sobota, 24 sierpnia 2013

Błyszczyki LILY LOLO

Witajcie Kochane,
Dziś pokażę Wam moje ulubione ostatnio błyszczyki do ust. Mam na myśli naturalne błyszczyki marki Lily Lolo. Jestem posiadaczką czterech odcieni, na początek zaprezentuję dwa kolorki. Pozostałych, English Rose i Bitten Pink, jeszcze nie otwierałam i póki co się z tym wstrzymam, gdyż termin ważności tych błyszczyków to 12 miesięcy od otwarcia. Na razie muszę się nacieszyć beżowym Whisper i różowym Scandalips. Gdy entuzjazm opadnie w ruch pójdą pozostałe kolorki.


Błyszczyki Lily Lolo mają delikatne i ładne kolory i bardzo fajne jak na kolorówkę, składy. Zawierają witaminę A, olejek Jojoba, więc oprócz koloru, dodatkowo chronią i odżywiają usta. Nie ma tu oczywiście takiego działania, które daje nam balsam ochronny, ale błyszczyki na pewno nie zaszkodzą, choć nie uważam, żeby można stosować je w celu pielęgnacyjnym. Każdy z błyszczyków smakuje czekoladą :) Mimo tego, że dostępna gama kolorystyczna jest bardzo delikatna i subtelna, otrzymujemy bardzo ładny efekt połyskujących i apetycznych ust. Ja często nakładam najpierw balsam ochronny Burt's Bees (KLIK), a później od razu błyszczyk i nie ma to żadnego wpływu na aplikację błyszczyka, który tak samo świetnie wygląda, jak gdyby został położony bezpośrednio na usta. Aplikujemy w prosty sposób, za pomocą wygodnej gąbeczki. Konsystencja jest nieklejąca. Można nałożyć dwie, trzy warstwy, żeby uzyskać bardziej intensywny kolor.  
Błyszczyki z natury swojej, nie są zbyt trwałymi kosmetykami, tu nie jest inaczej. Do pierwszej kanapki, czy kubka kawy, obejdzie się bez poprawek, później jednak należy wziąć lusterko w dłoń i dokonać korekty makijażu.

Poniżej pełne składy:

Whisper
Ricinus Communis Seed Oil, Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Sorbitan Olivate, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aroma, Copernicia Cerifera Cera, Candelilla Cera, Mica, Tocopherol, May Contain: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 75470, CI 77742

Scandalips
Ricinus Communis Seed Oil, Oleic/Linolic/Linolenic Polyglyceryl, Hydrogenated Castor Oil, Sucrose Acetate Isobutyrate, Mica, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aroma, Copernicia Cerifera Cera, Tocopherol, Ci 77891, Ci 75470, Ci 77491

A teraz najprzyjemniejsze, czyli prezentacja kolorków :)
Whisper to jasnym zgaszony róż, wpadający w beż. Kolorek kremowy, mleczny, bez drobinek. Świetnie wygląda przy opalonej skórze.


Natomiast Scandalips to chłodny, cukierkowy, opalizujący róż z subtelnymi drobinkami. 


Jeszcze kilka swatchy, starałam się uchwycić kolory w różnym świetle. 


Każdy błyszczyk ma pojemność 6 ml. Swoje kupiłam w Galerii Mokotów w Warszawie, na stoisku Costasy. Za pojedynczy błyszczyk zapłaciłam 39 zł. Ale są również zestawy trzech błyszczyków i taki też zakupiłam, gdyż wyszło dużo taniej, zestaw kosztował około 100 zł. Niestety Costasty niedawno podwyższyło ceny i błyszczyki kosztują teraz 42,90 zł za sztukę i 128,90 zł za zestaw trzech błyszczyków.  Komu do Galerii Mokotów nie po drodze, może zakupić produkty Lily Lolo na stronie Costasy (KLIK). Na stronie sklepu Kosmetyki Mineralne (KLIK), pojedyncze błyszczyki mają już wyższą cenę, ale zestawy kosztują jeszcze 104,90 zł. 

Znacie błyszczyki Lily Lolo? Podoba Wam się taki delikatny efekt na ustach?
Miłego weekendu
Kasia




28 komentarzy:

  1. podoba mi się ten chłodny róż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek zachęcający, kolory również, szkoda, że dalej już nie jest tak różowo - mam alergię z wysypką na takie działania - jeszcze się marka nie zadomowiła, a już się ceni. Miałam ochotę na cienie i na błyszczyk, ale momentalnie mi przeszło. Co to za deal kupić zestaw za 128,90 skoro 3 x 42,90 = 128,70??? Nie uznaję firm, które robią z klientów idiotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale tak się zdarza coraz częściej. Przynajmniej ostrzegali, że szykuje się podwyżka. Może to jakaś odgórna decyzja, Costasy jest oficjalnym dystrybutorem Lily Lolo w Polsce.

      Usuń
  3. nie miałam styczności z błyszczykami Lili Lolo ale bardzo podoba mi się taki delikatny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa są piękne, ale Whisper chyba bardziej do mnie przemawia :)) Mam dużą ochotę wypróbować któryś błyszczyk z kolekcji Lily Lolo od jakiegoś już czasu, ale cóż... najpierw muszę zużyć to, co mam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Scandalips ma piękny kolor i ten skład :) Szkoda że taka wysoka cena :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentują się na ustach ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Whisper strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość drogie,ale ładnie wyglądają!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakują czekoladą?! Muszę je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszym byłam tak zadowolona, że kupiłam trzy kolejne :)

      Usuń
  12. śliczny ten cukiereczek! *.* a jeszcze do tego jak czekoladką tam zalatuje, to istny raj :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki Lily Lolo i myślę, że niebawem złożę u nich kolejne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba piękne, ale ten pierwszy bardziej mój:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy kosmetyków Lily Lolo. Kuszą mnie ich pomadki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)