sobota, 1 listopada 2014

MIX zdjęć - nr 6

Dzień dobry :)
Zapraszam na szósty z kolei mix zdjęć, czyli co u mnie słychać ostatnio :)


1. Kwiaty od męża, bukiet już w bardzo jesiennym klimacie. 2. Kocham kolory jesieni, najbardziej lubię gdy błękitne, czyste niebo kontrastuje z barwami jesiennych liści. Moje oczy chłoną takie widoki! 3. Zapasy wosków uzupełnione. Wreszcie wypróbowałam cudowne woski Kringle i mam ochotę na jeszcze. Niedługo napiszę więcej na ten temat. 4. Kolejna książka na temat perfum do kolekcji. Słownik perfum Luca Turin składający się z mini recenzji zapachów i ocen w skali pięciogwiazdkowej. Luca Turin krytykuje większość moich ulubionych pachnideł, czyżbym była bezguściem? ;)


5. Przepiękne kwiaty na otwarciu nowego salonu Fridge by yDe. Tutaj krótka relacja z wydarzenia (klik), jeśli jeszcze nie widzieliście. 6. Perfumy Fridge by yDe, spędziłam przy tym stoliku co najmniej godzinę, mam nadzieję, że będę miała możliwość opowiedzieć Wam  o nich dokładnie. Ale na razie nie zapeszam ;) 7. W piękny papier prosto z Florencji pakują teraz perfumy w Mood Scent Barze. Wstążeczka też cudo, nie pamiętam z jakiego kraju pochodzi, wydaje mi się że z Holandii. 8. A tutaj już zawartość paczuszki z siódmego zdjęcia. Przepiękne perfumy Isle Ryder. Moja wielka miłość i najbardziej magiczny zapach z całej mojej kolekcji. Nuty zapachowe: pączki topoli, szyszki jodły, wiązówka błotna, janowiec ciernisty, jaśmin, norweski świerk, miód pitny, przytulina wonna, sitowie. Zdecydowanie zasługują na osobną, obszerną recenzję na blogu, macie ochotę dowiedzieć się więcej na ich temat?


9. Kremy do rąk Laury Mercier uzależniają. To już moja trzecia tubka, a ja już myślę, co będzie następne.  Chyba krem brulee... 10. Ostatnio sporo zmian w moim życiu zawodowym i postanowiłam sprawić sobie z tej okazji prezent. Wymarzony pierścionek z tanzanitem. I wierzcie mi, na żywo jest jeszcze piękniejszy! 11. Babskie wyjście do ulubionej Cafe de la Poste. Bagietki pieką na miejscu, a ich sery to poezja! Było bardzo miło, już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania. 12. I na koniec ja :)

To już wszystko w dzisiejszym miksie, po więcej zdjęć zapraszam na mój instagramowy profil :) 
Spokojnego weekendu!


32 komentarze:

  1. piękny ten słonecznik, fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia :) zwłaszcza ten pierscionek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm woski <3 Kwiaty rzeczywiście śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy do rąk LM rzeczywiście uzależniają , ja zdenkowałam kolejne opakowanie, właśnie krem brule i zaczynam kolejne, migdał z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zdenkowałam migdał z kokosem :)

      Usuń
  5. Piękne kwiaty dostałaś od męża. Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje mixy! Zawsze są takie pozytywne i nastrojowe! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to czytać :D ! Tworzenie tych wpisów, nie ukrywam, daje mi sporo radości.

      Usuń
  7. Moja śliczna Kasia :). Najładniejsza rzecz w tym poście pełnym cudowności :))).
    I niegrzeczna Kasia! Narobiła mi ochoty na sery! Chcę tu i teraz, a nie mogę, bo nie mam pod ręką :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam jeden serek w lodóweczce i sobie go zaraz zjem :P
      Tęsknię!!!!!!!!!!!!!!!! Wchodziłam przed chwilą na gg, ale Cię nie ma.

      Usuń
  8. Lubię mixy - pierścionek faktycznie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Luca się nie zna!;)
    2. O zapachu Isle Ryder napisz koniecznie!
    3. Co to za zmiany zawodowe? Ja wreszcie zmieniłam pracę :)
    4. Nowe zdjęcie => <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. No właśnie wydaje mi się, że Amerykanie mają zupełnie inny gust w kwestii perfum. Luca np atakuje jedne perfumy które znam i lubię, uważa że są za intensywne i wychwala pod niebiosa inne, które moim zdaniem są strasznym kilerem. Oba z tuberozową nutą.
      2. Napiszę z przyjemnością!
      3. Gratuluje zmiany pracy, życzę sukcesów :) Ja zmieniłam dział i zakres obowiązków.
      4. :*

      Usuń
    2. Nic innego mi nie zostało, niż kupić mój wymarzony pierścionek. Twój widziałam na żywo i jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciu.

      Usuń
    3. Życzę Ci, żebyś go nabyła i nie żałowała zakupu.

      Usuń
  10. Znowu kupiłaś książkę, której nie mam :P Ma to swoje plusy - będziemy mogły się wymieniać ;-)

    Pisz o perfumach - perfumy są najważniejsze! ;-)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam pisać posta, tylko o perfumach :), ale tym razem nie o Isle Ryder. Muszę jeszcze tylko cyknąć zdjęcia i na dniach opublikuję. Pisząc o perfumach, czuję że mam skrzydła.

      Ciekawe co Luca Turin pisze o Twoich ulubionych zapachach!! O Cesarzowej akurat nic nie napisał paskudnik, ale może coś innego się znajdzie.

      Usuń
  11. Tez musze kilka kringle dokupić : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w następną sobotę może podjadę do ich sklepu :)

      Usuń
  12. Jakie piękne zdjęcia! Oczarował mnie Twój pierścionek - jakiś czas temu mój tata kupował dla mamy pierścionek z okazji rocznicy ślubu. Czytał wtedy dużo o kamieniach i opowiadał mi o nich. Przez niego nabrałam ochoty na pierścionek z tanzanitem właśnie :) Muszę o tym nieśmiało wspomnieć mojemu chłopakowi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanzanity to takie piękne kamienie, podobały mi się od dawna :D Mam nadzieję, że niedługo też będziesz nosić swój tanzanit na palcu. I dziękuję bardzo za komplement :*

      Usuń
  13. przepiękny pierścionek - taki prezent na pewno potrafi poprawić humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbkę perfum Isle Ryder już zamówiłam ;)
    Śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudownie!!!! Koniecznie daj mi znać, co o nich sądzisz!!!!!!!!

      Usuń
  15. Jak pierścionek z tanzanitem - to tylk awans zawodowy :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś przepiękny pierścionek, niech Ci dobrze służy! :))
    Świetne zdjęcia, lubię takie podsumowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu :) Miło mi to czytać :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)