niedziela, 8 marca 2015

Nawilżająca mgiełka do włosów PHENOME

Nawilżającej mgiełki do włosów marki Phenome  używam od kilku miesięcy. Phenome ma swojej ofercie niemało odkrywczych kosmetyków (np. kultowa Oczyszczająca maska do włosów). Mgiełka to również oryginalny i nietypowy produkt, zdecydowanie wart uwagi.


Mgiełka jest polecana do włosów farbowanych, zniszczonych, suchych oraz łamliwych. Ma za zadanie regenerować strukturę włosa, wygładzać i nawilżać. Dodatkowo ma pozytywny wpływ na  stan skóry głowy, kojąc i odprężając ją. Mgiełkę można stosować jako preparat do masażu skóry głowy (wcierkę). Używana w ten sposób wspomaga ukrwienie i w efekcie poprawia kondycję włosów. Zaleca się stosowanie na wilgotne, czyste włosy. Ja używałam ją na wilgotne włosy (zdarzyło się też na suche), tuż po umyciu, ze szczególnym uwzględnieniem skóry głowy. 

Mgiełka bazuje na wodzie z pelargonii (geranium), zawiera  również proteiny pszenicy, olej buriti, masło shea, wyciąg z owoców goji, oleje: jojoba, migdałowy, kokosowy, wyciąg z rumianku. Czyli jak zawsze w przypadku Phenome - imponujący skład.


Jej wielkim atutem jest wielofunkcyjność i wydajność. Używam jej regularnie od października i zużyłam dopiero 1/3 butelki!! Mgiełkę można traktować jako odżywkę bez spłukiwania albo wcierkę. 
Phenome przyzwyczaiło mnie do pięknych kompozycji zapachowych od których jestem wprost uzależniona, niestety w przypadku mgiełki aromat nie powala. Na szczęście jednak,  nie drażni.

Butelka zaopatrzona jest w wygodny i praktyczny atomizer.

Co do działania, mgiełka stosowana w roli wcierki sprawdziła się bardzo dobrze. Cały czas rosną mi nowe baby hair, włosy są wzmocnione, bardzo mało ich wypada. Skóra głowy jest nawilżona i nie podrażniona. Stosowana bezpośrednio na włosy w moim przypadku nie zdziała cudów, preferuję bogatsze konsystencje.


Mgiełkę możecie kupić w salonach Phenome, również w ich sklepie internetowym (KLIK). Za 200 ml produktu zapłacicie 82 zł, ale przypominam o licznych promocjach. Na przykład teraz z okazji Dnia Kobiet, obowiązuje zniżka -30 % na cały asortyment. 


Stosowana jako odżywko - mgiełka, to bardziej ciekawostka kosmetyczna, niż niezbędnik, ale w roli wcierki spełniła moje oczekiwania.
Mielibyście ochotę ją wypróbować? Co sądzicie o tego typu kosmetykach?






22 komentarze:

  1. Jeszcze jej nie używałam, ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach przetestować całą ofertę Phenome i jestem już bliżej niż dalej :))

      Usuń
  2. Wygląda na fajna ale droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie kupuje Phenome po cenach detalicznych, zawsze korzystam ze zniżek, choć to i tak mimo zniżek wyższa półka cenowa :(

      Usuń
  3. Lubie tego typu kosmetyki i przy większym napływie gotówki będę musiała ja wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phenome ma sporo ciekawostek do pielęgnacji włosów.

      Usuń
  4. Wszystko co wzmacia włosy i sprawia, że rosną ma u mnie plusa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna czytam o tej marce, mają wiele dobrych produktów tylko cenowo nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ją lubię. Nie obciąża włosów, doskonale ułatwia rozczesywanie. Kupuję głównie dla dzieci, by nie targać przy czesaniu. Psik psik i problem z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją jakiś czas temu, stosowałam na włosy oraz skórę głowy i na początku byłam zadowolona z działania, ale później coś się zepsuło, zaczęła obciążać włosy i przyspieszała przetłuszczanie. Więcej jej nie kupię, ale odkryłam inny fajny produkt, a mianowicie Tonic Lotion z Bumble&Bumble. Fajnie działa na skórę głowy oraz włosy i ułatwia rozczesywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coraz większą ochotę na produkty Bumble & Bumble :-)

      Usuń
  8. Jak wszystkimi kosmetykami Phenome i tym jestem bardzo zainteresowana :) Z chęcią bym ją wypróbowała. Twoja recenzja zachęca do jej zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to może produkt zachwycający, ale jest bardzo fajna :))

      Usuń
  9. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Head in heaven - bardzo mi się TO podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre nazwy mają za długie i zbyt skomplikowane ale "Head in heaven" to strzał w 10 :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)