piątek, 21 czerwca 2013

Krem do rąk z mleczkiem migdałowym BURT'S BEES

Lubicie landrynki? Ja nie pamiętam, kiedy je ostatnio jadłam. Ale w dzieciństwie bardzo jej lubiłam. Najczęściej łączyłam białą landrynkę, migdałową z inną kolorową. Almond Milk Beeswax Hand Cream, czyli krem do rąk z mleczkiem migdałowym marki Burt's Bees pachnie dokładnie jak białe landrynki!!


Długo się zastanawiałam, czym pachnie ten krem, skąd ja znam ten zapach... Dopiero mój kolega z pracy na to wpadł: "Białe landrynki". 
Skoro kwestia zapachu już wyjaśniona możemy przejść dalej :)

Skład
prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, aqua (water, eau), cera alba (beeswax, cire d'abeille), aloe barbadensis leaf juice, kaolin, parfum (fragrance), citrus grandis (grapefruit) fruit extract, non-fat dry milk, chondrus crispus (carrageenan) extract, glycerin, glycine soja (soybean) oil, tocopherol, stearic acid, glucose, sodium borate, sodium chloride, sodium benzoate, glucose oxidase, lactoperoxidase, linalool  


Krem jest w 100 % naturalny. Zawiera olejek ze słodkich migdałów oraz witaminę E, które pomagają nawilżać skórę i wosk pszczeli, chroniący ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.


Mamy tu jeszcze nawilżający i regenerujący skórę sok z liści aloesu, najłagodniejszą z glinek, białą glinkę, zwaną porcelanową, zmiękczający i odświeżający skórę ekstrakt z grejpfruta, mleko, mech irlandzki, działający przeciwstarzeniowo olej sojowy


Krem znajduje się w szklanym słoiczku. Mnie opakowanie bardzo się podoba i to ono zwróciło moją uwagę podczas zakupów. Pomyślałam krem do rąk z krówką, musi ślicznie pachnieć. I nie pomyliłam się.


Wiem że niektórym może przeszkadzać taka forma opakowania, ale jeśli będziecie stosowały szpatułkę, nie powinno to stanowić problemu. Można wtedy w higieniczny sposób odmierzyć odpowiednią ilość produktu, bez "dłubania palcem" w kosmetyku. Krem ze względu na swoją bardzo bogatą konsystencje nadaje się przede wszystkim na noc, wręcz "natłuszcza" skórę. Dlatego lepiej trzymać go na szafce nocnej i aplikować codziennie wieczorem, zamiast nosić w torebce. 
Tak jak wspomniałam konsystencja bardzo bogata, gęsta, maślana. Kolor biały.


Rozprowadza się szybko i wygodnie, ale pozostawia skórę natłuszczoną i błyszczącą. Taki efekt trwa przez dłuższy moment i w tym czasie, różne różności mogą się nam do dłoni przykleić. Kolejny argument za tym, żeby stosować krem przed snem.


Co do działania, nawilża, zmiękcza i odżywia skórę rewelacyjnie! Myślę, że poradzi sobie nawet z bardzo zniszczoną skórą dłoni, będzie również idealny zimą. Bardzo szybko poradził sobie z doprowadzeniem do bardzo dobrego stanu mojej skóry na łokciach. Nawilżenie jakie dzięki niemu zyskujemy jest długotrwałe, to długofalowa poprawa stanu skóry dłoni, a nie chwilowa warstwa silikonu, do następnego umycia rąk. 

Krem jest bardzo wydajny, w słoiczku mamy 57 g produktu, ale myślę że ta ilość wystarczy na wiele miesięcy używania, gdyż do pokrycia dłoni wystarczy dosłownie odrobinka produktu.
Niestety nie jest dostępny w Polsce. Jego cena to ok. 8 $, jeśli miałybyśmy możliwość kupienia go za granicą. Na Allegro widziałam go aż za 55 zł (bez przesyłki), czyli ponad dwa razy drożej. Występuje również w formie miniatury, którą również ze względu na wysoką wydajność polecam. 

Jak Wam się podoba taki produkt? Miałybyście ochotę przetestować? Burt's Bees ma również w swojej ofercie bananowy krem do rąk, jestem go bardzo ciekawa. Mam nadzieję że będzie tak dobry jak swój migdałowy braciszek.

