środa, 3 lipca 2013

Urodzinowe Rozdanie !!!!!!! [ZAKOŃCZONE]

Witajcie Kochane Czytelniczki!
Jutro mija rok odkąd prowadzę bloga. 
Blog powstał z potrzeby rozmawiania na kobiece tematy. Pracuję w branży motoryzacyjnej, praktycznie z samymi chłopakami, którzy rozmawiają głównie o samochodach. Nie miałam komu opowiadać o swoich kosmetycznych zainteresowaniach i o zwykłych babskich sprawach. Postanowiłam dzielić się nimi z wirtualnymi koleżankami, z Wami. Dziękuję bardzo za ten cudowny rok. Gdyby nie Wy nie byłoby mojej pasji, jaką stało się blogowanie.

Postanowiłam podziękować Wam, dzieląc się tym co uważam za najlepsze. Wiadomo, że każda z nas ma rożne gusta, dlatego przygotowałam nagrody w czterech kategoriach. Będzie coś dla włosomaniaczek, dla wielbicielek kolorówki, dla kobietek, które najbardziej lubią kosmetyki pielęgnacyjne oraz dla fanek aromaterapii.

W każdej z tych kategorii wybrałam najukochańszy dla mnie produkt, mój absolutny numer jeden. Mam nadzieję, że moje hity, spodobają się również Wam i staną się również Waszym produktem wszech czasów.


Będzie trochę nietypowo, chciałabym żebyście wybrały sobie nagrodę, o którą chcecie walczyć. Co mamy do wyboru?
Odżywka do włosów John Masters Organics, cytrus & gorzka pomarańcza (wartość nagrody 84 zł).



Cukrowa
maska i peeling 2 w 1, MULTI-ACTIVE sugar peel marki Phenome (wartość nagrody 125 zł).



Kultowa świeca zapachowa francuskiej marki Diptyque, zapach Baies, czyli "Jeden z najbardziej znanych i najciekawszych zapachów Diptyque. To połączenie owocowokwiatowe z esencjami z liści czarnej porzeczki i bułgarskiej róży." (wartość nagrody 120 zł, pojemność 70 gr).


Można wybrać tylko jedną nagrodę. Proszę, żebyście w komentarzu napisały, w losowaniu której nagrody bierzecie udział. 
Rozdanie trwa od teraz (3 lipca) przez trzy tygodnie (do 24 lipca).
Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić jeden warunek. Należeć do obserwatorów mojego bloga, dodać mojego bloga do obserwowanych. (1 los).

Dodatkowe losy można zyskać dzięki: 
  • Napisać osobny post z informacją o moim rozdaniu na swoim blogu oraz umieścić do niego link (3 losy)
  • Napisać post z informacją o moim rozdaniu na profilu na Facebooku oraz umieścić do niego link (2 losy)
  • Umieścić mojego bloga w swoim blogrollu oraz umieścić do niego link (3 losy)
Uwaga!! Dodatkowo można wygrać nagrodę extra, którą jest szminka Chanel, w ukochanej przeze mnie wersji Rouge Allure, przepiękny róż Sèduisante (nr 91), (wartość nagrody 155 zł). Zachęcam do obejrzenia koloru pomadki na swatchach w internecie, kolor na zdjęciu odbiega mocno od tego jak wygląda w rzeczywistości, niestety nie udało mi się uchwycić trafnie odcienia.


Aby wygrać szminkę należy odpowiedzieć na proste pytanie:
"Co Cię cieszy?"

Ze wszystkich odpowiedz wybiorę tę, która spodoba mi się najbardziej i ta osoba otrzyma szminkę.
Pozostałe nagrody (odżywka, świeczka, peeling-maska) będą tradycyjnie losowane.  
 W sumie można wygrać dwie nagrody, szminkę (za odpowiedź na pytanie) oraz wybraną przez Was (odżywkę / świecę / maskę-peeling). 



Napiszcie proszę w komentarzu pod tym postem wszystkie potrzebne informacje razem ze swoim adresem mailowym, żebym mogła się z Wami skontaktować po ewentualnej wygranej.
Możecie skorzystać z poniższego szablonu:

Obserwuję jako - 
Email –
Wybieram nagrodę - odżywka do włosów / maska-peeling 2 w 1/ świeca (pozostawić jedną)
Notka na blogu – TAK – link / NIE
Dodałam do blogrolla – TAK – link / NIE
Notka na Facebooku – TAK - link / NIE
Chcę wygrać pomadkę - TAK - odpowiedź na pytanie "Co mnie cieszy?" / NIE

Dodatkowo:
  1. Osoby niepełnoletnie poproszę o zapytanie rodziców o zgodę.
  2. Wysyłam nagrodę tylko na terenie Polski przy pomocy Poczty Polskiej
Nagrody kupiłam sama, są to oczywiście nowe, nieużywane produkty.

Mam nadzieję, że wszystko dobrze wytłumaczyłam, jeśli macie jakieś pytania, piszcie. 
Życzę miłej zabawy i powodzenia!!

Bardzo Was przytulam
Kasia 

PS. Jeśli nie znacie produktów, które są do wygrania, bądź macie kłopot z wyborem nagrody odsyłam do notek na blogu, poniżej znajdziecie linki do recenzji:
  • odżywka do włosów John Masters Organics, cytrus & gorzka pomarańcza (KLIK)
  • cukrowa maska i peeling 2 w 1 Phenome (KLIK)
  • świece Diptyque (KLIK), (KLIK), (KLIK), (KLIK).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)