niedziela, 8 lutego 2015

Zakupy z Berlina

Dzień dobry :)
Zgodnie z obietnicą pędzę do Was z postem z zakupami, które zrobiłam w Berlinie podczas ostatniego weekendu (klik).
Zapraszam i życzę miłej lektury.

Co każda blogerka urodowa będąc w Niemczech odwiedzić powinna? Tak, tak oczywiście DM. I tam też skierowałyśmy swoje kroki pierwszego dnia we Frankfurcie. Drogerie DM to nie tylko Alverde i Balea. Jest tak sporo bardzo dobrych, naturalnych kosmetyków marek Lavera, Luvos i Weleda, pyszne herbaty i różne zdrowe smakołyki. Zakupiłam tam na przykład organiczny keczup, ale w dzisiejszym poście nie będę Wam  pokazywać jedzenia ;) 

Skończył mi się tonik, więc zdecydowałam się na tonik z dzikiej róży Alverde. Masełko do ciała Vintage Rose pokazywałam Wam już wczoraj, to prezent od Aliny.  Zdecydowałam się jeszcze na mydło do rąk o zapachu lawenda z malwą.


Skończył się mój rumiankowy żel  do twarzy Yves Rocher. Całkiem niezły zresztą. Postanowiłam znaleźć mu w DM następcę, padło na piankę do mycia twarzy Alverde z jabłkami i limonką
Kończy się również krem do stóp Phenome, przezornie zapakowałam więc do koszyka balsam do stóp Alverde z limonką i sosną.



Wybrałam również szampon, pomyślałam że idealny będzie szampon do włosów normalnych Lavery z bio ekstraktem z jabłek. Jeszcze jeden produkt do mycia twarzy, czyli emulsja do skóry wrażliwej z ekstraktem z rumianku marki Alverde.



Z żeli pod prysznic Balea wybrałam obłędnie pachnący wiśniowy. Z Weledy zdecydowałam się na pielęgnującą pomadkę do ust z olejkiem jojoba, masłem shea i woskiem różanym. Wzięłam jeszcze saszetkę z maseczką Luvos dla zestresowanej skóry.


Następnego ranka pojechałyśmy do Berlina. Moim wielkim marzeniem, było odwiedzenie sklepu Lusha. Wreszcie udało się to marzenie spełnić, bo to właśnie do Lusha skierowałyśmy swoje kroki tuż po opuszczeniu dworca. Oto z czym wyszłam:


Bez umilaczy kąpielowych nie mogłam się obejść. Wybrałam bubble bar Brightside pachnący świeżymi pomarańczami oraz dwie kule. Blackberry Bath Bomb z dodatkiem olejku z kadzidłowca i bergamotki oraz moją ukochaną Twilight (klik). 


W koszyczku znalazło się masło w kostce do pielęgnacji ciała Buffy, zawierające drobinki ryżu, fasoli aduki i migdałów, masło kakaowe i masło shea.

Postanowiłam też przetestować kultowe szampony w kostce, na początek wybrałam Karma Komba, głęboko oczyszczający i leczący skórę głowy z dodatkiem olejku pomarańczowego, sosny i paczuli.


Na koniec jeszcze tylko pasta myjąca do twarzy Aqua Marina z aloesem, algami, solą tonizującą oraz glinką kaolinową. Na szczęście nie przeszkadza mi jej zapach i nie czuję ryb. 

Wzięłam jeszcze próbkę odżywki do ciała Ro's Argan, na której zakup nie zdecydowałam się od razu ze względu na zbyt wysoką, nawet jak na Lush cenę. Próbkę już zużyłam. Naprawdę rewelacyjny produkt, szkoda że taki drogi (30 euro) i daleko :(


Ależ to była frajda!
Po wyjściu z Lusha po drugiej stronie ulicy zobaczyłyśmy sklep Rituals. Co za dziwny zbieg okoliczności..

W Rituals zakupiłam żel pod prysznic o bardzo ciekawej konsystencji  i przepięknym zapachu (mleczko ryżowe plus kwiat wiśni). Wzięłam też patyczki zapachowe kwiat lotosu, niestety ich zapach przypomina mi zapach chusteczek dla niemowląt i ciężko mi go znieść.


Ostatni przystanek było to stoisko Jo Malone, gdzie dość szybko jak na mnie wybrałam perfumy Peony and Blush Suede. Prosty i mało złożony zapach. Otwiera się przyjemnym, rześkim czerwonym jabłkiem. Szkoda tylko, że czuć je tak krótko. Potem już tylko różowa, elegancka peonia. Niektórzy wyczuwają jeszcze zamsz, różę  i jaśmin. Chciałam Jo Malone to mam i nauczkę za zbyt pospieszny wybór, byłam oszołomiona i podjęłam decyzję bez namysłu. Perfumy są ładne i nieprzeszkadzające, ale tylko poprawne. 


