niedziela, 18 sierpnia 2013

Jak mija weekend...

Weekend w tym tygodniu mamy nieco dłuższy. Udało mi się wziąć wolne w piątek, więc czułam się niemalże jak na dłuższym urlopie. Większość czasu spędzałam z córcią na placach zabawach i spacerach.
Wczoraj spotkałam się z Aliną, która zatrzymała się przelotem w Warszawie. Towarzyszyła nam moja córcia i przyjaciółka Aliny. To moje pierwsze spotkanie na żywo z Aliną. Było cudownie, świetnie spędziłam czas, mam nadzieję, że dziewczyny również dobrze się bawiły i będą chciały się jeszcze kiedyś ze mną zobaczyć ;) Nie obyło się oczywiście bez wymiany próbek i małych zakupów. 
Dostałam piękny prezent, masło do ciała Alverde miód i melon z limitowanej edycji. Pachnie cudownie!!! Dziękuję jeszcze raz :*


Alina chciała kupić kilka rzeczy w Phenome. Ja też nie wyszłam z pustymi rękami :)


Dzisiejszy dzień spędzę mimo ładnej pogody w domu, bo troszkę źle się czuję. Zapaliłam sobie wosk YC w kominku. Zaszalałam, bo wybrałam zapach, który chowałam na specjalną okazję, truskawki z bitą śmietaną - "Domowa, słodka bita śmietana i cudowne czerwone, pachnące latem truskawki." 


Niedziela to dzień w jaki najczęściej robię domowe spa, ale jako że nie czuję się za dobrze, zrobiłam tylko maseczkę, wybrałam Multi Activ, Phenome (KLIK), bo jest peeelingiem i maseczką jednocześnie, robi się ją szybciutko, wygodnie i nie wymaga dużo zachodu. Taki zabieg ekspresowy, a buzia wygląda dużo ładniej i ma się poczucie że zrobiło się coś pożytecznego dla skóry :)



Na blogu Design Your Life, trafiłam na interesujące wyzwanie (KLIK). Postanowiłam się przyłączyć.


Należy przez miesiąc, każdego dnia zapisywać jedną rzecz, która sprawiła nam największą radość. Po wszystkie szczegóły wyzwania, odsyłam Was na bloga Aliny. Przyłączycie się? :)
 
Jeśli jeszcze nie czytałyście, zapraszam na wczorajszą notkę o Mojej Pielęgnacji Włosów (KLIK).
 
 
Tradycyjnie czekam na Wasze komentarze jak spędzacie weekend :)) 
Buziaki
Kasia
 


53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalne połączenie, po raz pierwszy mam kosmetyk, który tak pachnie.

      Usuń
  2. Miłej niedzieli:) Ja ją niestety spędzam nad pisaniem pracy magisterskiej ale i na buszowaniu po blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spędzam niedzielę przed komputerem szukając interesujących miejsc na Teneryfie i przyjaznego hotelu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ci przybylo. Ja po powrocie nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaległości blogowe, czy kosmetyczne? :) A może towarzyskie?

      Usuń
  5. Chyba przyłącze się do tej akcji :) Kiedyś zrobiłam sobie podobne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Będzie mi raźniej jak Ty też będziesz brała udział.

      Usuń
  6. Masełko na pewno pięknie pachnie no i widzę sporo smakołykow z Phenome:) odpoczywaj,miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również miłej niedzieli :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny weekend masz i znów same ciekawe kosmetyki Ci wpadły w posiadanie :D
    Ja próbuję skrobać magisterkę, trochę sprzątamy i czekamy na odwiedziny znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Multi Activ jest na mojej liscie,musze ja w koncu kupic!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie polecam, jeden z moich ukochanych kosmetyków wszech czasów :)

      Usuń
  9. Miód i melon - chciałabym to powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekać na pierwsze wrażenia po użyciu maski regenerującej :) Wydaje mi się, że miałam kiedyś jej próbkę (być może była to odżywka, nie pamiętam...) i nie do końca przypadła mi do gustu. Chyba podreptam do Phenome, by odświeżyć sobie tę wiedzę :P

