poniedziałek, 23 lipca 2012

Lipcowy Glossy Box - recenzje produktów

Hej kochane!
Wypróbowałam już wszystkie produkty z lipcowego Glossy Boxa i jestem gotowa żeby Wam o nich opowiedzieć.




1. Lakier Alessandro Pro White Original

Lakier z formułą wybielającą, poprawiający wygląd płytki paznokciowej.
Lakier rzeczywiście rozjaśnia i wybiela płytkę paznokciową, paznokieć nabiera ładnego niebieskawego odcienia. Trochę jak bezbarwny lakier do paznokci. Utrzymuje się bardzo krótko, po drugim dniu nie miałam już połowy lakieru. Ale generalnie jestem zadowolona z produktu i cieszę się, że go dostałam, bo paznokcie wyglądają ślicznie :) Nakłada się bardzo łatwo i równie łatwo zmywa.

2. Żel pod prysznic firmy Lierac, Gel Douche Sensoriel

Na początku wydawało mi się, że żel przepięknie pachnie. Ale później zapach drażnił mnie coraz bardziej, co spotęgował jeszcze fakt, że niezwykle długo utrzymywał się na skórze. 30 ml wystarczyło mi na 5 dni, ale oprócz mycia całego ciała używałam go również do mycia rąk w ciągu dnia. Pierwsze wrażenie "cudowny", finalnie uważam jednak że na pewno go nie kupię. Pieni się normalnie, nie zauważyłam żadnych dodatkowych właściwości oprócz mycia skóry. Żadnego nawilżania itd.

3. Krem pod oczy firmy Siquens, Prevention

Krem zdecydowanie nie dla mnie. Za słabo nawilżał moją skórę, mimo bogatej, gęstej konsystencji. Po użyciu rano, skóra około godziny 15 była już przesuszona i zmarszczki wokół oczu wyraźniejsze. Za to niezaprzeczalnie zostawiał bardzo wyraźne błyszczące drobiny, które nie schodziły ze skóry przez wiele, wiele godzin. Rozumiem, że to miał być obiecany efekt rozświetlenia. Jak dla mnie bardzo nienaturalny.
Na pewno nigdy więcej nie kupię. Używać będę tylko w akcie desperacji.

4.  Półmatowy cień do powiek Becca

Cień wspaniały!!!!!!!! (Przypominam że jestem posiadaczką ciemno szarego koloru, Velour). Bardzo mocno napigmentowany, a przy tym w ogóle się nie osypuje!! Aplikuje się niesamowicie. W życiu nie zrobiłam sobie tak ślicznego smokey. Szanowna ekipo Glossy Box bardzo Wam dziękuję za ten cień, nie znałam tej firmy i gdyby nie Wy na pewno nigdy bym go nie kupiła.A byłoby bardzo szkoda, bo dorównuje cieniom z najwyższej półki.

5. Intensywnie regenerująca maska do włosów marki Uber

W zasadzie nie mam zdania na temat tej maski.  Nijaki zapach, nijaki efekt. Nie chcę skrzywdzić tego produktu niesłuszną opinią, dlatego jeszcze dam mu szansę. Opakowania jeszcze nie zużyłam w całości, więc może maska po prostu potrzebuje więcej czasu i częstszego używania, dla wyraźniejszego efektu.

Podsumowując, to było najlepsze pudełeczko Glossy jakie otrzymałam do tej pory.
Spokojnej nocy!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)