niedziela, 22 lutego 2015

Alchemia Lasu

Witajcie Kochani,
Jakiś czas temu wypatrzyłam przeglądając instagramowe zdjęcia ciekawe kosmetyki. Nazwa Alchemia Lasu i prosty, ale pomysłowy wygląd opakowań i etykiet od razu przykuły moją uwagę. Postanowiłam sprawdzić co to za cuda i znalazłam alchemiczną stronę na FB (klik). 

Jak się okazuje są to kosmetyki w 100% naturalne, a niektóre ze składników jak np. zioła są zbierane własnoręcznie przez twórców marki na łąkach i lasach w górach południowej Polski. W alchemicznych kosmetykach używa się olei i maseł tłoczonych na zimno. Są to produkty wegetariańskie i w większości wegańskie, korzystające z  mocy roślin, naturalnych olejków i ekstraktów.

Kosmetyki można zamawiać poprzez stronę na FB Alchemii (klik) lub poprzez maila alchemialasu@gmail.com. Ceny produktów są zaskakująco atrakcyjne, a oferta bardzo ciekawa. Oprócz kremów, balsamów do ust, czy olejków do kąpieli, możecie tam znaleźć nietypowe maści lecznicze, olejek dla brodaczy o zapachu lasu,  sole do inhalacji, czy proszek co mycia zębów.

Oto co zakupiłam:


Jako pierwszy przedstawiam Wam Peeling do Twarzy Różano-Kokosowy z Nasionami Malin (14 zł, 30 ml; 25 zł, 60 ml). Peeling zawiera również  również glinkę kaolin, która dodatkowo oczyszcza skórę i ma działanie antyoksydacyjne, a powstał na bazie nawilżającego oleju kokosowego.

Zamówiłam również balsam do ust (18 zł, 15 ml). Alchemia ma w swojej ofercie różne kompozycje zapachowe balsamów, ale ja zdecydowałam się na melisę, niaouli i bergamotę. Balsam ten oprócz tradycyjnych właściwości nawilżających i ochronnych, działa również antywirusowo, co pomaga w zapobieganiu jak i leczeniu opryszczki oraz szybszemu gojeniu się przesuszonych ust.


Kolejny "zdzierak" tym razem do ciała, to aromatyczny Peeling z kawą i kardamonem (28 zł, 120 ml), ujędrniający, wygładzający i pomagający pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej i cellulitu. A przy tym jak pachnie! Dziś zadebiutuje pod prysznicem :) Już się nie mogę doczekać.


Na koniec jeszcze produkt do kąpieli, ewentualnie masażu czyli Rozgrzewający Olejek do Masażu i Kąpieli (22 zł, 50 ml; 38 zł, 100 ml) idealny na zimowe dni. Podobnie jak z balsamami, olejków też jest kilka różnych wersji w ofercie. Ta moja działa rozgrzewająco dzięki wyciągom z imbiru i papryczek chili oraz olejkom eterycznym z goździków, rozmarynu, cynamonu i majeranku. Olejek pobudza krążenie i można nim na przykład rozgrzewać zmarznięte stopy, czy dłonie. 

Ostatni produkt to Serum do Twarzy (22 zł, 10 ml; 54 zł, 30 ml) z m.in. olejkami eterycznymi z geranium, kadzidłowca, ylang ylang, lawendy i drzewa sandałowego i olejku z  nasiona marchwi. Serum pachnie przepięknie i ma za zadanie działać regenerująco, odżywiająco, przeciwstarzeniowo, regulować wydzielanie sebum, dodać skórze świeżości i blasku, redukować przebarwienia. Brzmi wyjątkowo wszechstronnie. Zobaczymy jak się sprawdzi.


To już wszystkie skarby niemalże prosto z lasu. Co sądzicie o Alchemii Lasu, mielibyście ochotę przetestować ich produkty? Który z powyższych kosmetyków najbardziej Was zaintrygował?

Miłego wieczoru



53 komentarze:

  1. Ile Ty potrafisz ciekawych rzeczy wyszperać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne opakowania. najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii o serum, bo ostatnio też wzięłam się za testowanie oleju pomidorowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała napisać o tym serum koniecznie, widzę że Was bardzo zaciekawiło :D

      Usuń
  3. Opakowania są cudowne, jak dawne kosmetyki wyrabiane w domu, czy w aptekach. Wnętrze, wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowania, serum mnie kusi, poczekam na Twoją recenzję :) pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też usłyszałam o nich niedawno :) Mnie jeszcze zainteresowała Maska do Włosów i Skóry Głowy z Pokrzywą i Skrzypem. Może następnym razem spróbuję.

      Usuń
  5. Brzmi ciekawie, pewnie będą fajne - lubię naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie produkty, w zasadzie to mój ulubiony rodzaj kosmetyków.

      Usuń
  6. Prezentują się bardzo fajnie, aż chce się wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszą wypróbować. Mają taki, urok..

