czwartek, 4 lutego 2016

Lutowe zakupy - makijaż

Dzień dobry Kochani,
Zapraszam na pierwszy z trzech postów z zakupami ostatnich tygodni. Zaczniemy od kolorówki, czeka nas jeszcze pielęgnacja i na deser nowości zapachowe

Zapraszam :)


Od dawna miałam ochotę przetestować słynny olejek do ust marki Clarins,  ale pewnie sami wiecie że nie był dostępny. Teraz na szczęście się to zmieniło i możemy go dostać bez problemu w Douglasie, czy sklepie internetowym Clarins. Z dwóch dostępnych wersji zapachowych zdecydowałam się na malinę - nr 2 raspberry (jest jeszcze miód). Przekonamy się, czy zasługuje na wszystkie zachwyty, które na jego temat usłyszałam. 

Kolejny produkt do ust to pomadka marki Isadora, wersja matt, nr  06 Deco Rose. Gdy zobaczyłam jak przepięknie wygląda w niej Olfaktoria w swoim filmie na You Tubie o najlepszych kosmetykach pielęgnacyjnych roku 2015 (klik), musiałam ją mieć! Niestety okazało się, że nie ma jej w żadnej perfumerii w pobliżu i zamówiłam ją przez internet. Bez uprzedniego oglądania na żywo! Wczoraj przyszła paczuszka i jak się okazało kolor jest idealny. Teraz namiętnie peelinguję usta, żeby dobrze prezentowała się na nich matowa formuła. 


Kolejny produkt jest również polecany przez Olfaktorię, ale nie tylko przez nią. Słyszałam już o nim wiele dobrego i postanowiłam się wreszcie skusić. Mowa o balsamie do demakijażu marki Clinique, Take the day off. Jestem bardzo ciekawa jak działa taka formuła oraz czy poradzi sobie z demakijażem  oczu..

Na koniec dwa pokłady, a w zasadzie podkład i krem BB.


Postanowiłam wrócić do podkładu Diorskin Forever marki Dior (używam odcienia nr 020 Light Beige). I znowu przypomniała mi o nim Olfaktoria :) Byłam z niego bardzo zadowolona i sprawdzał się doskonale. Jedyne co mogę mu zarzucić, to że nie ma naturalnego składu. Dlatego postanowiłam kupić sobie naturalny odpowiednik podkładu, który będę mogła nosić na mniej zobowiązujące okazje oraz żeby dać skórze odpocząć. 


Przeprowadziłam małe rozeznanie w internecie i zdecydowałam się na BB Cream Perfecteur de Teint 5 w 1 marki So'Bio Etic, nr 01 beige nude. To organiczny kosmetyk w 99 % naturalny, bez parabenów i silikonów z certyfikatem Ecocert. Nie mogę się doczekać, kiedy pierwszy raz go nałożę. Mam nadzieję, że z czasem uda mi się skomponować idealny zestaw kosmetyków, składający się w większości z naturalnych produktów.

Znacie, któryś z moich nabytków, czy coś Was szczególnie zaciekawiło?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)