sobota, 21 marca 2015

MIX zdjęć - nr 10

Dobry wieczór!
Jak Wam mija weekend? Ja właśnie wróciłam z 6 kilometrowej przebieżki, zaraz napiję się herbaty z czystka i piszę dla Was.

Serdecznie zapraszam na dziesiąty już mix zdjęć, czyli na migawki z Kasinego życia.


1. Z okazji Dnia Kobiet zaprosiłam córcię do kawiarni Terefere na pyszne ciacha. 2. Małe zakupy kosmetyczne. Wiosna idzie (przyszła?), mam ochotę na celebrowanie kobiecości, obcięłam włosy i kupiłam nowy samoopalacz. Nabyłam jeszcze dwa kremy Kiehls'a, bez nich teraz nie wyobrażam sobie pielęgnacji. 3. Radosne tulipany od męża na Dzień Kobiet. Pola też dostała. 4. A tutaj już po kilku sesjach  z samoopalaczem marki Clarins.


5. Nasz Dylaś - KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM!!!! 6. Nowinki kosmetyczne od Alchemii Lasu. 7. Babski wypad do Cafe De La Poste = humor + 10. 8. Odkrywam z Polą dalekie krainy. Bardzo fajna książka, polecam wszystkim mamom.


9. Biegowe ścieżki w Lasku Bielańskim, moim ulubionym miejscu do biegania. Czy uwierzycie, że już prawie całe trzy miesiące udaje mi się regularnie uprawiać sport!? 10. Wspomnienie Walentynek, pierwsze tulipany jakie dostałam w tym roku. 11. Kto widział? Jak Wam się podobał film i jak Wam się podoba piosenka Ellie Goulding "Love Me Like You Do?" 12. Kolacja walentynkowa, jestem wielką fanką kuchni włoskiej.


13. Nie udało mi się uchwycić na zdjęciu niezwykłej niebieskości tego widoku. Kolejna z zalet biegania, można opuścić stanowisko przed komputerem i podziwiać piękno przyrody. 14. Zakupy w TK Maxxie. Muszę jeszcze kiedyś dopaść tę herbatę, była niebiańska!! 15. Mój królewicz obserwuje świat. 16. Na lustrze z TK Maxxa poukładałam kilka ulubionych zapachów. Tak przy okazji, macie ochotę na posta z moją kolekcją perfum?


17. Dzień dobry Pani Wiosno! 18. "Wróble w kąpieli" autorstwa Agaty Krzyżanowskiej (klik). Wypatrzyłam jej obrazy na blogu Magiczny Domek i zapragnęłam mieć choć jeden u siebie. 19. Koło mojego domu jest księgarnia, gdzie parzą jedną z najlepszych kaw jakie piłam w życiu. Malinowa chai latte skradła moje serducho. Ale pyszna kawa, to tylko jedna z wielu zalet tego miejsca. Uwielbiam spędzać tam czas, oglądać książki i wyszukiwać skarby dla siebie i Poli. 20. Dylaś rośnie, a wraz z nim rośnie moje serduszko.

Cudownej niedzieli i miłego wieczoru

PS. Przypominam, że pod postem Pytania i odpowiedzi, odpowiadam na wszystkie Wasze pytania. Zapraszam do udziału w zabawie :) Wystarczy kliknąć na zdjęcie i przeniesiecie się do posta:

http://kolczykiizoldy.blogspot.com/2015_01_01_archive.html

34 komentarze:

  1. Po tym samoopalaczu wyglądasz jakbyś wróciła z egzotycznych wakacji. Generalnie ślicznie wyszłaś. Świetny pomysł z tym wypadem z córcią na ciastko w Dzień Kobiet. Można by z tego zrobić fajną tradycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, szkoda tylko, że aplikuję go jedynie na twarz, szyję i dekolt. Sam kosmetyk jest dedykowany do tych rejonów plus chyba mam za dużego lenia na taką totalną aplikację.
      Fajny pomysł z taką tradycją :)) Pola lubi ze mną chodzić do kawiarni, powiem jej jutro rano to się ucieszy.

      Usuń
  2. Świetne, a przede wszystkim piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo fajnych zdjęć. Ja na Graya się nie wybieram za to piosenka to moja ulubiona ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele nie stracisz (mam na myśli film), a piosenka rzeczywiście super :-) I dziękuję za komplement.

      Usuń
  4. Ależ pozytywny post :) Uśmiecham się do ekranu :)
    Na Alchemię Lasu się szykuję, mam ochotę na kilka produktów od nich, przez Ciebie! :)
    Patent z lustrem jako ekspozytorem perfum jest genialny w swojej prostocie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wywołałam uśmiech :D Choć to pozytyw niezamierzony.
      Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z Alchemii, ja jeszcze nie poznałam na tyle ich kosmetyków, żeby wystawiać recenzje, więc mam nadzieję, że obie będziemy finalnie usatysfakcjonowane.
      Z góry perfumy na lustrze, wyglądają lepiej niż z boku.

      Usuń
  5. Dylaś zachwyca swoim bystrym wzrokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ubóstwiam go, nie da się ukryć :P

      Usuń
  7. Już to pisałam, ale muszę jeszcze raz - robisz świetne zdjęcia, widać dbałość o każdy detal:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, chętnie przeczytam post o perfumach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że jest jakaś chętna na post o perfumach, bo nie ukrywam, że mam wielką ochotę go napisać :P

      Usuń
  9. ale kicia ładna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotki :o) Ślicznie wyglądasz :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że z tego samoopalacza Clarins będziesz zadowolona, bardzo go lubię. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie krem do twarzy Kiehls, a ten pod oczy również aktualnie zaczęłam stosować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem z niego bardzo zadowolona! Kupiłam go zachęcona Twoją opinią. Co do kremu Kiehls'a, ten do twarzy to już mój drugi słoiczek i serdecznie go polecam. Za to ten pod oczy, to zupełny debiut. Dam znać jak się sprawdzi :*

      Usuń
  12. O perfumach nigdy dość! Pisz, fotografuj, zawsze chętnie czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie płodzę kolejną część zapachowej szafy :P

      Usuń
  13. Ale ten kociak śliczny! A Ty jeszcze piękniejsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. kot najlepszy, aż się morda cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny ten Twój kociak!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kocie oczy i kwiatki, fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  17. taaak bardzo chciałabym zobaczyć Twoją kolekcję perfum <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)