Pozdrawiam
Kasia




34 komentarze:

  1. miałam z masłem migdałowym mydlo i boskie było

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak - słoiczek - bardzo urokliwy, ale faktycznie może być trochę niepraktyczny,
    jednak my kobiety czasami nie potrafimy się oprzeć ;)
    Na miniaturkę mogłabym się skusić z myślą o skórkach wokół paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają osobny balsam do skórek, cytrynowy, w takiej maniuniej puszeczce :)

      Usuń
    2. Trzeba przeszukać neta :)

      Usuń
    3. To jest ten:
      http://allegro.pl/burt-s-bees-lemon-cuticle-butter-krem-do-skorek-i3327426752.html

      Usuń
    4. Dzięki :*
      Tylko czemu rysuneczek nie jest już taki uroczy ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny kremik, ja bym chętnie przetestowała :) A forma rzeczywiście inna nie miałam takiej, ale świetnie się prezentuje. I można wyskrobać kosmetyk do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba :) Uwielbiam takie słoiczki i zapachy migdalowe, moze uda mi sie go gdzies dorwac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co w PL widziałam go jedynie na allegro, ale jest na amazonie, czy w innych sklepach zagranicznych.

      Usuń
  5. białych landrynek nigdy nie lubiłam, więc raczej się nie skuszę ale faktycznie, opakowanie ma urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubiłaś zapachu białych landrynek? Bo jeśli tylko smaku, to może nie będzie tak źle ;)

      Usuń
  6. bardzo podoba mi się opakowanie i konsystencja, jednak jest trochę drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w dolarach jest okej, ale cena na allegro bardzo przesadzona :(

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wiem JuicyBeige, Tobie pilnie trzeba coś tej firmy :):)

      Usuń
  8. Białych landrynek samych ze sobą zjeść nigdy nie mogłam, dlatego stosowałam ten sam patent z łączeniem smaków :D

    Co do kremu - bardzo się na niego czaję, ale ceny w PL mnie trochę denerwują... O bananowym też coś czytałam i podobno jest równie dobry. Konkludując - mam ochotę na obydwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy ze sobą coś więcej wspólnego niż gusta kosmetyczne, patent na landrynki hihi :)
      Muszę mieć tego bananowca!! Ale cena na allegro też jest przesadzona :(

      Usuń
  9. Nie widziałam wcześniej tego produktu nigdzie ;)
    Niesamowicie spodobało misię opakowanie z krówką - jest takie swojskie :)
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się dopaść produkty B&B :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, swojskie :D Tak przyjemnie się kojarzy :))

      Usuń
  10. ooo nieee, krem do rąk w słoiczku? trochę przekombinowali.. choćby cuda działał, to babrać w szpatułki się nie będę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to akurat w ogóle nie przeszkadza, choć do torebki średnio się nadaje :)

      Usuń
  11. Ciekawie się zapowiada aczkolwiek cena spora:) Ja chyba jednak nie skuszę się na razie na niego :) A nie powiem zapach mnie również ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie możliwość kupienia w PL w miarę normalnej cenie, teraz tyle firm wkracza na nasz rynek, bądźmy dobrej myśli :)

      Usuń
  12. Opakowanie niepraktyczne, ale urocze :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, szkoda, że nie można go jakoś zdobyć inaczej.
    Dla mnie troszkę za dużo jak na krem.. i to cena bez przesyłki :(
    Trzeba mieć pecha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała miniaturkę od siostry, może zrobię jakiś szybki konkursik, coś się pomyśli :)

      Usuń
  14. uwielbiam te białe landrynki :) obowiązkowy zakup każdej wizyty na rynku w moim mieście :D krem bardzo ciekawy, ale cena skutecznie mnie przeraża... szkoda, że te produkty nie są dostępne w sklepach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w dolarach nie jest taka tragiczna, ale czasem na allegro płaci się "razy dwa", niestety :(

      Usuń
  15. Kusi mnie ta firma :) tyle dobrego się naczytałam, muszę w końcu coś wypróbować. Co prawda białe landrynki były najbardziej nie lubiane przeze mnie ale... chętnie na łapki bym ten krem nałożyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich nie lubiłam samych, ale jak dodałam kolorową landrynkę, był super efekt smakowy :))

      Usuń
  16. Fajne ma opakowanie ten produkt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)