wtorek, 14 stycznia 2014

Moje ulubione miejsca w sieci (YouTube)

Witajcie Kochani, 
Dziś opowiem Wam o jednej z przyjemności, o której w zasadzie nigdy dłużej się nie wypowiadałam na blogu. Mam na myśli oglądanie kanałów urodowych na You Tubie. Niesamowicie mnie to relaksuje. Takie filmy są idealne do porannej kawy, malowania paznokci, uspokajają i wyciszają mnie snem i ... rewelacyjnie się przy nich sprząta :) Tak, myślę że jestem uzależniona od tych filmików i dobrze mi z tym :) Moje ulubione miejsca na YT są na pewno znane większości z Was. Ale jestem bardzo ciekawa, jakie są Wasze typy. Koniecznie mi o nich opowiedzcie!! Z przyjemnością się z nimi zapoznam i mam nadzieję, że moja lista subskrypcji przedłuży się po tym poście.

Zacznę od kanałów zagranicznych. Oglądam je od niedawna, wcześniej ograniczałam się tylko do polskich filmików. Ale odkryłam, że YT również poza polskimi granicami to gigantyczna skarbnica inspiracji i kosmetycznych pokus. No i można przy okazji podszkolić angielski :)

Wystarczy kliknąć na nazwę kanału i przeniesiecie się na jego stronę.

Ingrid z kanału MissGlamorazzi  jest bardzo ciepła i dziewczęca. Jej radość i ciepło są zaraźliwe. Zawsze poprawia mi humor. Mam wrażenie, że to po prostu dobry człowiek o wielkim sercu i ze sporym dystansem do siebie. Kręci filmiki o przepięknej oprawie graficznej i przeróżnej tematyce, nie ogranicza się tylko do kosmetyków. Znajdziecie u niej sporo przepisów, DIY, inspiracji związanych z modą i makijażem...


essiebutton
Z Essiebutton (Estée), Kanadyjką mieszkającą w Anglii, mogłabym się zaprzyjaźnić. Mamy zbliżone poczucie humoru i bardzo lubię sposób w jaki formułuje myśli. Nie można odmówić jej wspaniałego gustu kosmetycznego i po prostu lubię na nią patrzeć i jej słuchać. Ma w sobie coś oryginalnego.



Bethany Mota
Beth jest najmłodsza z wszystkich oglądanych przeze mnie dziewczyn. Jest bardzo popularna wśród nastolatków na całym świecie. Ale ja mimo iż nastolatką już dawno nie jestem, bardzo lubię jej filmiki. Beth jest niesamowicie kreatywna, kręci filmy na przeróżne tematy, ma w sobie dużo pozytywnej energii i entuzjazmu. Uwielbiam jej filmy z DIY, przepisy, to jak zmienia wystrój swojego pokoju w zależności od panującej aury i pory roku.



Fleur DeForce
Fleur (po francusku fleur oznacza kwiat, rodzice trafili z imieniem;) to przepiękna Brytyjka, która bez makijażu wygląda równie pięknie co z. Na jej kanale znajdziecie mnóstwo kuszących kosmetyków, pomysły na makijaże, fryzury, stylizacje i inne kobiece różności. 



Shannon Sullivan
Shannon to moje najświeższe odkrycie. Podobnie jak ja, bardzo lubi herbaty i naturalną pielęgnację, dlatego dowiaduję się od niej wielu przydatnych informacji w tych dwóch kategoriach. W każdy wtorek urządza youtubowe picie herbatki :)



A teraz przejdźmy do polskich kanałów. 

nieesia25
Agnieszkę znamy chyba wszystkie i wiele z nas chciałoby mieć taką przyjaciółkę. To pierwsza dziewczyna, której filmiki zaczęłam oglądać i darzę ją  sporym sentymentem. Przez te kilka lat dojrzała i zmieniała się na naszych oczach. Teraz jest mamą i prowadzi równolegle drugi kanał o "rodzicielskiej" tematyce - JamesMumSaid. Każde wcielenie Agnieszki uwielbiam, zarówno tę szaloną sprzed lat, jak i bardziej stateczną.



nissiax83
Czyli druga ulubiona Agnieszka polskiego YT :) Sporo fachowej kosmetycznej wiedzy i ciekawostek na temat życia w USA (Aga mieszka w Nowym Jorku). Aga ma w sobie kojący spokój :) Przypomina mi damę kameliową z powieści Dumasa, idealnie owalna twarz i oczy w kształcie migdałów.