To już wszystko, uff.... Znacie coś z wymienionych przeze mnie rzeczy, może miałybyście ochotę coś wypróbować?
Miłego wieczorku


57 komentarzy:

  1. I weź tu człowieku bądź na odwyku zakupowym, gdy tu tyle cudowności. Bardzo kusi mnie Weleda.
    Miłego używania i oby wszystko się spisało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, masz zdecydowaną rację!! Dziękuję ślicznie :))

      Usuń
  2. Znam zapach Peony, jest ładny, kobiecy, elegancki i nienachalny.Ale...no właśnie, nie jest jakoś szczególnie oryginalny czy fascynujący. Myślę jednak, że to taki zapach z klasą, idealny do pracy czy na spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszyłaś mnie :)) Masz rację, będę mogła spokojnie używać go do pracy i będę się w nim czuła bezpiecznie. Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  3. Rajcio :) fantastyczne zakupy! Zazdroszczę głownie wizyt w tych "mekkach" zakupoholiczek hehe :)
    DM, Lush, Rituals to moja mantra hehee - cudowne zakupy, niech Ci wszystko dobrze służy ...może przekonasz się do pałeczek i Jo pokaże swoje lepsze oblicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mężowi zapach pałeczek się podoba, choć jeden zadowolony... Póki co postawiłam je w kuchni :P

      Usuń
  4. Same wspaniałości! Kosmetyki z Lush chętnie podkradłabym Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajno że Ci się podoba. A używałaś kiedyś coś z Lusha?

      Usuń
  5. Intryguje mnie ta pianka do mycia twarzy z Alverde - daj mi znać, jak się sprawdza. Jeśli będziesz zadowolona, to może ją sobie kupię następnym razem :). Po mojej Laverze będę testować słynną emulsję z granatem z Alterry, potem może pianka trafi w moje ręce. I coś tak kojarzę, że chyba kiedyś miałam próbkę Buffy i chyba ją recenzowałam... Tak, recenzowałam. Jakoś zachwytów nie wyrażałam... Mam nadzieję, że Tobie spodoba się bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać na pewno, raczej nie przewiduję osobnej recenzji, ale może znajdzie się w ulubieńcach, a jeśli nie, to po prostu napiszę Ci na gg :-) To ta emulsja z granatem zbiera dobre opinie? Nie wiedziałam.

      Usuń
    2. Negatywnych nie widziałam, tylko pozytywne...

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, że w ogóle zbiera jakiekolwiek :)

      Usuń
    4. Miałam szampon czy odżywkę, nie pamiętam co tam jest, i krem do rąk. Ten granat wprost niemiłosiernie śmierdzi! Nie idź tą drogą, Katarzyno!

      Usuń
  6. Perfumy muszą być piękne, a zazdroszczę najbardziej zakupów LUSH:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też w Lushu miałam największą frajdę :-)

      Usuń
  7. Jo Malone mi się marzy, zastanawiam się nawet nad zakupem małych próbek na ebayu, bo nie mam jak przetestować niestety na żywo :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam bardzo, bardzo powąchać perfumy Jo Malone, cieszę się że mam ten etap już za sobą.

      Usuń
  8. Też pisałam ostatnio o nabytkach z Lusha i DMu, jednak z czeskiej Pragi. Żałuję, że nie mamy do nich dostępu w Polsce, szczególnie do Lusha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to z przyjemnością do Ciebie zajrzę :) Już pędzę!

      Usuń
  9. Wspaniałe zakupy. Coś czuję, że jak będę w Berlinie i wpadnę do DM to wyniosę pół sklepu. ;)
    Co do LUSHa to kupiłam kilka rzeczy w Rzymie i mnie nie zachwycił. Maseczka mi spleśniała (sic!) i to bardzo szybko, przed upływem terminu ważności, mimo, że trzymałam ją w lodówce. A kule do kąpieli są bardzo drogie i bez szału. Jak dla mnie LUSH jest przereklamowany. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat Lusha bardzo lubię i rzadko mnie coś rozczarowuje i jeszcze nigdy mi nic się nie zepsuło. Szkoda, że masz takie doświadczenia. I szkoda, że Lush np w Niemczech, jest trzy razy droższy niż np w UK. Ale skoro nie Lush, to myślę że DM dużo bardziej by Cię usatysfakcjonowało :) Miłego wieczorku

