czwartek, 15 sierpnia 2013

Nowości do pielęgnacji twarzy

Witajcie Kochane,
Pokończyły się praktycznie w jednym czasie kosmetyki, które stosuję do demakijażu i oczyszczania twarzy.
Zaopatrzyłam się w mam nadzieję godnych zastępców.


Na początek demakijaż twarzy, w tym celu zakupiłam Wodę micelarną do skóry wrażliwej marki Coslys z Sierpniowej Wish Listy :)


Do demakijażu oczu natomiast, Delikatny olejek do demakijażu oczu marki Joik. Ciekawa jestem jak się sprawdzi taka konsystencja.  


Twarz będę myła Mleczkiem z wodą różaną i zieloną herbatą marki Pukka. Miałam miniaturkę tego mleczka i bardzo przypadło mi do gustu, od czasu do czasu będę je łączyć z peelingiem tej marki.


A jako tonik posłuży mi woda różana marki Dabur. Będę jej używać również do rozrabiania maseczek i jako odświeżenie w ciągu gorącego dnia dla mnie i mojej córci :)


Spotkała mnie również cudowna niespodzianka ze strony marki Fridge.
Po publikacji notki o kremie truskawkowym (KLIK), niespodziewanie zadzwoniła do mnie bardzo miła przedstawicielka marki i podziękowała za recenzję. Zapytała czy miałabym ochotę przetestować coś jeszcze z ich oferty. Oczywiście się zgodziłam :) Siedziałam akurat w pracy i ten telefon sprawił, że do końca dnia z twarzy nie zszedł mi uśmiech. Za kilka dni odebrałam paczuszkę. Całość tradycyjnie w torebce z kwiatkiem..


A co w środku?


1.9 serum bomb! - prawdziwa bomba witaminowa dla skóry i próbeczka pomarańczowej maseczki do twarzy.
Pięknie dziękuję!!! O takiej współpracy nawet nie śmiałam marzyć. Jestem przeszczęśliwa :D

Jak Wam mija dzień? Ja od rana z Polą odwiedzam pobliskie place zabaw. Teraz przerwa na obiadek, a później znowu ruszamy w drogę :)
Cudownego dnia Kochane!!!
Kasia



35 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki, uwielbiam takie, a współpracy zazdroszczę i gratuluję jednocześnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy, takie recenzje powinno się częściej doceniać :) jestem ciekawa tego olejku do demakijażu - nie jestem przekonana do takich konsystencji - nie lubię jak coś mi się pod palcami ślizga :D wodę różaną mam również i jest bardzo dobra do maseczek, chociaż kiedy rozrabiam z nią spirulinę, to zapach jest po prostu straszny! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spirulina sama w sobie strasznie pachnie, wiem bo właśnie wykończyłam maseczkę ze spiruliną :) Ale z czasem zapach wywietrzał i nie było tak tragicznie.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. "choruję" na kosmetyki Joik i Pukka, no, ale budżet mój nie jest nieograniczony i nie mogę kupować wszystkiego naraz. Ale kiedyś na pewno kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pukka i Joik to dwie marki, które słabo znam, a intrygują mnie bardzo :)

      Usuń
  4. super prezent od Fridge! :)

    zapraszam na bananowe placuszkI!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jestem ciekawa jak sprawdzi się mleczko ;) Rzeczywiście jest to miłe ze strony Fridge ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę i bardzo mi się spodobało :) Recenzja będzie na pewno..

      Usuń
  6. Tonik wygląda jak sok rozcieńczany z wodą :p
    Zapraszam do mnie lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne rzeczy ci przybyly. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy mnie Fridge nie zechciałby obdarować? ;) Choćby dobrą promocją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na jakąś promocję pod koniec lata :)
      W końcu też mam plany zakupowe !!!

      Usuń
  9. Ależ przemiła niespodzianka od Fridge :) Miłego używania!
    Mnie bardzo zaciekawiło mleczko myjące z Pukki, chętnie o nim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa olejku do demakijażu, czasami w zimę używałam olejku z Alterry do demakijażu i nieźle sobie radził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że też jestem ciekawa, bo nie stosowałam nigdy olejku do demakijażu oczu :)

      Usuń
  11. Gratuluje prezentu. Wodę różaną miałam tej firmy i pachniała przepięknie. Działanie też super! Pozostałe nowości to same smakołyki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również miałam wcześniej wodę różaną, ale ta Dabur wychodzi najtaniej :)

      Usuń
  12. mam ochotę na tą wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jakie fajne rzeczy,gratuluję.Ciekawi mnie Fridge:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Bardzo polecam ich produkty, z tych co próbowałam byłam bardzo zadowolona :) Ostatnio nabrałam ochoty na ich perfumy :)

      Usuń
  14. wodę różaną uwielbiam, rozrabiam nią glinki,
    a reszta, to same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. od dawna kusi mnie woda różana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Dabur, można upolować ją niedrogo, a jest jej aż 250 ml :)

      Usuń
  16. Kusisz mnie Pukką, Kasieńko. Zamierzam kupić sobie tę oczyszczającą herbatę, o której kiedyś wspominałaś, ale przyglądam się też peelingowi. A teraz dorzucam do listy jeszcze to mleczko do mycia, bo fajnie się zapowiada :)

    Paczuszka z Fridge wspaniała - bardzo miły gest ze strony firmy :) Miłego używania!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam to mleczko, bo właśnie producent sugeruje, że można je mieszać z peelingiem. Miałam kilka miniatur Pukki i ze wszystkich jakich używałam, to mleczko spodobało mi się najbardziej. A co do herbatki oczyszczającej cerę, jest świetna, kupiłam kolejne opakowanie!!

      Usuń
  17. Olejki się świetnie sprawdzają do demakijażu. Sama stosuję mieszankę wody różanej i olejku jojoba, jestem zadowolona bardziej niż po użyciu micela :)Pukka i Fridge są bardzo kuszące

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)