niedziela, 2 czerwca 2013

Mydła Naturalne

Ostatnio coraz przychylniej patrzę na mydła. Zaczęłam odkrywać uroki tego typu produktów. Mogą one nie tylko pięknie, pachnieć, ciekawie, a nawet apetycznie wyglądać, a również dzięki naturalnym składom działać z  korzyścią dla naszej skóry.
Jakiś czas temu odkryłam wyjątkowe miejsce w sieci, bloga Mydła Naturalne. Jego założycielką jest Joanna, bardzo miła dziewczyna i do tego bardzo zdolna. Asia sama robi mydła, nie dość, że piękne i bardzo dobrej jakości, to jeszcze z całkowicie naturalnych składników. Joanna sama opracowuje receptury, jest bardzo twórcza, a efekty jej mydlanych eksperymentów można podziwiać u niej na blogu. Ja gdy pierwszy raz weszłam na strony bloga Mydła Naturalne, oczarowana spędziłam tam kilka godzin, przeróżne zapachy, wzory, mydła wyglądające jak najpyszniejsze rolady lodowe, ciasta z polewą, babeczki..
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i musiałam zakupić kilka nowości z kwietniowej kolekcji.
Mój wybór padł na  mydełko jabłkowe, różowe, a  nie zielone, bo Asia nad zielonymi, przedkłada jabłka czerwone. Mydełko jest oczywiście wykonane ręcznie, zawiera olej kokosowy, palmowy, oliwę z oliwek, różową glinkę i olejek jabłkowy. Posypane jest nie czekoladą, a suszoną czarną porzeczką :)


Kolejna mydlana piękność to mydełko lawendowe, na bazie oleju kokosowego, palmowego i oliwy z oliwek, piękny zapach zawdzięcza olejkowi eterycznemu z lawendy, a kolor, barwnikowi mineralnemu naturalnego pochodzenia. Mydełko ozdobione jest ziarenkami maku.


I ostatnie mydełko o interesującym składzie, jego działania, jestem najbardziej ciekawa. Oprócz oleju kokosowego, palmowego i oliwy z oliwek, mamy tu spirulinę, zieloną glinkę i olejki eteryczne z mięty i zielonej herbaty. Wierzch posypany jest żółtymi, mydlanymi wiórkami z oliwy z oliwek, nierafinowanego żółtego oleju palmowego, oleju rycynowego oraz wosku pszczelego.


Jak Wam się podobają mydła Joanny? Ja uważam że są przepiękne :D
Miłego dnia!!
Kasia 

44 komentarze:

  1. Kurcze, coś pięknego! aż szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, mydełka są piękne i na samą wieść o tym, z czego się składają ma się ochotę ich użyć :) Ja jednak nie mogę przekonać się do takiego sposobu mycia ciała, czy włosów. Do mycia rąk też w sumie wolę mydło płynne, bo łatwiej, szybciej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mycia ciała, czy twarzy* - o czym ja myślę? ;) W głowie mi tylko moje liche włosy :D

      Usuń
    2. Podobno do mycia włosów też są mydła :)
      Zawsze można na jakiejś ładnej miseczce, tacce, poukładać je w łazience i cieszyć oko ich widokiem, a nos przyjemnym zapachem :)
      Ja załapałam fazę na mydła dość niedawno, wiele lat w ogóle nie zwracałam na nie uwagi, wszystko przed Tobą. Nigdy nie wiadomo jaka kosmetyczna zachcianka zacznie dzwonić nam w uszach ;)

      Usuń
  3. Mydła wyglądaja bardzo apetycznie, aż chciałoby się zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie samo było moje pierwsze wrażenie :)

      Usuń
  4. Dokładnie aż szkoda używać :D
    Wyglądają pięknie i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak ciastka z kremem, palce lizać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mi pierwsze mydło przypomina kawałek sernika :D?
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mydełka sama bym się z chęcią na nie skusiła. Właśnie zerkam co ciekawego oferuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz jak będziesz miała chwilkę, jakie mydełko przykuło Twoją uwagę :)

      Usuń
  8. Ojej, mam ochotę się w nie wgryźć. Czy są też przypadkiem jadalne? :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie są, ale wyglądają bardzo, bardzo jadalnie :D

      Usuń
  9. wyglądają fajnie, ale wolę mydła w piance :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ja Toje gusta, Bath & Body Works jak mniemam?

      Usuń
  10. muszę się zapoznać ze stronką, bo mydła wyglądają świetnie! zazwyczaj sięgam po żel pod prysznic z czystej wygody, ale te małe dzieła sztuki są bardzo kuszące :) czekam na recenzję.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, trudno się im oprzeć. Ale nie wiem czy szybko napiszę recenzję, bo póki co żal mi ich używać :)

      Usuń
  11. ja też ostatnio zachorowałam na mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze co to myślałam,że są do jedzenia a nie mycia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno zajrzę na jej bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam małe pytanko! jak można zakupić mydełka na stronie Mydła Naturalne, bo ja byłam na tej stronie i nic nie ma na ten temat???, a bardzo bym chciała takie piękne cudowności kupić. Jak ty dokonałaś zakupu??? bardzo proszę o odpowiedź dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na e-maila: mydlanaturalne@onet.pl Chyba, że jesteś z Bydgoszcy a tam jest sklep :)

      Usuń
    2. Tak, dokładnie :) Asia poda Ci wszystkie informacje na maila. Osoby które mają blisko do Bydgoszczy mogą zakupić mydełka w tamtejszym Muzeum Mydła i Historii Brudu.

      Usuń
  15. Niesamowite, to są mydełka!! Myślałam, że jakieś ciastka;) Fantastyczne, tez bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można się nabrać, aż ma się ochotę je gryźć :)

      Usuń
  16. Znam tego bloga, po prostu UWIELBIAM oglądać te mydełka. W końcu je sobie kupię, jak tylko moje zapasy trochę stopnieją. Gdy na nie patrzę, to robię się głodna, takie są apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak :D Tego bloga tak przyjemnie się ogląda :)

      Usuń
  17. myślałam, że to do jedzenia a tu mydełka;] Ale mi apetytu narobiłaś;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydełka wyglądają apetycznie. Musze osobiście oblukać je w pobliskiej Bydgoszczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)