środa, 24 września 2014

Hipoalergiczny balsam do ciała PAT & RUB

Dzień dobry,
Hipoalergiczny balsam do ciała to pierwszy produkt  z serii hipoalergicznej marki Pat & Rub, jaki kiedykolwiek używałam. Z reguły wybieram kosmetyki do ciała kierując się ich składem i zapachem. Nie mam też wrażliwej cery i pomyślałam, że jest to linia nie dla mnie i na pewno w ogóle nie pachnie. Gdyby nie to, że dostałam balsami hipo w prezencie od marki, pewnie sama bym po niego nie sięgnęła. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził, zapraszam do dalszej lektury.


Co do zapachu spodziewałam się, że balsam będzie pachniał bardzo delikatnie albo wcale i że kompozycja będzie neutralna i nieprzeszkadzająca. Nie jest tak, balsam ma morski, świeży zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze. Morskie aromaty to niestety nie mój klimat, zdecydowanie wolę kompozycje serii relaksującej, czy otulającej. Ale dla fanek zapachów wodnych, świeżych, będzie to strzał w dziesiątkę. Wiadomo, kwestia zapachu jest bardzo indywidualna. Ale dużym atutem jest to, że zastosowana kompozycja jest hipoalergiczna.


Wiele razy pisałam Wam jak lubię opakowania marki Pat & Rub. Powtórzę raz jeszcze, inne firmy mogą się od nich uczyć. Dzięki opakowaniu typu airless z higieniczną pompką zużywamy wszystko do ostatniej kropli. 


Balsam bardzo dobrze się aplikuje, trzeba poświęcić trochę czasu żeby się wchłonął, ale po nałożeniu nie pozostawia lepkiej warstwy. Sprawia, że skóra jest miękka, gładka, nawilżona i odżywiona.

Kolejnym atutem produktu jest jego bardzo dobry skład. Produkt został opracowany tak by zminimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Zawiera naturalny filtr UV oraz:
  • masło shea – nawilża i zmiękcza skórę
  • olej babassu – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • masło kakaowe- uelastycznia i koi podrażnienia
  • ekstrakt z zielonej herbaty – działa przeciwzapalnie, zwalcza wolne rodniki
  • betaina roślinna– nawilża
  • kwas hialuronowy – nawilża i chroni
  • naturalna witamina E – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • ekstrakt z hibiskusa – ujędrnia


W opakowaniu znajduje się 200 ml kosmetyku w cenie 59 zł. Można go kupić tutaj


Przypominam o trwającej do 5 października promocji. Na hasło EkoBlog otrzymacie zniżkę -15% na wszystkie kosmetyki oraz zestawy znajdujące się na stronie www.patandrub.pl.

A Wy na co zwracacie uwagę wybierając kosmetyki do ciała? Czy podobnie jak dla mnie, ważny jest dla Was zapach?
Miłego dnia




33 komentarze:

  1. teraz przede wszystkim patrzę na skład :D a wygląd czy zapach są mniej ważne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie skład jest na pierwszym, miejscu, a tuż za nim zapach :)

      Usuń
  2. Zapach jest dla mnie kluczowy ! A z P&Rjeszcze nic nie miałam, ale ciągle mnie kusi masłełko otulajace♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy wierzyć tym balsamom hipoalergicznym czy to naprawdę działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak jak w aptekach są specjalnie skomponowane kosmetyki, preparaty do skóry, wrażliwej, problematycznej, atopowej, to tak samo pewne rozwiązania może zastosować marka Pat & Rub, wybierając niealergizujące składniki i formuły.
      Na pewno taki balsam w mniejszym stopniu naraża na podrażnienie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dla mnie najlepiej by było by kosmetyki były bezzapachowe :-)
    A już na pewno nie użyłabym kosmetyku który pachnie cytrusami lub czekoladą
    Ale jeżeli ma jakiś delikatny lekki zapach, czemu nie?
    Ważniejsza dla mnie jest wydajność niż zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność, ciekawy aspekt :) Ja cenię bardzo wydajność w kosmetykach do twarzy, do ciała już mniej. A czasami nawet wręcz nie mogę się doczekać, żeby zużyć kosmetyk i się cieszę gdy to nastąpi. Ale ile użytkowników, tyle potrzeb :)

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię tą wersję zapachową z P&R, też obecnie mam ten balsam, choć nie ukrywam, moim nr jeden jest wersja otulająca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już raczej nie będę eksperymentować z serię hipoalergiczną. Skoro są kompozycje zapachowe które bardziej mi odpowiadają, to będę się ich trzymać.

      Usuń
  6. Miałam chyba próbkę masełka tej serii, zapach bardzo przyjemny, z pewnością sobie sprawię ale po wyczerpaniu moich zapasów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego masła używasz obecnie, a może balsamu :) ?

      Usuń
  7. zapach dla mnie jest bardzo ważny w kosmetykach, a myślę że ten by mi się spodobał. Tylko jeszcze nie teraz kupię, bo mam trochę zapasów : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam sporo, ale ten akurat balsam dostałam w prezencie i przestałam używać wszystkie inne, żeby go dobrze poznać :)

      Usuń
  8. Jutro kupuję i wypróbuję to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego używania :) Pamiętaj o kodzie rabatowym!

      Usuń
  9. Moja skóra nie jest alergiczna, a ja uwielbiam rozkoszować sie zapachami wiec na pierwszym miejscu zapach a na drugim działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaardzo go lubię! A seria hipo to zaraz po otulającej moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie .... zaraz po otulającej ;) Wiem że lubisz ten balsamik Marti, pamiętam Twoją recenzję :)
      Buziaki

      Usuń
    2. Taaaaak :D Nawet nie wiem czy nie lubię bardziej jak masło. Bo jest wygodniejszy w obsłudze (kocham pompki!), a nawilża równie świetnie! :) :***

      Usuń
    3. A w otulającej nie zrobili balsamu?
      Zaraz sobie sprawdzę na stronie, miałabyś i pompkę i zapach.

      Tak, jest balsam w serii otulającej z naszą ulubioną airless pompką :D!!

      Usuń
    4. Chyba zrobili :D Tylko moja obecna ilość zapasów powstrzymuje mnie przed zakupem ;) Ale dnia pewnego na pewno będzie mój :D

      Usuń
  11. Zapach jest ważny :) może skuszę się na kupno go w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem szaraczku, chociaż to raczej otulająca jest moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę aromat otulającej, choć najbardziej podoba mi się relaksująca z kokosem i trawą cytrynową :)

      Usuń
  13. Balsamu do ciała z tej serii nie miałam i pewnie mieć nie będę, bo skoro masło jest dla mnie za słabe, to balsam nie da rady tym bardziej, ale muszę przyznać, że uwielbiam zapach tej serii:) Na wiosnę, lato jest po prostu idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie niestety zapach nie odpowiada, ale działanie już tak :)

      Usuń
  14. Szkoda, że zapach Ci nie odpowiada, ja go wręcz uwielbiam ;) Obecnie mam masło z tej serii i jest świetne, balsam też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza mi jakoś mocno, po prostu znam lepsze :)

      Usuń
  15. Uwielbiam z tej serii masło do ciała, peeling i balsam właśnie <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)