piątek, 16 sierpnia 2013

Cascade cool ESSIE

Dziś na moich paznokciach ostatni już lakier Essie z mojej skromnej kolekcji, którego Wam wcześniej nie pokazywałam. Dzięki Waszym radom udało mi się doprowadzić skórki do jako takiego wyglądu. Myślę, że jeszcze kilka tygodni i będzie naprawdę super. Dziękuję Wam za bardzo za pomoc, a szczególnie Megdil, która napisała osobnego posta na temat domowego manicure (KLIK), znalazłam w nim sporo przydatnych informacji. 
Bohaterem dzisiejszej notki jest numerek 220 A, czyli kolor Cascade Cool, piękny kremowy róż z domieszką fioletu.  


Kolor jest zupełnie pozbawiony drobinek.


Do pełnego krycia potrzebujemy dwie warstwy lakieru. Jako bazy użyłam odżywki Micro Cell 2000, a na lakier nałożyłam top coat Essie Good to Go


Pędzelek tym razem szeroki i wygodny, hurra :)  Udało mi się nawet niektóre paznokcie pomalować w dwóch ruchach pędzelka, nabieram wprawy ;)


Jest to odcień który budzi skojarzenie z cukierkowym różem w stylu Barbie, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, bo czuję się w nim świetnie, radośnie, letnio i kobieco.


A Wam jaki się podoba?


Trwałość oceniam wysoko, około pięciu dni, ale oczywiście z bazą i top coatem, bo nie testowałam go solo.


Kupiłam go w internetowej drogerii Ekobieca. Zapłaciłam za niego niewiele jak na Essie, bo jedynie 14,99 zł.
Ściskam
Kasia

31 komentarzy:

  1. Nie dosyć, że tanio wyszedł, to jeszcze tak pięknie ten róż wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, Kasiu, że mój post Ci się przydał :))
    Cascade Cool bardzo mi się podoba. Nie mam go u siebie, ale to pewnie kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się podobał, a co najważniejsze przydał :D

      Usuń
  3. To jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, kończy mi się mój ulubiony rózowy z Peggy Sage więc z przyjemnością zamówię Essie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ten kolor współgra z twoim odcieniem skóry :)
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny lakier i Twoje paznokcie też!!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, ale u mnie mi się nie podoba ;P to pewnie przez mój blady kolor dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor nie do końca dla mnie - róż nie za często gości na moich paznokciach :) ale u kogoś jak najbardziej, wygląda bardzo przyjemnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go mam, to mój pierwszy essiak i jestem pozytywnie zaskoczona jego jakością i trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że początki z Essie Cię nie rozczarowały :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)