wtorek, 27 listopada 2012

Denko listopad 2012

Listopad dobiega końca, przyszedł moment podsumowań.
W tym miesiącu ulubieńców nie będzie, za bardzo przypominaliby nagrodzonych z października, dlatego wstrzymam się i poczekam do momentu gdy będę mogła wyłonić więcej nowych kandydatów.
Ale za to zebrało się całkiem spore denko.
Same zobaczcie.
Na pierwszy ogień Phenomki..



Migdałowa emulsja do mycia ciała, Odżywka do włosów przywracająca równowagę skóry głowy, Cukrowy krem do rąk z formułą anti-aging, Rozświetlający krem pod oczy stymulujący produkcję beta-endorfin
Kilka słów o odżywce, bo tylko o niej Wam jeszcze nie pisałam.  
Odżywka przywracająca równowagę skóry głowy to "doskonały preparat do codziennego stosowania, przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Opracowany na bazie organicznych olejów, ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych, wspaniale pielęgnuje włosy, pomaga przywrócić i zachować naturalną równowagę skóry głowy. Dostarcza substancji nawilżających i odżywczych oraz wzmacnia strukturę włosów, zapewniając im blask i witalność. Nie powoduje efektu zbędnego obciążenia, ułatwia rozczesywanie, także włosów kręconych i rozjaśnionych."

Zawiera wody roślinne, proteiny z pszenicy i owsa, wyciąg z owoców goji, liczi, ekstrakt z owoców papai i rumianku. Nakłada się ją na 2-3 minuty na wilgotne, umyte włosy, potem spłukuje.
Odżywka ma przyjemny świeży, cytrusowy zapach. Po jej użyciu włosy łatwo się rozczesują i ładnie błyszczą. 200 ml kosztuje 79 zł, a 50 ml 27 zł.


Kolejne denko, to trzy produkty Charmine Rose: napinający krem do biustu, krem NCBS z kwasamiLotion Hot Jamaica. Również odsyłam do szczegółowych recenzji. 

Dalej mamy, balsam nawilżający, który dostałam na urodziny od perfumerii Sephora, relaksujący balsam dostóp Pat & Rub, trawa cytrynowa kokos i sorbet do ciała z perełkami jojoby i retinolem GUARANA& GUAVA ze Starej Mydlarni.
Balsam z Sephory taki "zwyklaczek", neutralnie pachnie, dość dobrze nawilża, poza tym zawsze miło dostać taki prezencik, prawda? :)



I na koniec troszkę maleństw.

 

Postanowiłam że będę uwzględniać w denku również próbki. Zużyłam ich w listopadzie o wiele więcej, ale postanowie nie funkcjonuje od początku miesiąca, więc tylko tyle saszetek się załapało.



Z ostatniej chwili... Claryfying Lotion Clarifiante 2, drugi z trzech kroków marki Clinique. To jest dobiepro porządne denko, słuszne 400 ml, zużywałam go przez wiele miesięcy. Dobrze złuszcza skórę, jest bardzo wydajny.



To już wszystko, a jak Wam poszło denkowanie w listopadzie?

Przypominam że dziś ostatni dzień ciastkowego rozdania.
Osoby które jeszcze nie zgłosiły swojego udziału dziś mają ostatnią szansę.


Pozdrawiam
Kasia

31 komentarzy:

  1. no ładnie poszłas :D ja tez uzbierłam całkiem pokaźny arsenał

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tak średnio z denkiem :) mam wielką ochotę na kosmetyki firmy Phenome... ):

    OdpowiedzUsuń
  3. no niezle Ci poszlo :) u mnie slabiutko z denkiem w tym miesiacu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to tak falami, jak się kończy, to prawie wszystko :)

      Usuń
  4. Phenomki... to coś ciekawego... nie miałam jeszcze okazji próbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phenome to moja najulubieńsza firma z kosmetykami naturalnymi do pielęgnacji :)

      Usuń
  5. u mnie projekt denko i ulubieńcy w tym miesiącu niestety nie wypalą... za dużo ostatnio kupiłam i za mało wykorzystałam :P Ja jestem za balsamem do stóp z trawa cytrynową ! <3 może dzisiaj go dorwę i wreszcie zwącham :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchaj koniecznie :) Ja uwielbiam ten zapach, ale wiem, że dla niektórych jest za mocny, mam nadzieję że Ci się spodoba.

      Usuń
    2. żurawinkę też zwącham :)

      Usuń
    3. I koniecznie ten z serii SPA, on pachnie najpiękniej :)

      Usuń
    4. Wywącham wszystkie :))

      Usuń
  6. u mnie się szykuję całkiem spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore denko, gratuluję :) Ja niestety nie zużyłam do końca prawie nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale następnym razem na pewno się więcej zbierze :)

      Usuń
  8. Tylko pogratulować ;) A ten kremik z Sephory to do twarzy czy do ciała? Masz gdzieś jego recenzję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki uniwersalny balsam, który można stosować od stóp do głów. Tak przynajmniej pisze na opakowaniu :) Nie robiłam mu osobnej recenzji, bo raczej unikam recenzowania nie pełnowymiarowych produktów, ale jakbyś chciała coś wiedzieć na jego temat, chętnie pomogę :)

      Usuń
    2. No właśnie byłam ciekawa, bo z tej serii mają krem do twarzy i to on bardziej mnie interesuje :)

      Usuń
  9. Trochę tego jest :) Ja jak do tej pory nie miałam okazji stosować żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego toniku z Clinique używałam czasem u przyjaciółki :). U mnie, jak wiesz, ciężko mówić o denku. Herbaty będę denkować! :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje herbatki :) Denkuj je i opowiadaj mi o tym :)

      Usuń
  11. Też dostałam urodzinowy balsamik od Sephory - to takie miłe:)
    porządne, solidne denko:) u mnie będzie duuuużo skromniej w tym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z denkiem różniej bywa, raz sowicie, raz skromnie :)
      Bardzo miły prezent od Sephory, zgadzam się :)) W zeszłym roku miałam darmową depilację brwi w Brow Barze.

      Usuń
  12. kocham te Phenomki! nie muszę mówić przez kogo :P
    super denko! mi idzie coraz gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti w grudniu dasz czadu!!
      Ach Phenomki, moja kosmetyczna LOVE :)

      Usuń
  13. Przyjemne denko :) Mi ostatnio zużycia idą bardzo słabo...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)