      Usuń
  10. Zazdrpszcz ;) poza tym zamsz pachnie?;->

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak, zamsz pachnie :) Są perfumy o bardzo sugestywnym zapachu skóry, zdziwiłabyś się :)

      Usuń
  12. Kochana po prostu istna rozpusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy cudne polecam Ci Aqua Marine miałam dwa opakowania cudowne sa mi sie juz Lush troszke znudził ale warto wyprobowac jak będziesz miec okazje wypróbuj tez czyscik popcornowy jest mega fajny ;) szampony w kostce z Lusha mi nie odpowiadają tak samo jak odzywki w kostce. swietne zakupy z Alverde i Balea zazdroszczę i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po trzech użyciach mogę stwierdzić, że moja skóra uwielbia Aqua Marine! Miałam ten czyścik popcornowy, działanie może nie jest tak spektakularne, ale za to jaki zapach i przyjemność stosowania :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Same wspaniałości :) Zazdroszczę Lusha, bo dawno nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też miałam sporą przerwę od Lusha.. Ale jak widać sobie odbiłam :P

      Usuń
  15. Zaszalałaś ;)
    Muszę zobaczyć ten Ro's Argan jak będę w Lush :)
    Ten zapach Jo Malone mnie nie urzekł, chociaż próbowałam! Wole inne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka wobec tego Cię urzekła? Mnie też jak widać nie urzekł, ale daje radę :P

      Usuń
  16. Ciekawe zakupy, też robię zapas alverde kiedy mam okazję:) Lush jest bajeczny i nie da się wyjść szybko z tego sklepu, mam nadzieję, że niebawem będę miała okazję tam poszaleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lushu zdecydowanie siedziałyśmy najdłużej :) Jakie są Twoje ulubione kosmetyki te marki? Mogłabyś coś polecić?

      Usuń
  17. ooo ale dużo :) i to w dodatku same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. same konkrety! chętnie pobuszowałabym w lashu :-)
    miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz miłego korzystania, oby się sprawdziło wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zakupy, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię wypady do DM :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zdecydowanie bardzo duża przyjemność :D

      Usuń
  22. Jest wart wypróbowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy, pianka do mycia twarzy wydaje się interesująca i musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie pachnie, ale troszeczkę za słabo zmywa.

      Usuń
  24. Teraz wiadomo: raj jest w Berlinie :)
    A jak sobie KaDeWe przypomnę... VIP raj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podobało mi się w KDW, przerażało mnie to miejsce, za tłoczno, za wąsko, za dużo ludzi. Właśnie te perfumy tam kupiłam.

      Usuń
    2. Ja byłam w długi weekend z 15. sierpnia, Berlin był pusty. KaDeWe też. Ta różnorodność wszystkiego, kolory, rodzaje, zawrót głowy po prostu. Tak musieli czuć się ludzie z PRLu wyjeżdżając na Zachód...

      Usuń
  25. Ile piękności! ile LUSHa! zazdroszczę! z tego wszystkiego chętnie bym też przygarnęła tę piankę jabłkowo-limonkową i żel pod prysznic wiśniowy:) uwielbiam takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. LUSHowe szaleństwo! Zazdraszczam okropnie, bo sama do sklepu wybrać się coś nie mogę. Coś ten Dublin mi nie po drodze :/ No i ta wisienka, poczułam nawet jej zapach przez monitor! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz nasze wspólne Lushowe zakupy, to był mój pierwszy raz z tą marką :)

      Usuń
  27. Widze ze LUSH i Balea rzadza :D No teraz sporo sie mowi o perfumkach JM, ciekawa ich jestem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chciałabym wypróbować lusha, ostatnio chcę się przerzucić na bardziej naturalną pielęgnację i czynię już małe kroczki w tym kierunku ;) Zamówiłam przy okazji wosk Kringle jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lavera mnie przyciągnęła, zobaczymy jak się spisze...

    OdpowiedzUsuń
  30. Obawiam się, że ja w Lush'u dostałabym oczopląsu i zbankrutowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Och, ach, ileż wspaniałości!
    Ja chyba najbardziej popłynęłabym w sklepie Rituals. Kocham tę markę, choć nie znam jej za dobrze. Mam jedną piankę pod prysznic i dozuję ją sobie od ponad roku, tak mi jej żal, peeling do rąk i w zapasie krem do twarzy na noc. Zużyłam też wiele próbek i wiem, że chcę więcej i więcej ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)