czwartek, 29 sierpnia 2013

Cudowna niespodzianka

Podobno na poczucie szczęścia w 40 % mamy wpływ sami, okoliczności to jedynie 10 %, a pozostałe 50 % to uwarunkowania genetyczne. Dziś dwoiłam się i troiłam, żeby wygenerować w sobie dobre samopoczucie. Ale skradające się przeziębienie i osłabienie sprawiło, że nie odniosłam sukcesu. Ale był to jak się okazuje dzień, w którym dziesięć procent okoliczności, dało o sobie znać. Po powrocie z pracy czekało na mnie w skrzynce awizo. Niczego się nie spodziewałam, poszłam na pocztę i okazało się, że Alina, wysłała mi paczuszkę urodzinową :D
Cudowna, kochana niespodzianka. Co prawda urodziny mam we wrześniu, ale zawartość niespodziankowej paczki ma krótki termin ważności i należy ją przechowywać w lodówce. Same zobaczcie...



Marzyłam o Angels on Bare Skin Lusha :D A przepiękna kartka skradła moje serce. Ciastka właśnie wcinamy :)

Dziękuję, dziękuję, dziękuję Alinko :) Dzięki Tobie z okropnego dnia, zrobił się dzień cudowny i wyjątkowy.

40 komentarzy:

  1. ooo mam nadzieję, że AoBS Cię nie zawiedzie (nie zawiodą? skoro to anioły? hmm :D )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)
    Uwielbiam ten czyścik z LUSH!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie niespodzianki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super niespodzianka. W wolnej chwili zapraszam do rozdania i pomocy mojemu szczęściu w pewnym kulinarnym konkursie - KLIK - byłabym wdzięczna za głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznego. Ja jeszcze nie miałam okazji testować sławnego czyścika

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna niespodzianka! :) I wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to dopiero 11 września Dociu :)

      Usuń
  7. Też lubię takie niespodziewajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała niespodzianka :) Spokojnego wieczoru, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Megdil, co prawda komentarz odczytałam, gdy wieczór już minął, ale zostawię sobie te życzenia na dzisiejszy wieczór :* Dla Ciebie pięknego weekendu

      Usuń
  9. Bardzo przyjemna niespodzianka, przyjemnego smakowania i stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna niespodzianka :) smacznych ciastek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo miła paczuszka :) chyba każdy lubi takie niespodzianki!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Miła niespodzianka, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te ciasteczka, a niespodzianka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oj karta również skradła moje serducho i na bank wylądowałaby na mojej tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam tablicy, ale muszę wynaleźć jej jakieś godne miejsce :)

      Usuń
  15. Wspaniała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo smakowita ta niespodzianka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że poprawiłam Ci humor :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak prezenty niespodzianki - najlepsze :)
    Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)