środa, 30 lipca 2014

Lipcowe chciejstwa

Witajcie Kochani,
Lipiec się kończy, ale nie zakończę go bez mojej listy chciejstw ;) Zważywszy, że co nieco się na niej uzbierało. Ale do rzeczy...


Pierwsze na mojej liście jest kimono. Wygląda się w nim kobieco, z nutką orientu. Cieszę się, że wraca moda na romantyczne elementy stroju. Co prawda nie wiem, czy się odważę żeby w nim chodzić np. do pracy, ale bardzo podoba mi się u innych kobiet :)

Na kosmetyki marki Rituals mam ochotę już od dawna. Apetyt wzrósł jeszcze bardziej odkąd podziwiam je na blogu Black Raspberry. Szkoda tylko, że dostęp w Polsce jest ograniczony, będę musiała się natrudzić żeby je zdobyć i przełamać opór do zagranicznych zamówień internetowych :(

Wiecie że jestem fanką wszelkich świec i wosków i olejków zapachowych. Mam teraz na oku woski WoodWick, myślę że w najbliższej przyszłości skuszę się na kilka sztuk. Mam świecę tej firmy i uważam że jest bardzo dobrej jakości. Myślę, że z wosków też będę zadowolona.

Od niedawna zaczęłam interesować się aromaterapią. Podobno olejki marki Young living to jedne z najlepszych olejków eterycznych na świecie. Marzę o tym, żeby zakupić choć jeden z nich!!! Na przeszkodzie stoi wysoka cena i ograniczona dostępność, ale cudownie byłoby mieć je w swojej kolekcji..

Kolejna marka, która kusi mnie od dawna, ale nasze ścieżki jeszcze nie zdążyły się przeciąć to Bumble and Bumble, produkująca kosmetyki do pielęgnacji włosów. Tu na szczęście dostępność w Polsce nie stanowi problemu, B&B znajdziecie zarówno w Sephorze jak i w Galilu.

Ostatnia na mojej liście jest nowa bielizna, a konkretnie nowy biustonosz i to koniecznie typu soft bra. Pojawiło się kilka ciekawych marek które szyją na miarę takie biustonosze, np. Le Féminin czy Rilke. Byłoby bardzo przyjemnie sprawić sobie tak piękny i kobiecy prezent.

To już wszystko. A o czym marzą moi czytelnicy? Zdradźcie co Wam ostatnio chodzi po głowie :) A może macie ochotę na coś z mojej listy??
Buziaki i miłego dzionka







56 komentarzy:

  1. Kosmetyki Bumble and Bumble też mam chęć wypróbować:) Kimono wygląda świetnie, to które jest na zdjęciu wygląda dość zwyczajnie, spokojnie możesz w nim iść do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak myślisz co pasuje na dół oprócz dżinsów?

      Usuń
  2. A mnie zainteresowały te olejki :) tylko szkoda, że są takie drogie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jeden zainwestuje na pewno, może w lawendę, bo jej używam najczęściej, ale z drugiej strony szybko się zużyje, a może lepiej coś na wyjątkowe okazje, hmm...

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o tych olejkach eterycznych ;) Muszę o nich więcej poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj koniecznie i podziel się jak znajdziesz coś ciekawego ;) Też chętnie się dowiem.

      Usuń
  4. Ja też w tym miesiącu muszę zainwestować w bieliznę,mam w planie kupić dwa komplety cielisty i czarny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę, aby lista się spełniła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wszystko udało się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, a byłaś na oficjalnej stronie Rituals? Warto tam zajrzeć i przeczytać opis każdej serii, a jest ich kilka :) Widziałam też, że wysyłają paczki do Polski, ale wysyłka kosztuje 10€ :/ I uważaj bo te kosmetyki uzależniają, tak samo jak Bumble&Bumble ;) Na woski WoodWick również mam ochotę :) A jeśli chodzi o biustonosz to też zastanawiałam się nad tymi dwoma firmami i padło na Rilke, ale Le Féminin cały czas mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na oficjalnej stronie ale ogrom tych kosmetyków mnie oszołomił, za dużo naraz mnie zaciekawiło, będę musiała to rozeznanie na raty zrobić ;) Takich uzależnień się nie boję, to część mojej natury, hehe ;) Co do bielizny również jeszcze się nie zdecydowałam :))

      Usuń
  8. Ładne kimono obserwujemy? http://always-classy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Rituals bardzo lubię te żele pod prysznic, które potem zamieniają się w piankę, i kremy do ciała - pachną obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś napisać post o tym, jak znaleźć i odróżnić prawdziwe, naturalne olejki eteryczne? :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Woski kupiłam koleżance w prezencie a nad takim biustonoszem sama się zastanawiam. Fajnie komponowałby się z luźnymi bluzeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio :) I jak, ucieszyła się koleżanka z wosków? Jakie zapachy jej wybrałaś?

