sobota, 14 maja 2016

Happy detoks - warsztaty jogi z dietą oczyszczającą cz. 2

Witajcie ponownie, 
Po wypiciu pokrzywy zostawiłam walizkę w pokoju i czekałam na pierwszą regeneracyjną sesję jogi. Powoli zjeżdżały się wszystkie uczestniczki (i jeden uczestnik). Gdy pojawiła się Kasia, to tak jakby do salonu weszło słońce.

Pierwsza sesja jogi i wszystkie pozostałe odbyła się tutaj:


Ćwiczenia były łagodne i dość proste, gdyż Kasia chciała oszacować możliwości i stopień zaawansowania grupy. Spodziewałam się, że na takie warsztaty przyjeżdżają osoby praktykujące regularnie jogę, jak się okazało przewagę stanowili uczestnicy, którzy wcześniej z jogą nie mieli za wiele do czynienia. 

Ćwiczyliśmy kilka razy dziennie. Tuż po obudzeniu się pędziliśmy na półgodzinne praktyki oddechowe, które miały przyspieszyć metabolizm i pobudzić ogień trawienny. Poniżej pozwolę sobie wkleić filmik, na którym Kasia prezentuje te ćwiczenia (uwielbiam melodyjny ton głosu Kasi):


Kolejna, najdłuższa sesja jogi odbywała się po śniadaniu i trwała 75 minut. W międzyczasie odbywała się też joga twarzy (rewelacja!), sesje wspomagające trawienie, regenerująca joga nidra, czyli relaksujący jogowy sen (zawsze usypiałam w trakcie), a każdy dzień kończyliśmy półgodzinną medytacją. To była moja pierwsza w życiu medytacja. Cieszę się, że spróbowałam, ale na razie nie podejmuję się medytowania w domu. Za dużo mam do zrobienia i takie bezczynne siedzenie wydaje mi się stratą czasu. Ale oczywiście nie neguję osób, które to robią. I rozumiem, że może to pomóc wyciszyć i zrelaksować. I że trzeba czasu i cierpliwości, żeby odczuć korzyści z medytacji. Choć dla mnie liczenie w myślach w kółko do dziesięciu było męczące.

Jedzenie podczas warsztatów było wspaniałe. Wszystkie przepisy pochodziły z książki "Happy detoks". O ustalonych godzinach spotykaliśmy się na posiłki w kącie jadalnym. 


Bardzo spodobało mi się biesiadowanie w dużej grupie, przy półmiskach z kaszą i warzywami oraz ciekawych rozmowach.  Zdradzę Wam, że moment posiłku to był mój ulubiony moment w ciągu dnia :) Chyba się nie ma co dziwić, patrząc na te kolorowe pyszności:


Możecie się dziwić, że detoks, a ja chodziłam najedzona. Nawet w dzień monodiety, podczas którego sześć razy piłyśmy bulion warzywny! Najedzona i zachwycona wszystkimi smakołykami wyczarowanymi w lipowej kuchni:



Pogoda dopisała dlatego w wolnym czasie, można było spacerować po pięknej okolicy. 


I obserwować jak rozkwita wiosna.


Czasu wolnego nie było jednak za dużo.
Same zobaczcie jak napięty był grafik, dla przykładu wklejam Wam plan jednego z dni:


Jedna z uczestniczek warsztatów Agnieszka,  prowadzi sklep z przepysznymi herbatami.


Codziennie wieczorem raczyłyśmy się nimi przy kominku. Zakupiłam kilka paczek. Są tak wyjątkowe i pyszne, że spodziewajcie się na ich temat osobnego wpisu na blogu.


W trakcie trwania warsztatów można było zażyć masażu. Ja zapisałam się na masaż twarzy. Choć żałuję, że nie spróbowałam hawajskiego Lomi Lomi Nui. Następnym razem na pewno skorzystam.



Warsztaty Happy Detoks były niesamowitym doświadczeniem, które na pewno będę chciała powtórzyć. Rzadko doświadcza się czasu maksymalnej miłości i dobroci dla samej siebie. Kiedy czujesz, że jest Ci błogo i dobrze być sam ze sobą, właśnie tu i teraz. Cudowny czas relaksu, wyciszenia i wsłuchania się w swoje wnętrze.

Z takich mniej mentalnych i duchowych efektów schudłam 2 kg, poprawiła mi się cera, zmniejszyło opuchnięcie ciała (mam problem z zatrzymywaniem się wody w organizmie), przybyło siły, stałam się bardziej wytrzymała. Zmienił mi się i wyczulił zmysł smaku. A  i nauczyłam się dociskać stopy do ziemi w psie z głową w dół ;)

Mam wrażenie, że nie wyczerpałam tematu, dlatego jeśli macie jeszcze jakieś pytania, piszcie śmiało. Postaram się  na wszystkie odpowiedzieć. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)