    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego czekam na info, cudownej niedzieli Megdil :*

      Usuń
  11. Same wspaniałości ;) Dostrzeganie małych rzeczy - dobra inicjatywa, aby wyhamować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dziś mam pierwszy dzień wyzwania, a już się zastanawiam, co wybrać z tych wszystkich miłych momentów jakie mnie spotkały :)

      Usuń
  12. W tygodniu byłam w okolicach GM, odwiedziłam Phenome, spotkałam ulubionego sprzedawcę bytującego niegdyś w Arkadii i też nie wyszłam z pustymi rękami :) Zrobiłam kilka słoików bawolich serc na zimę, a teraz czilaucik na łonie przyrody. Pozdrawiam z działki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gdzie on w końcu pracuje, Tarasy, czy GM ? :) A może jedno i drugie, ja jakoś nie mogę na niego trafić. A co kupiłaś? Gadaj mi tu zaraz :P
      Miłego działkowania!! Buziaki :D

      Usuń
    2. GM i to zwykle po południu - mówił, że dawno pani Kasi nie widział :) Kupiłam krem do rąk cukrowy i balsam po goleniu - jak mi o nim przypomniałaś zdałam sobie sprawę, że m miał, ale gdzieś zniknął?! Chciałam Quenching, ale nie było - na szczęście jeszcze mam sporo w buteleczce. Przy okazji b.dziękuję za zwrócenie uwagi, że o szyję też należy dbać jak należy :-*

      Usuń
    3. Następnym razem jak go spotkasz, pozdrów od pani Kasi:P Bywam, bywam, w GM po południu w Phenome byłam trzy razy, ale ani razu na niego nie trafiłam :(

      Bardzo proszę, do usług :*

      Usuń
  13. użyłam w końcu ostatnio (tzn jeszcze przez wylotem z IRL) ten peeling / maskę z Phenome i chyba się mooooocno polubimy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo :D !! :*

      Usuń
    2. :-) to pierwszy krok w stronę roślinnej mocy zrobiony, Marti :D

      Usuń
  14. Masełko z Alverde czeka u mnie w szafce na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak maso będzie się sprawowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się będzie wchłaniać, bo z zapachu na pewno będę zadowolona :)

      Usuń
  16. Ale cudeńka! Bardzo ciekawe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi smakowicie :) Ja w weekend testuje moje rosyjskie nabytki :) Zaraz ide sie peelingowac scrubem z kasztanem i smarowac maslem oliwkowym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, ten zapach miód i malina musi być świetny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód z melonem, choć z maliną połączenie też musi być ciekawe, nie przeczę :)

      Usuń
  19. Mam ochotę na to masło Alverde i chyba je zamówię, bo nadarzyła się ku temu okazja:)

    W niedzielę też urządzam sobie domowe spa;) Dzięki tym paru zabiegom czuję się lepiej, bo wiem, że zrobiłam coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, korzystaj z okazji, bo to limitka.

      Zgadzam się, u mniej jest dokładnie tak samo, kilka zabiegów i wiem, że robię dla siebie coś dobrego :)

      Usuń
  20. Mam to masło Alverde, ostatnio tylko jego używam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja spędzam również na odpoczynku i małym spa dla skóry:) Musze spróbować coś z phenome, ponieważ jeszcze nic nie miałam z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, Phenome ma sporo perełek :)
      Miłych chwil w domowym spa życzę :)

      Usuń
  22. Ja zdecydowanie chcę się z Tobą spotkać jeszcze nie raz :)). I biorę udział w tym trzydziestodniowym wyzwaniu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że bierzesz udział, od razu frajda zwiększa się do kwadratu :)

      Czekam wobec tego na kolejne spotkanie,-nia :)

      Usuń
  23. Mój zapas maseł do ciała w pewnym momencie był tak ogromny, że nie mogłam pozwolić sobie na nowości,
    ale kosmetyki Alverde kuszą mnie od dawna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)