niedziela, 11 stycznia 2015

Pokochaj swoje ciało - wyzwanie

Witajcie Kochani,
1 stycznia na profilu Kolczyków na Facebooku pojawiło się wydarzenie - "Pokochaj swoje ciało - wyzwanie". Wiele osób, w tym ja, wraz z rozpoczęciem Nowego Roku podejmuje nowe postanowienia, wraca do sportu, zdrowszej diety. Pomysł wyzwania zaczerpnęłam od dziewczyn z kanału Tone it up, które kolejny rok przeprowadzają podobne wyzwanie dla swoich fanów. 

https://www.facebook.com/events/1531800363737584/1535439233373697/?comment_id=1535441896706764&notif_t=like

Wyzwanie trwa do Walentynek. Każda z nas decyduje jaką formę aktywności wybierze. Publikuję zadania na weekend, czy cały tydzień i to od Was zależy kiedy i w jaki sposób je zrealizujecie. Oprócz drobnych zadań, które pojawiają się na bieżąco, istnieje jedno zadanie poboczne - 100 kilometrów do Walentynek, które możecie realizować równolegle z wyzwaniem. Jak sama nazwa wskazuje, polega ono na przebiegnięciu 100 km do Walentynek. Za mną dopiero 8 km, ale jutro znowu zakładam biegowe buty!


Regularnie (choć bardziej w weekendy) publikuję na stronie wyzwania filmiki z ćwiczeniami, teksty motywacyjne, przepisy... Ale to nie tylko ja tworzę to wyzwanie. W ponad tydzień udało nam się stworzyć małą, motywującą się nawzajem społeczność. Uczestniczki też dzielą się swoimi zestawami ćwiczeń, propozycjami posiłków i czym tylko mają ochotę. 

Wciąż możecie do nas dołączyć, jeśli jesteście ciekawe, tutaj znajdziecie wszystkie szczegóły (KLIK). Odsyłam też na bloga Aliny, gdzie ukazał się tekst opisujący Wyzwanie (KLIK).

Zachęcam również do tagowania wyzwania na Instagramie :)
Jako, że nie jestem żadną specjalistką w dziedzinie sportu i zdrowego stylu życia nie oczekujcie, że podam Wam receptę na piękny wygląd w 1,5 miesiąca. Stworzyłam to wyzwanie, żebyśmy nie czuły się samotne w walce o lepsze samopoczucie i akceptację siebie. I wiecie co, w grupie naprawdę można znaleźć źródło siły :D !!

UWAGA!!! Wśród najaktywniejszych uczestniczek wyzwania, pod koniec przyszłego tygodniu wylosuję nagrodę, książkę Ani Lewandowskiej "Żyj zdrowo i aktywnie". 


Szczegóły już wkrótce na stronie wyzwania.




13 komentarzy:

  1. fantastycznie, przyłączam się ale tylko do akcji 100 km do walentynek, biegam od tygodnia codziennie. to dla mnie dodatkowa motywacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje, biegać codziennie to trzeba mieć zapał, brawo :)

      Usuń
    2. dzięki, ale swoje km pokonuję w domu na orbitreku :P mam już za sobą 40

      Usuń
    3. Fajnie, bo po pierwsze się nie przeziębisz, a po drugie możesz w tle oglądać film, serial albo YT :-)

      Usuń
  2. Ja mam dopiero (chociaż w moim przypadku to jest JUŻ!) 10 km :) Jutro mam dłuższą przerwę w zajęciach, to tak z rana akurat idealnie. Nawet playlistę sobie specjalnie stworzyłam, bo do biegania cięższe klimaty mi nie podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam na Instagramie, jestem z Ciebie dumna i trzymam kciuki :*

      Usuń
  3. 100 km to tylko samochodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja, ale nie wiem jak bardzo musiałabym spiąć pośladki, żeby do walentynek przebiec stówkę, ale postaram się chociaż troszkę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też chyba przeceniłam swoje możliwości po długiej biegowej przerwie i podejrzewam, że nie dam rady przebiec tyle do 14 lutego. Ale nie ważne kiedy skończę, ważne że skończę ;)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki! Mam nadzieję, że mnie zainspirujesz do ruszenia tyłka z kanapy! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)