piątek, 6 lipca 2012

Ulubieńcy czerwca 2012 cz. 1

Witam :D
Przedstawię Wam listę moich ulubionych kosmetyków z poprzedniego miesiąca.
Tych, które najczęściej używało i mogę je śmiało polecić innym.

MAKIJAŻ

W czerwcu jakoś wyjątkowo brakowało mi czasu rano, dlatego makijaż był bardzo prosty. Najczęściej kładłam podkład, puder, troszkę różu, czy bronzera, samą bazę na powieki, (cieni już najczęściej nie zdążyłam nałożyć), kredkę na linię wodną i błyszczyk albo beżową szminkę.
Z wymienionych produktów nie każdy używany przeze mnie kosmetyk zasługuje na tytuł ulubieńca. Np puder w kompakcie Diora który męczę już tak długo i się cholerstwo skończyć nie chce. Nie napiszę ile go mam, wstydzę się przyznać, bo na pewno już jest przeterminowany :) Albo baza pod cienie Be Yu, na którą jak nałożę cienie, to zbija się w grudki.
Gwiazdka czerwcowego faworyta w kategorii makijaż wędruje do podkładu, bronzera i różu.
Obecnie używam podkładu Guerlain Parure Extreme kolor nr 2, Beige Clair.



Plusy:
+ trwałość, bardzo długo utrzymuje się na skórze
+ zapach, ślicznie pachnie różami
+ opakowanie, chyba najładniej zapakowany podkład jaki widziałam w życiu
+ filtry, ma bardzo dobrej jakości filtry, 25 SPF PA ++.
+ no i oczywiście bardzo ładnie wygląda na skórze i bardzo dobrze kryje

Minusy:
- cena, ja kupiłam go w Sephorze na promocji -30 %, wiem że teraz np. w Arkadii jest kilka sztuk na wyprzedaży, zachęcam do skorzystania z okazji

Kolejny produkt to bronzer, planowałam zakupić Terracotę, ale akurat na lato 2012 Givenchy wypuścił limitowaną serię Croisiere. Jak zobaczyłam te śliczności wyglądające jak kawałek czekoladki, pomyślałam, Terracota będzie zawsze … A Givenchy, tylko tego lata. Kupiłam najjaśniejszy kolor. To odcień właśnie taki bardziej czekoladowy niż ceglany, z delikatnymi drobinkami. Z tej serii są jeszcze dwa kolory do wyboru. W sumie mamy 2 Douce Croisiere, 3 Ambre Croisiere i 4 Extreme Croisiere.




Żadna ze mnie wyrocznia, jeśli chodzi o aplikację, ale bronzer daje bardzo delikatny efekt, ciężko przesadzić i można stopniować poprzez nałożenie kolejnych warstw natężenie koloru.
Twarzą makijaży Givenchy jest Liv Tayler, prawda że śliczny make up te beżowe usta i bronzer.


Róż. Czerwiec to było „różane” szaleństwo. Co by tu wybrać. Chyba zdecyduję się na paletę Benefit, bo najczęściej jej używałam. Mam takie opakowanie podróżne 3 w jednym. Są tam trzy róże, Coralista, Dandelion i Dallas.



Uwielbiam róże tej firmy, mają piękne kolory, są bardzo wydajne, łatwo się je aplikuje i cudnie wyglądają na skórze. Takie zestawienie trzech różnych kolorów sprawdza się na różne okazje i do różnego typu makijaży. A Dallas może również śmiało służyć jako bronzer.


Lakiery do paznokci …  ja jestem mało lakierowa dziewczyna, zrobię Wam oddzielny post gdzie pokażę cały mój dobytek. Aż 4 lakiery na ten sezon ;) Jeśli chodzi o szminki, błyszczyki również opowiem o nich w oddzielnym poście i oczywiście powiem czego najczęściej używałam w czerwcu.
No i na koniec kredka Benefit High Bright, do linii wodnej oka, do podkreślania łuku brwiowego, wewnętrznego i zewnętrznego kącika oka. Ładny cielisto-różowy kolorek z delikatnymi drobinkami, mega wydajna. Troszkę się roluje, trzeba uważać i dobrze rozprowadzić, nie dać za dużo produktu, wtedy nie będzie grudek.



Ulubieńców jeśli chodzi o pielęgnację ciała, twarzy i włosów opiszę w kolejnej części, bo jak widzę powstał tutaj bardzo długi post.
Dziękuję za uwagę
Katarzyna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)