sobota, 31 sierpnia 2013

Kokosowo z TRADER JOE'S

Witajcie kochane,
Od niedawna mam przyjemność używać masełka do ciała Coconut Body Butter amerykańskiej marki Trader Joe's


Zakupiła je dla mnie siostra. Dla siebie też wzięła egzemplarz i dopytywała ciągle: "Próbowałaś już tego masła? To rewelacja, musisz zobaczyć." Wreszcie przyszła kolej na kokosowe masełko. Skład był zachęcający:


Może nie stuprocentowo naturalny, ale i tak znajdziemy tam wiele dobroci, m.im. olej kokosowy, masło shea, sok z liści aloesu, ekstrakt z szałwii, witaminę E, ekstrakt z grejpfruta, z rozmarynu i wiele innych wartościowych składników. 
Masełko znajduje się w dość nietypowym opakowaniu, bo nie ma nakrętki, tylko podnoszące się wieczko.



Konsystencja bardzo gęsta, kolor biały.


Mimo niezwykle bogatej konsystencji masło wchłania się i rozprowadza zaskakująco bezproblemowo.


Zapach absolutnie fantastyczny, jestem wielbicielką kokosowych aromatów i kokos w takim wydaniu to dla mnie ideał. Ciepły, słodki, budyniowy, jak rafaello albo inne smakołyki. Do tego bardzo długo utrzymuje się na skórze. Gdy po cowieczornym kremowaniu nałożyłam piżamę, pachniała tym masełkiem dopóki jej nie wyprałam. 
Działanie jest również rewelacyjnie, super nawilża i zmiękcza skórę. Jest na tyle skuteczne, że możemy stosować je co drugi dzień, bo efekt nawilżenia utrzymuje się dłużej. Dawno nie miałam tak aksamitnej i miłej w dotyku skóry. Co za cudo!!


Masełko ma pojemność 227 g i kosztuje jedynie ok. 5$.
Wadą tego produktu jest niestety słaba dostępność. Jeśli macie ochotę na zakup tego cuda zostaje jedynie Amazon, czy eBay, ewentualnie znajomi, czy rodzina mieszkająca w Stanach. 

Jedno z najfajniejszych masełek jakie używałam w życiu :)
Miłego wieczoru
Kasia

 

38 komentarzy:

  1. Dla mnie pewnie zapach byłby za słodki jednak

    OdpowiedzUsuń
  2. Och,szkoda,że dostępność taka słaba;/
    Z chęcią bym kupiła!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie poprzestałabym na jednym opakowaniu :)

      Usuń
  3. Szkoda że słabo dostępny ale może uda się zdobyć. :) Znów kusisz recenzją. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajajajaja! Uwielbiam kokos :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że mogłoby mi bardzo pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, wygląda i brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby się:) uwielbiamy zapach kokosu i wanilii:) no może tylko w odwrotnej kolejności:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo korzysta cena ale w trzeba było by jeszcze doliczać przesyłkę a rożnie to sobie liczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super sprawa z tym wieczkiem :) pierwszy raz chyba widzę taki wynalazek :)
    zapach kokosa lubię, ale mój mąż nie znosi, więc chyba zakup nie wyszedłby mi na dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie i cena całkiem, całkiem, ale i tak najbardziej moją uwagę przykuło wieczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie rewelacyjne, muszę sprawdzić jaki będzie koszt z przesyłką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, jak będziesz wiedziała daj koniecznie znać :)

      Usuń
  12. Koks to totalnie nie mój zapach ale na inna wersje chetnieb zakopuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy mają inne wersje :) W sumie nie znam ich asortymentu :)

      Usuń
  13. Uwielbiam kokos, byłabym za chwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się jego konsystencja ; 3

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Intryguje mnie zapach i faktycznie cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konsystencja wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, narobiłaś mi ochoty na to masełko :) Uwielbiam wszystko, co kokosowe, a jego przyjemny i trafiony aromat w kosmetykach to wcale nie taka oczywista sprawa.
    Nie mogę sobie nawet przypomnieć żadnego kosmetyku, który odpowiednio pięknie by pachniał. Miałam kiedyś masełko z Sephory i to chyba było najprzyjemniejsze spośród całej gamy przetestowanych przeze mnie kokosowych smakołyków. Chociaż do ideału też sporo mu brakowało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podobał zapach peelingu kokosowego Charmine Rose, który był kiedyś dodany do Glossy Boxa :) Ale masełko jest bardziej budyniowe :)

      Usuń
  18. Zapisuję go na listę! Jakoś go dorwę :D
    Podoba mi się opakowanie, skład, konsystencja i oczywiście - działanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze spodoba Ci się zapach, jak już go poznasz :)

      Usuń
  19. Ależ mi się podoba! podejrzewam, że zakochałabym się w zapachu :)
    A patent z wieczkiem genialny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Średnio lubię zapach kokosa, ale opakowanie jest taaakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)