TheCostaChic
Bardzo ubolewam nad tym, że Marta tak rzadko publikuje filmiki, na jej blogu również cisza. Każdy z jej filmów oglądałam po kilka razy i często do nich wracam. Bardzo podoba mi się styl Marty i w jej ulubieńcach kosmetycznych zawsze znajdę coś inspirującego.


Karolina Baszak
Kolejna piękna dziewczyna, która mogłaby nagrywać częściej. Z tymże Karolina, jest aktywna w wielu innych miejscach, prowadzi bloga o modzie i śpiewa. Myślę że kiedyś będzie o niej głośno. Potencjał na gwiazdę.


Oczywiście nie wymieniłam wszystkich faworytek, tylko te które oglądam ostatnimi czasy najczęściej. A teraz czekam na Wasze typy! Obiecuję że zajrzę do każdej osoby, którą polecicie :) A może prowadzicie swój własny kanał?? Tym bardziej czekam na linki w komentarzach.
Ściskam 




52 komentarze:

  1. Oglądamy i cenimy te same "jutjuberki";) Polecam również http://www.youtube.com/user/AModelRecommends
    cudowny brytyjski akcent i ciekawe filmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. TheCostaChic nie znam. :) A amerykańskie i angielskie kanały lubię oglądać, przyjemne z pożytecznym - nauka języka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie tłumaczę, mam prawie codziennie styczność z językiem angielskim ;)

      Usuń
  3. Będę wiedziała, gdzie zajrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób podobnego posta :P Taguję Cię, choć to nie tag ;)

      Usuń
  4. Ja na yt najczęściej tylko piosenki słucham :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oglądam prawie wyłącznie zagraniczne kanały na YT, uwielbiam Estee z essiebutton, bardzo lubię Fleur i Ingrid, a jeśli lubisz te klimaty to pewnie spodoba Ci się też Alisson (Amarixe) :) za Estee i Allison tęskniłabym chyba najbardziej gdyby nagle miało zabraknąć YT ;) i ja też zwykle maluję paznokcie przy oglądaniu ich filmików, świetnie się też sprawdzają jako tło dźwiękowe do wykonywania makijażu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy makijażu chyba jeszcze nie puszczałam :) Dziękuję za namiar na Alisson, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne :)

      Usuń
    2. haha właśnie zauważyłam, że dwa razy napisałam jej imię inaczej, podwójne literki zawsze mi sprawiają problem :D cieszę się, że mimo wszystko znalazłaś kanał i że zrobił na Tobie pozytywne wrażenie :)))

      Usuń
    3. Wpisałam Amarixe i wyszukało od razu :)

      Usuń
  6. Nie oglądam nic, mam wrażenie, że to strasznie dużo czasu zajmuje, ale jak już wiem, co jest godne uwagi, to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zajmuje dużo czasu, ale jak np puszczasz taki filmik podczas sprzątanie, prasowania itd to umilasz sobie domowe czynności i wtedy to już nie jest strata czasu, tylko moja ulubiona "optymalizacja czasu" :)

      Usuń
  7. Zagraniczne chętnie poznam bliżej :) Polskie dziewczyny oczywiście już znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zagraniczne Ci się spodobają :)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  8. Kilka z dziewczyn "znam", a z kilkoma chętnie się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam Kasię D za bardzo rzetelne recnzję i wnikliwość:
    https://www.youtube.com/user/MakijazeKasiD?feature=g-subs-u
    Ostatnio znalazłam też Paulinę:
    https://www.youtube.com/user/MissPKproject?feature=g-subs-u
    i Renatę:
    https://www.youtube.com/user/kolma13?feature=g-subs-u
    I Goss - facet gadający o kosmetykach, wiem. Ale niektóre filmiki są bardzo pomcne:
    https://www.youtube.com/user/gossmakeupartist?feature=g-subs-u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *recenzje
      *pomocne
      sorry :)

      Usuń
    2. Też bardzo lubię Kasię D. :)
      O reszcie nie słyszałam, ale na pewno pooglądam :) Dzięki :* !!

