niedziela, 7 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy (tydzień 1)

Hej, hej Kochani!!
Już czuję w powietrzu zbliżające się święta. Coraz częściej napotykam choinki, ozdoby świąteczne, zakupiłam już większość prezentów... Żeby bardziej wczuć się w świąteczny klimat i podarować sobie trochę radości, postanowiłam, podobnie jak w zeszłym roku (klik), poprowadzić blogowy kalendarz adwentowy.

W blogowym kalendarzu znajdzie się miejsce na różne drobne przyjemności, które będę sobie sprawiać każdego dnia. Zresztą same zobaczycie, zapraszam na relację z tygodnia pierwszego.

30.11
Pierwszy dzień adwentu postanowiłam rozpocząć z zapachem wyjątkowej świecy Diptyque, Pomander, który miał oddawać aromat cynamonowo-pomarańczowego pot-pourri z czasów królowej Wiktorii. Połączenie pomarańczy i cynamonu wydaje mi się idealne na święta.


01.12
Drugi dzień adwentu i klimatyczne, ciepłe perfumy idealne na zimowe wieczory. Czyli Mona Di Orio, Les Nombres D'Or Vanille. Nuty zapachowe: gorzka pomarańcza z Brazylii, absolut rumu, olejek petitgrain, goździk, wanilia z Madagaskaru, tolu, drzewo gwajakowe, wetyweria, sandałowiec, ylang-ylang, bób tonka, skóra, piżmo, ambra. Tworząc te perfumy Mona di Orio, wyobrażała sobie historię starego statku wiozącego ładunek rumu i korzennych przypraw.


02.12
Przygodę z nowym serialem czas rozpocząć! Znacie ten serial, polecacie?


03.12
Lektura na adwent - "Opowieść o miłości i problemach rasowych skupiona wokół młodego mężczyzny i młodej kobiety z Nigerii, którzy stają przed trudnymi wyborami i wyzwaniami, jakie stawiają im kraje, w których postanowili zamieszkać."

 
04.12
Od Mikołaja (Aliny) dostałam zestaw trzech maseł do ciała Alverde. W czwartek postanowiłam wysmarować się pierwszym z masła mango połączonego z aloesem.


05.12
Kolejny prezent od Aliny. (Alina zdominowała mój kalendarz adwentowy;) Kula do kąpieli Lusha, Granny Takes A Dip, barwiąca wodę na kolory tęczy, pachnąca pieprzem, imbirem i olejkiem cytrynowym.


06.12
Kolejny mikołajkowy prezent od Aliny. Przepyszna herbata z wanilią, pomarańczami, cynamonem i imbirem. Koi ducha i zmysły!!


07.12
Pola dostała od Mikołaja wersję dla dzieci gry planszowej Monopoly. Odegraliśmy dziś rodzinną potyczkę. Masa frajdy dla małych i dla dużych.


Kolejny tydzień adwentowy ukaże się w następną niedzielę. Jak Wam się podoba pomysł na blogowy kalendarz?  

Ściskam




34 komentarze:

  1. Super pomysł z takim kalendarzem :)
    Ah, Monopoly! Gra mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł :) nie widziałam ubiegłorocznej serii. U mnie pierwszy tydzień przeszedł na zapach, w całości. Dostałam cudowną pachnącą paczkę pełną sampli - głownie aromaty drzewne i dymne. Specyficzne, ale to był dzięki temu fajny tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że taka paczka uczyniła Twój tydzień wyjątkowym :)) Drzewne i dymne, bardzo ciekawie to brzmi! Może podpowiesz, jaka marka?

      Usuń
    2. Kasiu, m.in. Memo Shams, Armani Prive Bois d'Encens, trochę skóry od Toma Forda (Tuscan Leather). Poza tym w paczuszcze znalazłam Black Comme des Garcons, kilka Amouage'ów a z innej bajki Urore Nomade The Different Company, Loewe - un balcon i Black Sea Micallef.
      Wąchania na pół miesiąca :)))
      A jeszcze czekam na kilka pyszności ;)

      Usuń
    3. A to rzeczywiście smakołyki!! :D Wąchałam tylko Blacka i Tomka, ale reszta na pewno jest godna uwagi. Miłych i owocnych testów życzę.

      Usuń
  3. Świetny pomysł na adwentowy kalendarz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam takie kalendarz 3 lata temu na blogu Zielony Koszyczek i bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  4. Jestem na 6 odcinku House of cards i bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, mam nadzieję, że też mnie wciągnie, uwielbiam serialowe uzależnienia :))

      Usuń
  5. Monopol <3 to masełko musi ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pachnie, ale tych pozostałych jeszcze nie wąchałam :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny taki kalendarz! Zbieram się do obejrzenia House of Cards, ale ciągle mam za mało na to czasu. Może w święta w końcu zacznę oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś wieczorkiem planuję maraton serialowy z mężem, mam nadzieję, że wczujemy się w serialowy klimat. Musimy jeszcze tylko skoczyć do sklepu po smakołyki i coś do chrupania.

      Usuń
  7. Fajny pomysł z takim kalendarzem. Czas tak szybko biegnie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na umilenie sobie czasu przed świętami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do prowadzenia takiego kalendarza u siebie :)

      Usuń
  9. Ta świeczka mi się marzy bardzo.A i cudowny Mikołaj do Ciebie trafił. Kuleczka do kąpieli z Lush :) Mam nadzieje że i moje mikołajki znają takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jak Mikołaj zna Twoje gusta i marzenia :))

      Usuń
  10. House of Cards-serial absolutnie fenomenalny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, bardzo chciałabym, żeby też nas wciągnął.

      Usuń
  11. Nawet nie wiedziałam ze Monopol jest w wersji dla dzieci :) Oj herbatka musi być przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka boska, cudownie rozgrzewa, została mi tylko jedna torebeczka :((

      Usuń
  12. Ojej, mój komentarz się nie opublikował najwidoczniej! W każdym razie też mam Monopol z kotem i psem, ale normalny, czym różni się od tego dla dzieci? I poproszę recenzję Lusha, bo wahałam się, czy dać Ci tę "kulę", niemal zostawiłam ją dla siebie ;P. Serialu zaś nie znam, ale mam na liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czym się różni, bo nie widziałam Twojego, ale Monopol Poli, jest dużo bardziej uproszczony w porównaniu z tradycyjną grą.

      Recenzji kuli nie będzie, bo rozpłynęła się w wodzie :) Ale kąpiel była przednia, mnóstwo kolorów plus bardzo przyjemny zapach. Z Lushem zawsze jest frajda :D

      Usuń
  13. Piekny ten Twój tydzień. Lushka zazdroszczę :D Muszę wybrać się do sklepu wreszcie :)
    Ale bym sobie w Monopol zagrała :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym żeby odwiedzić sklep Lusha marzę, może wreszcie się to uda!

      Usuń
    2. Zapraszam więc do mnie! Mam tylko 200 km do najbliższego sklepu :D hyhy

      Usuń
    3. Byłoby cudownie, pomyszkować tam razem i to jeszcze przed świętami!! :D Hehe

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)