środa, 1 stycznia 2014

Co dostałam od gwiazdki :)

Witajcie Kochane,
Jako że bardzo lubię oglądać na innych blogach prezenty, jakie dostałyście pod choinką i są to jedne z postów, które sprawiają mi największą przyjemność, postanowiłam i ja kultywując zeszłoroczną tradycję, coś takiego dla Was napisać.
Od świąt co prawda minęło kilka dni, ale czekałam na odpowiednie światło do zrobienia zdjęć ;)
Święta spędzałam u rodziny w Kielcach i nie wszystkie prezenty wróciły ze mną do Warszawy, dlatego pokażę tylko część z nich.  Te co zostaną przywiezione później to praktyczne prezenty nieco większych gabarytów, które bardzo przydadzą nam się w domku i w kuchni.
Na początek prezent od mojego męża. Ukochana świeca Diptyque z limitowanej świątecznej kolekcji o zapachu Indian Incense. Mieszanka kadzidła i mirry, z różą i chabrem. Najbardziej tajemniczy i mroczny zapach w mojej kolekcji świeczek.


Dostałam też kolekcję olejków Aromatherapy Associates, o których marzyłam. Olejki te można wlewać do kąpieli lub stosować pod prysznicem, znajdziecie tu zapachy na odstresowanie, rozluźnienie, dodające energii wiele innych.


Najbardziej zaskoczyła mnie prezentem mama. Marzyłam o takim zegarku.
Dziękuję mamo!!!!


Od siostry i jej męża dostałam zestaw kosmetyków do ciała Origins z imbirem. Jest w nim peeling, żel i bita śmietana do ciała.


Otrzymałam jeszcze żel pod prysznic Philosophy o pięknym lodowym zapachu Snow Angel.


I żel pod prysznic marki Kneipp o zapachu fig z olejkiem arganowym.


Od siostry dostałam również uroczą bransoletkę.


I wzmacniającą odżywkę do włosów Nature’s Gate do włosów cienkich i osłabionych. Tego rodzaju jeszcze nie używałam.


Ostatni prezent przyszedł pocztą od cioci – przyjaciółki z Niemiec. Ramka na zdjęcia i ciapciuszki.


Jeszcze raz bardzo dziękuję rodzinie i bliskim za przepiękne prezenty.
Z przyjemnością obejrzę też Wasze świąteczne podarki. Jeśli pokazywałyście je u siebie na blogach śmiało wstawiajcie linki, zajrzę do Was z wielką przyjemnością :)

PS. Kolejne z zadań jakie postawiłam sobie na zimę (Ogrzewamy zimę - KLIK), zrealizowane. Zrobiłam z Polą chatkę z piernika. Poniżej nasze dzieło ;) Wybaczcie ten rozgardiasz wokół.



53 komentarze:

  1. Bita śmietana do ciała, to musi być coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty :). Bardzo chciałabym powąchać tę świeczkę :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty, wow
    a chatka fajna :)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentyy idealne na zimę - zapachy i coś do kąpieli, super :)
    A domek wyszedł Wam przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te olejki muszą być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosko pachną... Chowam je na jakąś specjalną okazję.

      Usuń
  6. Prezenty pierwszą klasa! I ile ich było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czo Ty dostałaś żabeczko? :)

      Usuń
    2. Nie byłam taka grzeczna jak Ty ;) Bransoletkę z pereł - piękna. Teraz potrzebuję naszyjnika :)

      Usuń
  7. Boskie prezenty dostałas ;) o bitej śmietanie do ciała pierwszy raz słyszę - ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aromatyczne piękne prezenty! Ciekawi mnie ten żel o zapachu fig. Musi ciekawie pachnieć :o)

    Pomyślności w Nowym Roku!
    I zapraszam do siebie :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Anulko, bardzo aromatyczne te moje podarki :)
      Tobie też najlepszego i dziękuję za zaproszenie, zaraz zajrzę :))

      Usuń
  10. Jestem ciekawa Twojej opinii odnośnie żelu Kneipp, ostrzę sobie na niego zęby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego na pewno o nim napiszę, pachnie bardzo ładnie :))

      Usuń
  11. Bita smietana mnie zaintrygowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciapciuszki? Jaka fajna nazwa! U nas to są kapcie, papcie, a czasem ...szlapy, hehe :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas też ciapcie, kapcie, papcie, ciapciuszki w sumie wymyśliłam sama, a o szlapach nie słyszałam nigdy :)

      Najlepszego !!!!!!!

      Usuń
  13. Świetne prezenty, ja się nie mam czym chwalić, bo jak zwykle Gwiazdor zawalił..
    Śliczna ta chatka z piernika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Trzymam kciuku, żeby gwiazdor się lepiej spisał za rok. A może zajączek, albo Walenty :))

      Usuń
  14. Chyba byłaś baaardzo grzeczna przez ostatni rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świeca... musi pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prezenciory! a chatka z piernika przepiękna! zdolne z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bita śmietana mnie ciekawi najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ją niedługo odkorkuję :)) Też jestem bardzo, bardzo ciekawa :)

      Usuń
  18. Cudna chatka! Musiała wymagać sporo cierpliwości :)

    Zaintrygowałaś mnie zapachem tej świecy! Muszę kiedyś przyjrzeć się tej marce bliżej, jeśli się na nią natknę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zwłaszcza, że lukier ściekał i ozdoby przesuwały się w dół :P

      W Warszawie można je powąchać w sklepie stacjonarnym, jak będziesz w pobliżu Galilu na Mokotowskiej możesz śmiało się zapoznać :) Panie są bardzo miłe i pomocne. Uderzają świeczkami o podłogę, żeby wosk się odkleił od ścianki, bo wtedy lepiej czuć zapach ;)

      Usuń
  19. Ależ ta chatka śliczna :) Sporo tych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka troszkę pokraczna, ale frajdy było sporo :))

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Noo, mama mnie zaszokowała tym prezentem :) Nie spodziewałam się.

      Usuń
  21. Piernikowa chatka rewelacja ! Super prezenty:) Zegarek mam podobny i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O i fajnie, że zegarek się sprawuje :)

      Usuń
  22. ale piękne prezenty, zwłaszcza zegarek :) chatka bardzo smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prezenta! Mikołaje się postarali:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam ostatnio fazę na zegarki i lista tych wymarzonych wciąż się wydłuża. Ten twój również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie fajne prezenty :))
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam cieplutko, dzięki że zajrzałaś :)

      Usuń
  26. Wspaniałe prezenty! Teraz przymierzam się do zakupu świeczki tej marki :) Tylko nie potrafię się sprecyzować od jakiej zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią pomogę, sporo ich "obwąchałam". Jakie zapachy lubisz? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)