poniedziałek, 16 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy (tydzień 2)

Dobry wieczór Kochane!
Zapraszam na drugą część blogowego kalendarza adwentowego. Jeśli jeszcze nie widziałyście pierwszej części, zapraszam tutaj (KLIK).

8. Okienko
Próbkowanie z Galilu, czyli testowanie nowych perfum Diptyque Eau Duelle. Ciepły zapach wanilii, idealny na chłodne wieczory, dla mnie jednak za słodki, za mdły, za mało wyrazisty. Ale ciekawość zaspokoiłam.


9. Okienko
Miałam tylko próbkę tej słynnej maseczki i zostawiłam ją sobie na wyjątkową okazję. Całkiem nieźle oczyszcza, przyjemnie pachnie miętą.  Mocno ściągnęła mi skórę i przyznam, że gdy miałam ją twarzy, czułam pieczenie i szczypanie. Czekałam z niecierpliwością na moment, żeby ją zmyć. Maseczka Glam Glow oprócz glinki, mięty i eukaliptusa, zawiera kompleks aż sześciu kwasów. Teraz już wiem co tak szczypało :)


10. Okienko
Odkorkowałam nowy balsam do ust ;) Ten od Alba Botanica nawilża i pielęgnuje usta, a do tego ma pyszny ananasowy smak i bardzo przyjazny skład. Ananasy w grudniu? Czemu nie.


11. Okienko
Chodziły za mną i wreszcie je kupiłam. Pola pomogła mi je spałaszować. Ale przyznam, że smak Magic Stars Milky Way, nie jest taki sam jak w dzieciństwie.



12. Okienko
Kolejny świąteczny wosk w kominku zapachowym... Tym razm Merry Marshmallow od Yankee Candle. Cudownie, słodko i intensywnie pachnie piankami. Aż ślinka ciechnie, a zapach unosi się w całym domu.


13. Okienko 
Aromatyczne chwile z pierwszą świąteczną herbatką. Uraczyłam się czarną herbatą o nazwie Cicha Noc, a w składzie skórka pomarańczowa, cynamon, goździki, płatki migdałów oraz kardamon.



14. Okienko 
W weekend kąpiel z Melting Snowman Lusha. Coś jest na rzeczy z tym bałwankiem, bo kto by go nie pokazywał na blogu, czy YT, bałwanek jest pozbawiony marchewkowego nosa. Ale za to jak później pachniało w łazience. Intensywny, korzenny aromat. Relaks z panem Beznosym był cudowny.


15. Okienko 
Na koniec tygodnia niezapomniane chwile z Polą w kinie na bajce "Kraina Lodu". Bawiłyśmy się cudownie. Nie zabrakło wzruszających chwil i jest to pierwszy kinowy film, który Pola obejrzała w całości z wielkim, niesłabnącym do ostatnich minut zainteresowaniem.


To na tyle w tym tygodniu, już za tydzień trzecia część blogowego adwentowego kalendarza. Zapraszam!!
Spokojnej nocy
Kasia

21 komentarzy:

  1. Magic Starsy są przepyszne, miałam je w tamtym roku ;)
    A tego wosku jestem bardzo ciekawa;) Czy ten zapach można porównać do snowflake cookie?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można te zapachy porównać, oba są słodkie, ciepłe, "jedzeniowe" i bardzo w moim gościu. Ale są delikatne różnice. Pianki pachną jak pianki, a snowflake cookie tak troszkę ciasteczkowo maślanie? :) Ale myślę że jak lubisz snowflake cookie, to ten zapach tez powinien Ci podejść.

      Usuń
  2. wydaje mi się, ze kiedyś Magic Starsy smakowały lepiej... a może to wyobrażenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, ja też mam wrażenie że miały inny smak. Ale nie wiem czy to nam smak się zmienił z czasem, czy też gwiazdki mają inny skład.

      Usuń
  3. Tez jadłam ostatnio Magic Stars, i liczyłam na inny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magic Stars zawsze przywożę z UK, tam są o wiele tańsze niż u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena dość wysoka jak na takie małe opakowanie :)

      Usuń
  5. genialny pomysl :) Magic Stars <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ostatnio tartę z magic Starsami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłe chwile spędzasz dzięki swojemu kalendarzowi adwentowemu :) Ciekawa jestem tego wosku w kominku zapachowym. I ten bałwanek też mnie zainteresował. Herbatki uwielbiam i chyba miałam taką o nazwie Cicha Noc w zeszłym roku. Zazdroszczę Ci także tych chwil z córcią w kinie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Glam glow miałam w wersji czarnej i również odczuwałam mrowienie i lekkie szczypanie ale tak miało być według producenta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, mam taki skład, że zdziwiłabym się gdyby nie szczypała :) Ale skład przeczytałam po jej zmyciu ;)

      Usuń
  10. Merry Marshmallow uwielbiam! mój ulubiony świąteczny wosk :)
    na Krainie Lodu też byłam.. a co :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam do ust bardzo kuszący - ananasowy? Ahh...

    OdpowiedzUsuń
  12. Magic stars ehh to były czasy :) A ,,Krainę Lodu" chciałabym obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)