      Usuń
  12. Kimono świetnie wygląda.
    O kosmetykach tych marek nie wiem zbyt wiele. Widywałam je tylko na blogach, głównie zagranicznych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lecę szukać jakichś kosmetyków z Rituals - nie znam ale mnie zaciekawiłaś ;D Muszę się im poprzyglądać bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co Ci się spodoba, bo jaki póki co nie potrafię się zdecydować, albo inaczej, podoba mi się prawie wszystko ;))

      Usuń
  14. A czym się charakteryzuje soft bra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten typ o który mi chodzi jest zupełnie pozbawiony drutów i usztywnień, takie kawałeczki materiału, dwa trójkąciki z paseczkami.
      Coś w tym stylu:
      https://www.facebook.com/lefemininpl/photos_stream

      Usuń
    2. Eee, to samemu można uszyć :D

      Usuń
  15. Woski WoodWick też chętnie bym wypróbowała, zresztą wszystko co pachnące bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna lista :)
    Kosmetyki Rituals ciekawą bardzo i mnie :) Woski WW polecam gorąco, rozmawiałyśmy zresztą w tym temacie na Instagramie. Bielizny soft bra trochę się obawiam ze względu na rozmiar biustu ;) Co do kosmetyków Bumble and Bumble to w Sephorze można kupić w fajnej cenie pastę Thickening, którą masz na wishliście czy pastę nabłyszczającą Semisumo! Zerknij sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, temat wosków omówiłyśmy dogłębnie, chodzą za mną i chodzą, zresztą sama wiesz.
      Dziękuję za wieści o B&B, przyjrzę się temu bliżej :*

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Może choć jakąś miniaturkę na początek przytulę ;)

      Usuń
  18. Kasiu, ja używam olejków z Young living i jestem nimi zachwycona. Mój ulubiony to lawenda, która pachnie tak jak olejki z lawendowej wyspy Hvar. Polecam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko gdzie się w nie zaopatrujesz?????!!!!

      Usuń
    2. Kasiu, moja kuzynka zbiera zawsze zamówienia od przyjaciółek i to do niej przychodzi paczka:) Jeżeli chcesz to przy najbliższej okazji mogę i Twoje chciejstwa zamówić.

      Usuń
    3. Bardzo chętnie Anetko, dziękuję bardzo :* Wybiorę sobie jakieś olejki i dam Ci znać. Kuzynka zamawia je z oficjalnej strony Young living?

      Usuń
  19. oto i ona:
    http://mammahelenki.blogspot.com/2014/07/wishlist-21072014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję jak miło :) Już pędzę do Ciebie obejrzeć.

      Usuń
  20. Taki soft gra tez bym przygarnela <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Rituals polecam pianki pod prysznic, scruby i kremy do ciala, oprocz kosmetykow pachnace patyczki, swieczki i herbaty. W razie w sluze pomoca w zakupach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech się wszystko spełni! :)
    Ja chyba kosmetycznych chciejstw obecnie nie mam (choć pewnie jakbym się mocno zastanowiła, to by się coś znalazło ;)). Choruję teraz na torebkę nową. Póki co jednak zdrowy rozsądek mnie przed zakupem powstrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jaką torebkę, masz na oku coś konkretnego?

      Usuń
  23. Kimono, kosmetyki B&B, oraz stanik są i na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bielizna Rilke też mi sie marzy i te pudełeczka z kosmetykami naturalnymi z wczesniejszego wpisu :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziś sobie zamówiłam poświęcone pielęgnacji włosów, ciekawa jestem bardzo co jest w środku :))

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się pochwalisz :)

      Usuń
    3. Na pewno się pochwalę :)

      Usuń
  25. Ale masz piękne chciejstwa, Kasieńko! :) Kosmetyki Rituals marzą się i mnie, na pewno w przyszłości znajdą u mnie miejsce :)
    Bumble&Bumble osobiście znam od niedawna, ale już zdążyłam się w marce zakochać. Kupiłam kilka rzeczy, a już planuję następne zakupy :)
    No i bielizna! O Rilke pierwszy raz przeczytałam u Juicy Beige, na pewno skuszę się na małe co nieco, zaś o Le Feminin dotąd nie słyszałam. Poszukam szerszych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zerknij jeszcze na stronę charlotterouge.pl - moje najnowsze odkrycie. Też piękna bielizna w tym stylu :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)