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Z przyjemnością się z nimi poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę miłego buszowanie po ich stronie ;)

      Usuń
  8. Serum i balsam do ust wpadły mi w oko.
    Wspaniała szata graficzna i świetna nazwa.
    Zaraz idę pobuszować po ich fb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jeszcze następujące wersje balsamów: Rozmaryn, Grejpfrut, Cytryna; Lawenda i Bergamotka; Drzewo Różane i Vetiver; Pomarańcza i Cynamon. Który z nich wybrałabyś dla siebie?

      Usuń
  9. serum mnie ciekawiło dopóki nie zobaczyłam lawendy,jakoś jej nie lubię
    ale peelingi mnie bardzo zainteresowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta lawenda, mnie jakoś tak miło się kojarzy :) Choć moim zdaniem najmniej czuć ją w zapachu serum. Wcale nie dominuje.

      Usuń
  10. Ale super opakowania mają, strasznie mi się podobają!
    Ciekawi mnie peeling do twarzy i ciała, oraz serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jest spore zainteresowanie, postaram się napisać dla Was recenzje tych kosmetyków :-)

      Usuń
  11. Śliczne opakowania i fajny pomysł :) Aż do nich zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz podać ceny? wyglądają fajnie a balsam zielone jabłuszko śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowicie zaciekawiłaś mnie tą marką! Peeling z kawą i kardamonem musi być boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie fantastycznie, sam moment wąchania zawartości słoiczka jest bardzo przyjemny!

      Usuń
  14. Strasznie kuszące te kosmetyki, bo ja ostatnio na naturalne kosmetyki jestem nastawiona ;) Najbardziej kusi peeling do twarzy oraz serum i jeszcze olejek do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O olejku na razie nie będę pisać, bo dostanie go w prezencie moja koleżanka. Ale kto wie, może zamówię jakiś dla siebie w przyszłości.

      Usuń
  15. Widziałam ich produkty na facebooku już jakiś czas temu i postanowiłam sobie, że jak wykończę swoje zapasy to na pewno coś od nich zamówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać na co się zdecydujesz, jestem bardzo ciekawa :-)

      Usuń
  16. oczarowała mnie ta alchemia, widać płynącą z niej naturę i te opakowania, takie proste, ale jakże trafiające!!

    OdpowiedzUsuń
  17. O, ja na pewno! Phenome coraz dalej ode mnie, coś nowego by się przydało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Phenome. Złote Tarasy. Masakra :(:(:(:(

      Usuń
  18. Juz czuje ich zapach, kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko brzmi bardzo interesująco, jestem ciekawa jak się sprawdzą te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, muszę się zabrać za testy!

      Usuń
  20. Wyglądają świetnie! Lubię kosmetyki od małych wytwórców, z prostymi składami i ładnymi opakowaniami. I nazwa "Alchemia lasu" bardzo do mnie przemawia. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też marka i ich pomysł na siebie urzekł, dlatego postanowiłam się tym małym odkryciem z wami podzielić. Samych kosmetyków jeszcze nie testowałam, ale zapowiadają się bardzo miło.

      Usuń
  21. Świetne kosmetyki, serum chętnie bym dorwala :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie pachnie, uwielbiam olejek z kadzidłowca! A i może je zakupić też w tańszej mniejszej pojemności, żeby sprawdzić, czy nam odpowiada, ewentualnie zabierać ze sobą w podróż.

      Usuń
  22. Zainteresowało mnie dosłownie wszystko! Och!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc to zainteresowało mnie wszystko :) Z niecierpliwością czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę testować serum i peelingi, balsam do ust i olejek powędrują w prezencie dla koleżanki :)

      Usuń
  24. zainteresowalas mnie tymi kosmetykami, pisalam do nich na fb, ale nie odpisali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ja też do nich pisałam wczoraj i również nie odpowiedzieli. Miejmy nadzieję, że szybko się odezwą. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  25. Kasieńko, ależ cuda wyszperałaś! Świetnie to wszystko brzmi. Będę czekać na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I jak ten peeling do ciała? Używałaś go już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używałam go. Fajnie napina i ujędrnia skórę, przyjemnie pachnie, jak filiżanka espresso. Zawiera olejki, dlatego zostawia po użyciu taką warstewkę na skórze, co nie każdy lubi. Ja akurat lubię, bo nie muszę potem używać balsamu. Z minusów, brudzi trochę wannę i ciężko spłukać się dokładnie - ziarenka przyczepiają się do olejków. To tyle jeśli chodzi o moje pierwsze wrażenia :-)

      Usuń
  27. Genialna stylistyka opakowań! Badzo mi się podoba! Takim pilinżkiem chętnie bym się wymyziała :D
    Owocnych testów i czekam na bliższe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O mamo co za cuda! Trzeba będzie co nie co przytulić z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)