niedziela, 9 lutego 2014

ZDROWE wyzwanie - podusmowanie 2 tygodnia

Witajcie Kochane,
Dziś ostatni dzień Zdrowego Wyzwania.
Przygotowałam dla Was krótkie podsumowanie drugiego tygodnia, liczę że podzielicie się w komentarzach swoimi wrażeniami :)


Dzień 8 i bardzo przyjemnie zadanie. Ćwiczenia rozciągające cudownie relaksują i wyciszają  przed snem. Wybrałam 8 minutowy program z kanału Tone it up (KLIK). 9 dnia spróbowałam liczi i karamboli. Wybrałam dwa owoce, bo nie dam sobie głowy uciąć, że nigdy nie jadłam liczi. Na pewno piłam herbatę o takim smaku. I żeby jeszcze tego było mało wybrałam się na pilates. Super ćwiczenia na mój zbolały od nadmiaru siedzenia przy biurku kręgosłup.

Dzień 10, bez kawy okazał się dużo trudniejszy niż myślałam. Akurat w pracy miałam ciężkie zadania i brak kofeiny utrudniał mi koncentrację. Dołączył się do tego ból głowy. Jedna wielka masakra, jakby owinięto mi głowę watą, która uniemożliwia myślenie. Na osłodę raczyłam się pyszną, kojącą herbatką marki Pukka o ślicznej nazwie Love (kompozycja róży, lawendy, bzu, rumianku i nagietka). Dzień 11 również nie okazał się sukcesem. Biegowo stchórzyłam, bolałam mnie ręka. Bałam się, że się poślizgnę, przeziębię i  nie będę mogła chodzić na fitness. Skorzystałam z awaryjnego zadania na ten dzień -  Weź relaksującą kąpiel z dodatkiem naturalnych olejków albo soli (sól ma korzystne właściwości dla naszego organizmu). I zrobiłam sobie rozgrzewającą kąpiel z solą borowinową marki Tołpa, z dodatkiem olejków eterycznych z lawendy, drzewa różanego, ylang-ylang, szałwii i bergamotki.  

12 dnia wycisnęłam prze, prze, prze, przepyszny sok z pomarańczy, słodki i orzeźwiający. Odkurzona sokowirówka stoi dumnie na półce i jeszcze nie raz nam posłuży.
Bardzo przyjemny był dzień 13 z aromaterapią. Zaczęłam od kadzidełek obniżających apetyt z miodem, cynamonem i koprem włoskim. Później paliłam w kominku mieszankę orientalnych olejków eterycznych Femi, Kwitnący ogród pachnącą jaśminem i wanilią. I na koniec zafundowałam sobie pod prysznicem olejek marki Aromatherapy Associates, Support Equilibrium, podnoszący na duchu i wyciszający. zawierający olejki eteryczne z geranium, kadzidłowca i róży.
Dnia 14, sprawiłam sobie nagrodę. Padło na biustonosz sportowy, widoczny na powyższym zdjęciu. Kupiłam go na wyprzedaży w Oysho (uwielbiam ten sklep) za jedyne 29 zł.

I co kochane moje :) Dotrwałyśmy do końca, ale życzę Wam, żeby ten koniec był początkiem nowej ścieżki. I żeby każdy krok jaki na tej ścieżce stawiacie, zbliżał Was do pokochania siebie coraz mocniej, dbania o swoje ciało, zdrowie i samopoczucie.
Ja na pewno zamierzam kontynuować zajęcia fitness. Będę zgłębiać przygodę z aromaterapią. Nie schowam już do szafy sokowirówki i gdy upłyną kolejne dwa tygodnie, nagrodzę się znowu :) O i kupiłam "Twój dzienniki Fitness" Ewy Chodakowskiej. Czeka mnie 12 miesięczna przeprawa. Wierzę, wiem, że się uda! :D


22 komentarze:

  1. gratuluję samozaparcia i ciekawych wyzwań :) też sobie muszę sprawić kalendarz, ale raczej postawię na coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci idzie!
    aż zazdroszczę takiej silnej woli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie nie były bardzo trudne, zobaczymy czy dam radę rok :)

      Usuń
  3. Bardzo bym chciała spróbować tej herbatki Pukka :).
    Mój tydzień jeszcze nie minął (chyba mam dwa dni jeszcze), ale myślę, że tym razem będzie trochę lepiej :).
    I za wszelką cenę musimy się przejść do Oysho. Też chcę różowy biustonosz sportowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatkę da się zrobić, ale z biustonoszem będzie kłopot. Schwyciłam ostatnią wyprzedażową sztukę.

      Usuń
  4. ooo taka kapiel na pewno była super;)Gratuluje wytrwałości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdrowe nawyki żywieniowe wprowadziłam już od października i tym sposobem zrzuciłam 15kg i nie jest mi z tym ani ciężko ani nie żałuję że nie jem tych wszystkich niezdrowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten olejek z FEMI jest jeszcze dostępny? Bo szukałam go na stronie producenta i nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest dostępny. Swojego czasu wygrałam go w konkursie na stronie FB Femi :)
      To on:
      https://sklep.femi.pl/kwitnacy-ogrod-100?keyword=kwitn%C4%85cy%20ogr%C3%B3d&category_id=0

      Usuń
  7. Kurcze karamboli jeszcze nie jadłam - a sama mam w planach wycisnąć troszkę soku z pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wyciskałam, dodałam limonkę i mandarynki :)

      Usuń
  8. Jestem przy 4 dniu ;-) dałam mi motywację:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam herbaty Pukka. Teraz zimą to te z cynamonem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dwóch tygodni codziennie piję świeże soki:) głównie marchew jabłko i pomarańcze ale zdarza się że mam ochotę na sok z buraka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobały mi się te dwa tygodnie...i kilka z nowych zdrowych nawyków na pewno wcisnę do mojego planu dnia...najciężej u mnie było z aromaterapią w tym tygodniu, ale reszta wyzwania - super:) cieszę się, że trafiłam na Twój post i się skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia i wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)