niedziela, 16 lutego 2014

Lutowe chciejstwa

Witajcie Kochane,
Co marzy mi się w lutym? Różne rzeczy, nie tylko kosmetyczne. 


  1. Bardzo chciałabym ładne, wygodne, lekkie buciki na fitness. Nie znam się na takim obuwiu zupełnie, ale te szaro, koralowe panterki przykuły moje oko. Ciekawe czy można gdzieś jeszcze je dostać...
  2. Zakupiłam w Galilu próbkę perfum Eau Duelle, marki Diptyque. To podobno zachwycająca wersja wanilii, wzbogacona czarną herbatą i szafranem. Powąchałam moją próbkę i nie spodobały się. Użyłam pierwszy raz i również bez większych zachwytów. Zdały się lekko drażniące. Ale drugiego dnia zadziałała perfumeryjna magia i zaczęły pięknie mienić się na mojej skórze. Jestem rozdarta, kupić czy nie kupić. Jak będzie wyglądać nasza relacja, zachwyt, czy rozdrażnienie? Oraz czy podjąć ryzyko?
  3. Pisałam Wam, że zaczynam się interesować aromaterapią. Wynalazłam ciekawy zestaw olejków eterycznych marki Dr Beta, dla początkujących fascynatów tej dziedziny. Tak zwany "zestaw domowy" zawiera 10 olejków po 10 ml, m.in. lawendowy, geraniowy, pomarańczowy, jałowcowy.W sam raz na początek przygody.
  4. Od dawna marzę o tym żeby zobaczyć na żywo balet Jezioro Łabędzie. Jestem pewna, że byłoby to dla mnie przepiękne i niezapomniane doświadczenie. I pewnie uroniłabym niejedną łezkę wzruszenia :) Zaczynam rozglądać się za biletami. Może Moscow City Ballet odwiedzi nas w tym roku. 
  5. Zafascynowały mnie kosmetyki kolorowe ekologicznej marki Tarte. Koniecznie muszę uszczknąć coś z ich oferty. Przepiękne opakowanie i ciekawy pomysł na design. Przyjazne dla skóry składy i bardzo ładne odcienie. Mimo iż oficjalnie zabroniłam sobie kupowania kolorówki, może zrobię wyjątek na przykład na jeden malutki różyk.
  6. Naszyjniki z Zary.... Ach! Podoba mi się kilka modeli, ale ze względu na diablo wysoką cenę, będę musiała ograniczyć się do jednego, dwóch. Nie wiem tylko, czy dam radę się zdecydować :D
To już wszystkie moje małe marzenia. A co Wam ostatnio chodzi po głowie?
Miłego niedzielnego wieczorku


39 komentarzy:

  1. bardzo ładna lista życzeń :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do butów na fitness to nabyłam ostatnio Adipure z Adidasa. Są bardzo wygodne i stabilne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panterkowe najki, ale faaaajne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak szukam i szukam i chyba ich już nigdzie nie ma :(

      Usuń
    2. Moja siostra wymyśliła sobie miętowe free runy 3, których też już nigdzie nie ma (nie licząc ofert ściągnięcia z Tajwanu na allegro, ale ich oryginalność wydaje się mocno wątpliwa...).

      Usuń
  4. Mnie się też taki rosyjski balet marzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, rosyjski balet... *.* Koniecznie daj znać, jeśli to zaliczysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda w tym roku, bo oni chyba za często nie przyjeżdżają do Polski, raz dwa razy w roku :( Ale napiszę na pewno!

      Usuń
  6. I tak, Jezioro bym zobaczyła. Latem byłam z dziećmi na Kopciuszku naszego Baletu Narodowego - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! - miało być...

      Usuń
    2. Wobec tego repertuar naszego baletu też muszę przeszperać :)

      Usuń
  7. Śliczne naszyjniki, nie wiem ile kosztują, ale może w internecie można znaleźć podobne taniej?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości ! Ja nie robię miesięcznych chciejlist bo bym oszalała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię, bo sprawia mi to frajdę i lubię potem sprawdzać ile z tego zrealizowałam, a ilu rzeczy już nie chcę :)

      Usuń
  9. Naszyjniki z Zary są cudowne :)
    Z chęcią powąchałabym perfumy Diptyque :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki, ale nie przesłodzony, kobiecy i ciepły zapach, niebanalny :)

      Usuń
  10. buty na fitness świetne! muszę takie poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz napisz mi, bo ja widziałam je tylko na ebayu :(

      Usuń
  11. super butki! ja sobie kupiłam ostatnio do biegania - różowe :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe też boskie :) Marti biegasz, ale fajnie! :):)

      Usuń
  12. Buty cudne, mam takie same ale czarno rozowe hehe nazywaja sie Nike Flex Trainer 3 estem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz może czy są jeszcze dostępne w sklepach?

      Usuń
    2. Ja kupilam w sport direct I sa ale mieszkam w UK

      Usuń
    3. http://m.sportsdirect.com/mt/pl.sportsdirect.com/nike-flex-trainer-3-ladies-273123?colcode=27312347&un_jtt_v_un_PDP=yes&un_jtt_v_un_info=&un_jtt_v_un_pers=&un_jtt_redirect
      Inny kolor

      Usuń
  13. Kolorówkę Tarte też bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jaki kosmetyk miałabyś ochotę? Masz coś konkretnego na oku? :)

      Usuń
  14. Kilka lat temu miałam przyjemność być na Jeziorze Łabędzim w Operze Narodowej. Magiczne!

    Ja planuję zakup butów Asics Cumulus 15 lub 13 - mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z Twojej listy wybrałabym chyba balet :) Nie widziałam jeszcze żadnego baletu. Operę kocham, operetki lubię, za musicalami nie przepadam. Za to co czuję do baletu chętnie bym się przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Jezioro Łabędzie <3, byłam kilka lat temu w Poznaniu, ale przeszłabym się jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na żywo jeszcze nigdy nie widziałam :) Zazdroszczę :))

      Usuń
  17. Zastanawiałam się nad zakupem tych butów, ale niestety nie było tej wersji kolorystycznej i padło na inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiam, że nie uda się ich zdobyć :(

      Usuń
  18. Właśnie kupiłam perfumy Diptyque - ale inne. Cudowne są! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)