      Usuń
  10. znam tylko essiebutton :) a wielbię z zagranicznych też Gossa i jego boski akcent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę obczaić tego Gossa :)

      Usuń
    2. taak jeszcze goss!! nawet jak gada na malo interesujacy mnie temat ;) to zostawiam, bo lubie jego akcent :D

      Usuń
  11. Wszystkie z polskiego yt znam, ale uwielbiam również makijaże maxineczki i katosu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię oglądać Paulinę z http://domowa.tv/ Z Twoimi ulubionymi YouTuberkami na pewno się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę obejrzeć, nie słyszałam jeszcze o Paulinie :)

      Usuń
  13. Z YT raczej tylko muzyki słucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale tak po połowie, muzyka i kanały urodowe :)

      Usuń
  14. Kasiu, mamy podobny gust YouTubowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najczęściej oglądam właśnie missglamorazzi, fleur deforce, nissiax i niessię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wyobrażam już sobie dnia bez obejrzenia jakiegoś urodowego filmiku na yt :D Nisię i Niesię oglądam rzadko, jak mi się przypomni, bo jakoś za nimi nie przepadam. Natomiast regularnie zaglądam na następujące kanały: PannaJoannaMakeUp, Stylizacje2, Boogiesilver, kornela55, TheOleskaaa, Causeiloveu1, bunialook i kuferekczekolady;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała zajrzeć do Twoich propozycji, sporo tego, cieszę się :)

      Usuń
  17. Ja właśnie najczęściej oglądam obydwie Agnieszki, :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z YouTube jestem bardzo do tyłu. Tym przydatniejsze dla mnie wszystkie linki, i te z posta, i te które już widzę w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z polskich kanalow znam kazda z dziewczyn, polecam jeszcze nieco mlodsza kajmanowa czy loveandgreatshoes a jesli chcesz sie posmiac to polecam ohmykat lepsze niz niejedna komedia, serio. To kanal brytyjki, ktorej matka jest Polka, wiec strasznie sie uparla zeby recenzowac i prowadzic kanal po polsku...czasami naprawde smieszne wyrazy jej wychodza hah ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej z Twoich typów nie oglądałam, tym bardziej się cieszę, dzięki za propozycje :)

      Usuń
  20. Jutro mam wolne popołudnie, to chętnie przyjrzę się tym dziewczynom;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem strasznie nie na czasie z YouTube z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fleur de force odkrylam niedawno.. uwielbiam ja ogladac :) poza tym baaardzo przypomina mi moja siostrzenice :) a kojarzysz tanye burr? chloe morello (tez przepiekna :)) make up by alli, tiffany d, kiedys ogladalam all that glitters.. oj duzo dziewczyn :) z polskich ogladam te co Ty + oczywiscie katosu, digitalgirl13, nasteczkę, ladymakeup, ciasteczko25, kasie d, xbebe, redlispstick monster, megilounge, agnieleczke - kiedys nagrywala z costa chic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanye Burr też bardzo lubię i Zoellę, ale nie chciałam żeby ten post był za długi i ograniczyłam się do powyższych :) Z wymienionych przez Ciebie nie znam chloe morello, digitalgirl13, nasteczki, ladymakeup. Oczywiście wszystko sobie posprawdzam, dzięki :*!! :)

      Usuń
    2. o zoelli zapomnialam, a tez ja bardzo lubie ogladac:) rowniez ze wzgledu na akcent :) hania z digitalgirl robi swietne makijaze i duzo testow na zywo, do tego jest bardzo szczera i cenie jej opinie, nasteczka pokazuje stylizacje, lubie na nia popatrzec :D ubiera sie klasycznie i ze smakiem :) zero tandety ;) do tego bardzo ladna i mega laska :D

      Usuń
  23. rzadko zaglądam na YT, dużo bardziej lubię blogi kosmetyczne :) ale od czasu do czasu podglądam essiebutton i nissiex83 :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Już wiem co będę robiła w weekend:) Nie znalam tych kanałów YT tym bardziej jestem ich ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam MissGlamourazii i Felur :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)