sobota, 20 grudnia 2014

Endermolift - opinia po kilku zabiegach

Witajcie Kochani!
Przy okazji blogowego kalendarza adwentowego (klik), wspominałam Wam, że dostałam od kliniki Beautymed przemiły mikołajowy prezent. A mianowicie pakiet trzech zabiegów endermolift na twarz. 


O zabiegu endermolift pisałam już wcześniej na blogu. Ogólne informacje na temat zabiegu, na czym on polega, dla kogo jest przeznaczony i jakie są spodziewane efekty przedstawiłam tutaj. W kolejnym tekście przeprowadziłam dokładną relację i podzieliłam się wrażeniami po zabiegu (klik).  

Wstawiłam też zdjęcie przed zabiegiem, ale nie umieściłam zdjęcia po, gdyż do uzyskania satysfakcjonujących efektów potrzebne jest co najmniej 10 zabiegów, wykonywanych w odpowiedniej częstotliwości (3, a następnie 2 razy w tygodniu), a ja poddałam się tylko jednej sesji. Zabieg spodobał mi się bardzo, miałam więc nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość dodania dla Was drugiego zdjęcia. I dzięki miłej niespodziance jaka mnie spotkała, nastąpi to właśnie dziś :)

Ale po kolei. Zacznijmy od przypomnienia sobie, co to jest endermolift i dla kogo jest przeznaczony.

Endermolift jest przeznaczony dla osób, które chcą:
  • zredukować i wygładzić zmarszczki, wymodelować owal twarzy,

  • ujędrnić skórę twarzy, szyi, dekoltu lub biustu,

  • zredukować obrzęki i cienie pod oczami,


Jest to nieinwazyjny zabieg wykonywany za pomocą specjalnej głowicy Ergolift, która poprzez mechaniczną stymulację powoduje wzrost kolagenu, kwasu hialuronowego aż o 80% oraz elastyny o 46%
Głowica za pomocą dobieranego indywidualnie podciśnienia zasysa fałd skóry, który jest delikatnie uciskany przez dwie klapki masujące. Zabieg przypomina masaż twarzy, z tym że przeprowadzony w dużo szybszym tempie i z większą precyzją. Dlatego też efekty uzyskujemy o wiele szybciej, niż przy tradycyjnym masażu.

Dla kogo? 

Wydaje mi się, że jest to zabieg idealny dla kobiet, które nie chcą zdecydować się na interwencję chirurgiczną, a zależy im na szybko widocznych efektach. Dla kobiet, które chcą likwidować pierwsze objawy starzenia, nie tylko za pomocą kosmetyków. 

Sam zabieg jest bardzo delikatny, przyjemny i absolutnie bezbolesny. Zauważyłam też, że bardzo mnie relaksował i wyczekiwałam na niego z radością. 
Tak wygląda głowica ergolift przeznaczona do twarzy i do ciała. Do okolic oczu i ust jest osobna, mniejsza głowica. Dwie białe klapki zbliżają się do siebie  w szybkim tempie masując i zasysając skórę.


A tutaj przemiła Pani Olga, która przeprowadza większość moich zabiegów, ustawia parametry urządzenia. 


Przypominam, że program można dopasować do potrzeb skóry i oczekiwań pacjenta. Można skupić się na jednym problematycznym rejonie twarzy (w moim przypadku są to chomiczki i skóra wokół oczu), ale istnieje też opcja "Ekspres" gdzie masujemy po kolei kilka punktów


A teraz najważniejsze czyli efekty. Obiecywane nam są:
  • Redukcja i wygładzanie zmarszczek,
  • modelowanie owalu twarzy,
  • ujędrnienie skóry twarzy, szyi, dekoltu i biustu ,
  • aktywacja produkcji kolagenu i elastyny,
  • redukcja obrzęków i cieni pod oczami,
  • redukcja odtłuszczeń twarzy

A co zaobserwowałam?

Uważam, że widać naprawdę dużą różnicę, a przypominam Wam, że do pełnych efektów zaleca się przeprowadzenie 10 zabiegów, a ja byłam tylko na trzech! Zauważyłam, że znacząco zmniejszyły się bruzdy koło nosa i cienie pod oczami. Zauważyłam też poprawę owalu i redukcję odtłuszczeń twarzy, zwłaszcza w okolicy żuchwy. Skóra jest zdecydowanie jędrniejsza i jakby "podniosła się w górę".

Powiem Wam szczerze, że w momencie gdy zestawiłam te dwa zdjęcia uderzyło mnie, jak duża jest różnica. Pomyślcie, ile mogłoby się zmienić, gdybym przeszła zalecaną 10 zabiegową serię!!


Wniosków wyciągnęłam kilka, odkładam do świnki skarbonki na co najmniej 5 zabiegowy pakiet (koszt takiego pakietu to obecnie 800 zł, tutaj znajdziecie szczegółowy cennik). 

Endermolift zyskał miano mojego ukochanego zabiegu! I mimo iż od dawna głęboko wierzyłam w moc masaży przeciwstarzeniowych, efekty Endermolift przerosły moje oczekiwania.

Miałybyście ochotę wypróbować taki zabieg? Jakie jest Wasze zdanie, na temat wpływu masażu twarzy na przeciwdziałanie starzeniu się skóry?

Na koniec podaję kontakt do kliniki BeautymeD:

Aleja Komisji Edukacji Narodowej 54/U11 (stacja metra Natolin), 02-797 Warszawa
+48 22 400-90-26,
+48 605-905-608
rejestracja@beautymed.com.pl



I życzę spokojnego wieczoru

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zależy jak patrzeć. Kwota jest wysoka, ale jeśli zabieg rozwiąże problem, to uważam że jest wart swojej ceny :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie lubię masaż twarzy i staram się go wykonywać codziennie przez przynajmniej 5 minut przy wieczornej pielęgnacji ;) Jednakże takie mizianie w salonie kosmetycznym jest pewnie jeszcze przyjemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robię sobie w domu masaż twarzy masażerem Body Shop i masz rację, taki zabieg w gabinecie jest o wiele przyjemniejszy :) Że o skuteczności nie wspomnę.

      Usuń
  3. Ojjj chyba i ja zacznę odkładać do świnki skarbonki !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto! :D Muszę pożyczyć świnkę od córki ;)

      Usuń
  4. O, zdecydowanie widać efekt, muszę się nad tym zabiegiem zastanowić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wielką ochotą na jeszcze kilka serii, uwielbiam ten zabieg :D

      Usuń
  5. Efekty widoczne. Moim zdaniem taka seria ma sens - lepiej rzadziej, ale kilka na raz niż jeden bez kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że są efekty :) I zgadzam się, raz na jakiś czas zrobić kilka zabiegów, po jednym nie miałam takich efektów.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)