialiq Spectrum marki Dermika, które zaczęłam stosować w grudniu zeszłego roku. Nie miałam dużego doświadczenia z produktami tej marki i nie wiedziałam, czego się spodziewać. Nastawiona byłam nieco sceptycznie. Ale bardzo lubię kosmetyki na bazie kwasu hialuronowego, więc postanowiłam spróbować. 

Hialiq Spectrum jest skierowana dla kobiet w wieku 30+ (ja!!), które chcą skupić się na redukcji zmarszczek. Hialiq Spectrum to w zasadzie forma kuracji odmładzającej o działaniu głównie przeciwzmarszczkowym


Kuracja, którą podjęłam składa się z trzech kosmetyków:

  • Hialuronowego Kremu Nawilżającego na dzień i na noc - 50ml, ok 55 zł
  • Hialuronowego Kremu Pod Oczy i na Powieki - 15 ml, ok. 40 zł
  • Hialuronowego Serum Wygładzającego "Zmarszczki snu" - 30 ml, ok. 58 zł


Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Opakowania rewelacyjne, zwłaszcza w przypadku serum i kremu pod oczy, gdzie mamy do czynienia z ulubioną przeze mnie, wygodną, higieniczną pompką. Krem natomiast znajduje się w tradycyjnym słoiczku wykonanym z matowego szkła. Podejrzewam, że miał za gęstą konsystencję na aplikację  formie pompki. Co do oceny strony wizualnej opakowań, to rzecz gustu. Ja uważam, że Dermika bardzo się postarała. Szata graficzna jest elegancka i dopracowana. A opakowania z czasem nie niszczą się, napisy się nie ścierają. Cały czas cieszą oko i ładnie prezentują na półce. 

Wiecie, że zwracam bardzo dużą uwagę na zapach kosmetyku. W  przypadku Dermiki nie mogło być inaczej. Cała seria pachnie świeżo, nieco morsko. Kompozycja bardzo przypomina mi zapach serii Hydra Beauty marki Chanel.  

Konsystencja każdego z trzech kosmetyków jest lekka, aplikacja szybka i przyjemna. Produkty wchłaniają się błyskawicznie i bez problemu można bezpośrednio po aplikacji nałożyć makijaż.  



Od lewej patrząc mamy krem pod oczy o bardzo lekkiej, kremowej konsystencji, później żelowe i bezbarwne serum, a na końcu puszysty, o najbogatszej konsystencji, ale również lekki, krem nawilżający. 

Wiecie, że oprócz zapachu bardzo dużą wagę przywiązuję do składu kosmetyku, jest to dla mnie niezwykle istotna kwestia. Jak na kosmetyki, które z założenia nie są naturalne, składy nie są złe. Zwłaszcza krem na dzień i na noc, w którym już na drugim miejscu w składzie znajdziemy olej makadamia (tuż po wodzie), prezentuje się nieźle. Nie do końca jednak czuję się usatysfakcjonowana tym aspektem produktów. Ale też moje oczekiwania były inne, bo wiedziałam, że Dermika nie jest marką, która stosuje takie składy, jak preferuję.


Dla porównania jeszcze skład kremu pod oczy:


Oraz serum:


A teraz przejdźmy do omówienia działania i wrażeń z używania poszczególnych kosmetyków :)


Hialuronowy Krem Nawilżający na dzień i na noc
Bardzo dobrze nawilżał. Stosowałam go przede wszystkim na dzień. Pozostawiał buzię miękką, idealnie nawilżoną i gładką. Nie zapychał oraz nie podrażniał.


Hialuronowy Krem Pod Oczy i na Powieki
Sugerowany jest również na powieki i tak go stosowałam, ale z czasem zauważyłam, że szczypią mnie po nim oczy. Wtedy zaczęłam nakładać go tylko wokół oczu i uczucie szczypania minęło. Równie świetnie co poprzednik, radził sobie z nawilżeniem skóry.


Hialuronowe Serum Wygładzające "Zmarszczki snu"
Nie wiem jak Wy, ale ja pierwszy raz spotkałam się z określeniem "zmarszczki snu" :) Otóż okazuje się, że są to poranne zagniecenia jakie widzimy na twarzy tuż po obudzeniu się. I właśnie te zagniecenia, są podobno pierwszym objawem utraty elastyczności naszej skóry. Serum stosowałam solo, głównie na noc. Nie nakładałam już później na nie kremu. Pozostawiało skórę nawilżoną i wyraźnie bardziej napiętą i jędrniejszą.


Podsumowując jestem zadowolona z kuracji przeprowadzonej kosmetykami Hialiq spectrum marki  Dermika. Używało się ich komfortowo, przyjemnie, polubiła je moja skóra. Nie zauważyłam redukcji zmarszczek, ale na pewno poprawiła się jędrność i napięcie skóry.

Jakie macie doświadczenia z kosmetykami Dermika? Mielibyście ochotę przetestować Hialiq spectrum? 



 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)