piątek, 20 marca 2015

Pytania i odpowiedzi

Witajcie Kochani,
Z wielką przyjemnością oglądam wszelkie filmy z TAG-ami, gdzie youtuberzy odpowiadają na pytania zadane uprzednio przez widzów. Zauważyłam też, że sporą popularnością na blogu cieszą się wpisy, w których daję się lepiej poznać (np. 10 rzeczy, których nikt o mnie nie wie, 10 rzeczy, które lubię i 10, których nie znoszę). I  postanowiłam spróbować przeprowadzić podobny TAG na Kolczykowych stronach.


Dlatego już teraz zapraszam Was do zadawania pytań w komentarzach. Może jest coś, co chcielibyście o mnie wiedzieć, co lubię, czego nie lubię, jakie mam poglądy na określony temat, skąd pochodzę... itp Piszcie śmiało w komentarzach. Za kilka dni (może wcześniej), rozwinę tego posta o drugą część z odpowiedziami.


ODPOWIEDZI


- Nie mam jeszcze żadnych planów. W zeszłe wakacje wybraliśmy się w na urlop spontanicznie, bez planowania. Może i w tym roku pokieruje nami impuls ;) Mężowi marzy się podróż do Indii, a mnie wystarczy polskie morze. Zastanawiam się tylko, co zrobimy z kotami...



- Pracuję w dużej firmie motoryzacyjnej i nie ma to nic wspólnego z moim wykształceniem, bo studiowałam teatrologię na wydziale filologii polskiej.


- Bardzo lubię: czytać blogować, palić świece zapachowe, rozkładać na czynniki pierwsze perfumy, pisać o nich i dopasowywać je do ludzi, słuchać muzyki podczas biegania, głaskać o piątej rano kota, który właśnie wplątał się w moje włosy, pić kawę z mamą, mój biały pled z Ikei, oczy mojej córci gdy się uśmiecha... Mogłabym tak jeszcze wymieniać i wymieniać :) Interesuje mnie jeszcze aromaterapia i ostatnio czytam dużo na temat zachowań kotów.

Co do książek, z tych co ostatnio przeczytałam spodobał mi się bardzo "Lawendowy pokój" i "Zaginiona dziewczyna".


- To dobre pytanie, sama się nad tym zastanawiam, haha żartuję. Wiele blogerek, zwłaszcza te najpopularniejsze, kosmetyki po prostu dostaje, myślę że w tym tkwi cały sekret. Oprócz tego blogerki urodowe to w większości wielkie pasjonatki kosmetyków, więc wolą pieniądze wydać na kosmetyki niż np. na nowe buty.


- Mam wiele takich miejsc. Marzą mi się podróże kulinarne po Europie i podróż na rajską wyspę. Ale w pierwszej kolejności nie wybrałabym się daleko, podróż moich marzeń to podróż do Paryża.

Pamiętajcie, ciągle możecie zadawać pytania pod tym postem :-) Będę go aktualizować na bieżąco.
Ściskam


6 komentarzy:

  1. Mnie interesuje jak to się dzieje, że blogerki wydają tyle pieniędzy na kosmetyki - sama wydaję niemało, nie zarabiam 2000, ale cały czas mam wyrzuty sumienia, że ten dział wydatków jest zbyt obszerny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może gdzie pracujesz, czy jest to praca zgodna z Twoim wykształceniem?

    OdpowiedzUsuń
  3. masz już plany na wakacje? jakie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy masz jakaś podróż swoich marzeń, miejsce które bardzo chciałabyś poznać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co lubisz i co Cię interesuje? Jakie książki polecasz?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczytaj sobie o zachowaniu króliczków i zakochasz się w nich tak jak ja :)
    Ja mam teraz poważny dylemat. Zmieniamy mieszkanie w październiku i po cichutku (żeby nie zapeszyć), mamy nadzieję, że będziemy mogli mieć ze sobą zwierzaka. I teraz nie wiadomo, króliczek, kociak czy psiak? :)
    Mnie interesuje jaka jest Twoja ulubiona książka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)