czwartek, 22 sierpnia 2013

Mint Candy Apple ESSIE

Ostatnie podrygi lat, a ja poprawiam sobie humor radosnym kolorem na paznokciach. Pewnie wiele z
Was go kojarzy, bo to jeden z bardziej znanych odcieni jakie Essie ma w swojej ofercie. Mowa o miętowym jabłuszku, czyli o nr 99, Mint Candy Aplle.


To cudowna, pastelowa mięta. Kolor kremowy, pozbawiony drobinek, brokatów, czy innych dodatków. 100 % mięty w mięcie :)


Czuję się w nim rewelacyjnie, dodaje mi energii i poprawia samopoczucie. 


Pędzelek na szczęście szeroki, wygodny. 


Tradycyjnie położyłam dwie warstwy na bazę Nail Repair Micro Cell 2000, na wierzch top coat Essie Good to Go


Dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia.


Lakier kupiłam w drogerii Superpharm i podobnie jak z Good to Go, ilekroć patrzyłam na szafę Essie, miejsce numerka 99 było puste. Ale pewnego dnia, gdy zobaczyłam, że drogeria uzupełniła zapasy, miętowe jabłuszko natychmiast powędrowało do koszyka zakupowego.


Trwałość, tak jak to zwykle u mnie z Essie bywa,  ok. 4 dni. Zapłaciłam za niego niecałe 35 zł, ale warto było :)
Miłego dnia!!
Kasia




46 komentarzy:

  1. Uwielbiam go :) Dla mnie to mięta idealna, innej już nie szukam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Achh! jestem tak bardzo nim zachwycona, ale jednak cena.. mam taką zasadę: nie drożej jak 15 zł za jeden :<
    Ale może ktoś, kiedyś zrobi mi taką niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, ale sama bym nim paznokci nie pomalowała. Swoją drogą czemu ten kolor nazywa się miętowym, skoro mięta ma inny kolor? :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa koloru często odbiega od tego jak wygląda w naturze odpowiednik, od którego kolor wziął nazwę. Kobalt nie jest kobaltowym, pistacje nie są pistacjowe itd. Definicja koloru miętowego, to jasna zieleń podchodząca pod kolor błękitny :)

      Usuń
  5. piękny kolor, poluję na niego od dłuższego czasu, ale wciąż są wykupione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem, ale udało mi się go upolować w kieleckim Superpharmie :)

      Usuń
  6. uwielbiam taki kolorek na pazurkach :D swoja droga snilo mi sie dzisiaj ze widzialam te lakiery w sklepie za 9 zl,ale prawie wszystkie byly wykupione :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 35 zł za ten lakier?
    oj nie,nie dałabym tyle na pewno,choćby nie wiem jak był zachwalany

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam :D choć dawno nie malowałam, a to kolor przeca iście letni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapodaj póki sierpień trwa :)

      Usuń
    2. Od dwóch dni mam go na pazurkach i.. powoli się do niego przekonuje. Pierwsze testy wypadły słabo.. już nast dnia miałam odpryski...

      Usuń
  9. Szkoda, że nie ma testerów lakierów:/ Jakieś 80% moich zakupów to wtopy, boję się więc eksperymentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sephorze i Douglasie mają jakieś tam testery, ale czy w Douglasie mieli testery Essie. Hmmmm... Nie przypominam sobie.

      Usuń
    2. O, to przy okazji sprawdzę.

      Usuń
  10. Przepiękny odcień! Naprawdę warto dać te pieniądze za ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolorek...no i paznokcie rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję, miło mi to czytać, bo nigdy nie uważałam, że mam jakieś szczególnie ładnie paznokcie :)

      Usuń
  12. ten kolor gości całe lato na moich paznokciach u stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna na niego poluję, przepiękny kolor ;) Uwielbiam lakiery Essie i mam już sporą kolekcję ;)

    Masz bardzo ładny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam turquoise & caicos. Jest podobny, więc mint candy apple mnie nie kręci :) Ale podoba mi się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość podobne są do siebie :) Wygooglowałam sobie, to się teraz mądrzę ;)

      Usuń
  15. Śliczny kolorek ale dla mnie troszkę za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No popatrz, jaki zbieg okoliczności - te mam Mint Candy Apple na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam go :) i też wczoraj pokazywałam w towarzystwie Tart Deco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pędzę do Ciebie, jaki miły zbieg okoliczności :)

      Usuń
  18. lakier powinien się już chyba nazywać legendą :D każdy chce go mieć i spróbować tej idealnej mięty. ja też wokół niego chodzę już od dłuższego czasu, ale mięta tak rzadko gości na moich paznokciach... że zawsze znajdę inny, bardziej "potrzebny" lakier :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam go po raz pierwszy, też nie miałam za bardzo ochoty na kupno, pomyślałam: "nie mój kolor", ale w te wakacje zmieniłam zdanie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)