czwartek, 10 września 2015

Moja kolekcja perfum cz. 4 - planowane zakupy

Dzień dobry,
Zapraszam na ostatni post z cyklu "Moja kolekcja perfum". Po jego publikacji pozwolę Wam odpocząć od tematyki perfum. Choć nie wiem, czy długo wytrzymam ;) 

Cały cykl składa się z części

  1. Perfumy mainstreamowe
  2. Perfumy niszowe
  3. Perfumy z przeszłości 
  4. Planowane zakupy

Dziś chciałam Wam opowiedzieć o perfumach, które znajdują się na mojej wishliście. Część z nich jestem zdecydowana zakupić w przyszłości, nad niektórymi ciągle się zastanawiam. 

Wbrew pozorom nie jest to bardzo długa lista. Natomiast, gdybym miała stworzyć tekst o zapachach, które chciałabym poznać, nie starczyłoby mi dnia. Z okazji urodzin (jutro kończę 33 lata!!) uskuteczniłam spore zakupy próbkowe, zamówiłam m.in. zapachy marki Le Labo, miodowy Botrytis od Ginestet, waniliowy El Born od Carner Barcelona, piękną tuberozę w Blu od Bruno Acampora i wiele innych :) Może macie ochotę na mini recenzje perfum, które będę testować?


Ale wracając do tych wymarzonych i przetestowanych. Od dawna na mojej liście znajdują się perfumy  z ekskluzywnej kolekcji marki Givenchy - L'Atelier de Givenchy. W całej kolekcji jest wiele urzekających zapachów, ale mnie uwiodły Néroli Originel. Perfumy zawierają takie składniki, jak: irys. piżmo, wanilia i tunezyjskie neroli. Są cudownie zblendowane i wyjątkowo eleganckie.
Ubolewam tylko nad niemożnością dłuższego przetestowania produktu, po testach nadgarstkowych ciągle czuję niedosyt i niepewność, czy rzeczywiście te perfumy są warte swojej ceny (759 zł!!!). Obawiam się, że nie podejmę ryzyka. Jeśliby się nie sprawdziły, nie darowałabym sobie wydania aż tak dużej kwoty. Niestety w Sephorze nie rozumieją, że takich zapachów nie kupuje się "w ciemno".

Kolejny z zapachów, który intryguje mnie od dawna to chlebek od Serge Lutens, czyli  Jeux de Peau, o którym wspominałam Wam przy okazji "Jesiennych inspiracji zakupowych" (KLIK). Nutami głowy są mleko i pszenica; nutami serca są kokos, lukrecja i kocanka; a nutami bazy  osmantus, morela, przyprawy, drzewo sandałowe, nuty drzewne i żywica bursztynowa. Wydają mi się idealne na jesień i zimę. Chyba jako pierwsze z dzisiejszej listy dołączą do mojej kolekcji.

Tobacco Vanille marki Tom Ford  znam i podziwiam już od roku. Tutaj znowu na przeszkodzie stoi wysoka cena (769 zł) w połączeniu z niemożnością dłuższego ponoszenia produktu. I podczas gdy Neroli, wiem że by mnie nie drażniło, mam obawy tylko co do ich trwałości i intensywności, w przypadku Tobacco Vanille ryzyko, że zapach z czasem może zacząć mnie męczyć, jest dużo większe. Mamy tu m.in. tytoń, przyprawy, suszone owoce i nuty drzewne...  Zapach jest wyjątkowo charakterystyczny i dominujący. Jest też niezwykle luksusowy, esencjonalny i gęsty. Piękny, ale czy wart ryzyka?


Rok temu byłam bliska kupna Eau Duelle marki Diptyque. Mam jednak sporo wanilii i wiele perfum waniliowych mi się podoba. Będę musiała ponowić testy i wtedy zadecydować, czy Eau Duelle jest na tyle wyjątkowa, że chcę ją mieć. Perfumy zawierają m.in.: kardamon, olibanum, bergamotkę, różowy pieprz, jałowiec, szafran, czarną herbatę, piżmo, ambrę i bardzo dużo wanilii bourbon.

Zapach, o którym wielokrotnie wspominałam Wam na blogu to Dom Rosa marki Les Liquides Imaginaires. Kompozycja opowiadająca przepiękną historię krzewu różanego, który ginie i poświęca się, żeby ocalić winne pnącze. Jest to zapach pasji, miłości, ekstatycznej radości i piękna. Otwarcie ma musujące, szampańskie, delikatnie owocowe. Dom Rosa jest wyjątkowo pogodna i złocista. Nuty głowy: nuty szampana, grejpfrut, gruszka. Nuty serca: róża damasceńska, goździki, kadzidło Nuty bazy: akordy drzewne, drzewo cedrowe, wetiweria, drzewo gwajakowe. Nie kupiłam ich jeszcze tylko dlatego, że mam problem z nutami, które przypominają alkohol, coś mi w nich przeszkadza i drażni. Z jednej strony do Dom Rosy wzdycham, a z drugiej się boję.

Ostatnie perfumy, to jedyny nie niszowiec w dzisiejszym zestawieniu. Prodigieux Le Parfum marki Nuxe, pachnący jak .... olejek Nuxe :) Uwielbiam zapach kultowego olejku i śmiało mogłabym nosić perfumy nim pachnące, miałam nawet próbkę. Zapach wstępnie zaakceptowałam, ale był też  wyjątkowo nietrwały. Czas pokaże, czy mnie to powstrzyma ;)

Dzisiejszym postem zamykam całą serię. Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu. Dajcie proszę znać, czy macie ochotę na recenzje perfum, które zamówiłam do testowania i  napiszcie koniecznie jakie zapachy są na Waszej wishliście!!!

Ściskam!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)