środa, 8 sierpnia 2012

Sierpniowy Glossybox

Dziś zawitał do mnie wyczekany sierpniowy Glossy Box.
Udało mi się nie podejrzeć na blogach co dostały inne dziewczyny i miałam dziś stuprocentową niespodziankę :)


Jestem zachwycona zawartością.

Co znalazłam w środku?
1. Kokosowy peeling do ciała firmy Charming Rose. Pełny produkt 200 ml kosztuje 44,80 zł, my otrzymujemy 50 ml. Bardzo się cieszę, peelingów nigdy za mało, uwielbiam zapach kokosowy. A o firmie Charming Rose nigdy wcześniej nie słyszałam.


2. Clarena Body Line,krem do biustu z efektem Push Up. Za pełny (200 ml) produkt zapłacilibyśmy 76 zł, my otrzymujemy 30ml. Również bardzo trafione, właśnie kończy mi się krem do biustu i miałam się wybierać po następny :)


3. Mój ulubiony krem pod oczy All About Eyes Clinique. Pełny produkt 15 ml kosztuje 165 zł,my otrzymujemy 5 ml. Przyda się w podróż.


4. Dwa produkty firmy L'Occitane, żel pod prysznic wzbogacony orzeźwiającym ekstraktem z werbeny (pełny produkt 250 ml kosztuje 59 zł, dostajemy 30ml). Pachnie świeżo i cytrynowo. Oraz mydło z kawałkami liści werbeny, za 75 g zapłacilibyśmy 22 zł, dostajemy 25 g. Mydełko i żel są urocze, bardzo się cieszę bo ciekawi mnie marka L'Occitane, a nie miałam z nią za wiele do czynienia (jak do tej pory tylko krem do rąk i stóp z majowego boxa).


Mamy już pięć produktów, ale to jeszcze nie koniec :) Kolejny jest
5. Szampon Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle wzbogacony olejkiem arganowym. 200 ml kosztuje 55 zł, otrzymujemy w boxie 30 ml.


I na koniec
6. Szminka Kryolan specjalnie dla Glossy Box, Lipstick Fasion, kolor Glossy Pink jest bardzo naturalny, idealny na co dzień, więc na pewno będę jej często używać. Otrzymujemy pełny produkt wart 30 zł.


Podsumowując, sierpniowe pudełeczko jest świetne. Jestem zachwycona i na pewno większość z Was  znajdzie w nim coś dla siebie.
Cieszę się, że jest coraz lepiej i na pewno nie zrezygnuję z subskrypcji. Aż dostałam rumieńców z podekscytowania :D
Pozdrawiam serdecznie
Wasza Kasia 










24 komentarze:

  1. ładny kolor tej szmineczki dostałaś :)))
    Ja z GB już dawno zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię zrezygnować, bardzo lubię niespodzianki :)

      Usuń
    2. Ja też nie potrafię z niego zrezygnować :)

      Usuń
  2. Jeżeli mogę coś doradzić to wyłącz weryfikację obrazkową przy komentarzach.. to bardzo wszystkich odstrasza.. i nawet jak cos napiszą to zamiast zweryfikować obrazek wszystko wyłączą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za radę :) Zaraz poszuka gdzie to wyłączyć

      Usuń
    2. Wyłączone, a z pudełka pewnie zrezygnowałaś po mydle kibica :)

      Usuń
    3. hahaha, tak!! po mydle kibica :)))

      przejrzałam trochę Twojego bloga i powiem Ci, że jestem miło zaskoczona :)))
      Myslę, że trochę tu pozaglądam, szczególnie, że preferujemy podobne kosmetyki :)))
      Ale post o Twojej torebce i widok na zdjęcie torby Guess powalił mnie na kolana :)))
      Od razu dodałam do obserwowanych :)
      To moja ulubiona firma, mam od nich wszystko :P
      Myślę, że się dogadamy :)))

      Usuń
    4. Baaaaaaaaaardzo się cieszę :)

      Usuń
    5. A jak mogę jeszcze coś doradzić to ja nie jestem zwolenniczką reklam na blogach..
      Nic na nich nie zarobisz, a tylko ludzi denerwują :)

      Usuń
    6. Każda rada jest mile widziana, nie krępuj się :)

      Usuń
    7. Chwilowo wiecej nie mam :)
      Ale jakbys chciała coś wiedzieć / o cos zapytać nie krępuj się :)))
      jestem do dyspozycji :)))

      Usuń
    8. Jesteś bardzo miła, jeszcze raz dziękuję. Fajnie, że są tacy ludzie jak Ty.
      A widziałaś klapeczki Guessa, post Sobotnie Zakupy z lipca, http://kolczykiizoldy.blogspot.com/2012/07/sobotnie-zakupy.html
      Fajowe prawda? :) W klimacie Guessowym jeszcze planuję zakup tej torebki, Amour Box Satchel. Wpisz sobie w google grafika. Kolor kawa z mlekiem albo róż.
      Miłego wieczorku! Mój już jest bardzo miły, a to przez Ciebie

      Usuń
    9. Klapki oczywiście widziałam :))) Ja wszystko Guessa wypatrzę :)))
      A torebka śliczna :) Ty weź mi takich rzeczy nie pokazuj bo ja bardzo podatna jestem na wydawanie kasiory!! A miałam w tym miesiącu oszczędzać ;P
      hahaha

      Usuń
    10. Dobra, przepadłam.. Ja biorę różową a Ty weź sobie kawa z mlekiem :P

      Usuń
    11. Są dwie wersje tego modelu mniejszy i taki większy bardziej kuferkowaty. W Arkadii je znajdziesz :)

      Usuń
    12. O czyli Pani tez z Warszawy :)
      Może wpadniesz juto na spotkanie blogerek?

      Usuń
    13. Może na następne:) Jeszcze nie do końca czuję, że należę do grona. Ja jestem taka bardzo świeża blogerka. Trema, by mnie zjadła. Tak sobie myślałam jak czytałam Twoje posty, że może się kiedyś mijałyśmy w Douglasie w Arkadii :)Super zabawy jutro dziewczyny!

      Usuń
    14. W Arkadii to raczej nie :(
      Bywam tam, ale najczęściej jestem w Galerii Mokotów. Tam jest mój Douglas.. Mój raj na ziemi :))) hahaha
      A na takim spotkaniu jest bardzo fajnie, to nie jest nic oficjalnego.. tylko sobie siadamy i gadamy.. nie ma co się stresować :P

      Usuń
    15. A jak często są takie spotkania? Uciekam spać. Napisz koniecznie jak kupisz torebkę, w Galerii Mokotów też jest Guess?
      Ściskam

      Usuń
    16. Jest Jest!! Tz. w Arkadii masz tylko Guess z akcesoriami i ewentualnie P&C..
      Chyba, że otworzyli nowy jakiś sklep?
      W GM jest sklep ze wszystkim, z ciuchami, torebkami itd.. taki jak w Klifie.
      A tak na marginesie, to w klifie jest mój ulubiony sklep Guessa bo jest największy :)

      Takie spotkania są raz na kilka miesięcy,
      Ja jadę dopiero drugi raz na takie spotkanie.

      Usuń
    17. W Arkadii nadal tylko akcesoria :)

      Usuń
    18. No i nie dojechałam dzisiaj do Arkadii :(

      Usuń
    19. Nie martw się, ta torebka musi poczekać na Ciebie!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)