sobota, 20 lipca 2013

Nowości zakupowe, lipiec c.d.

Pognało mnie jeszcze raz na zakupy. Tyle wyprzedaży kusi, jak tu nie zrobić małego rekonesansu. 
Najpierw Bath & Body Works. Tu już na wyprzedaże się nie załapałam. Wzięłam tylko malutkie antybakteryjne żele do rąk o słodkich zapach Paris Amour i Pink Lemoniade, do tego mają drobinki :) Bardzo przydatny gadżet, już nie będą mi straszne rury w metrze i tramwaju.


Potrzebowałam portfela, początkowo myślałam o tych z Tous, ale jak obejrzałam je na żywo były bardziej mdłe i blade niż na zdjęciach. Wybrałam inny, w kolorze łososiowym.


Czekając w kolejce przy kasie wypatrzyłam jeszcze małą torebkę na ramię, będzie idealna na zakupy, czy spacer.



Planowałam odwiedzić raz jeszcze stoisko Costasy i tak też zrobiłam. Zakupiłam dwie miniaturki pudru sypkiego Flawless Silk i bronzerka Waikiki Lily Lolo oraz nudziakowy błyszczyk w kolorze delikatnego, zgaszonego różu, Whisper


W drogeriach Superpharm jest teraz promocja -30 % na wszystkie tusze do rzęs marki L'oreal, więc zakupiłam sobie maskarę False Lash Wings. Tradycyjnie podeszłam do szafy z lakierami Essie, żeby sprawdzić czy jest top coat Good to go i tym razem był!! Hurra, wreszcie go dopadłam, nie macie pojęcia ile różnych Superpharmów odwiedziłam i nigdzie go nie mogłam znaleźć.


Przyszła do mnie również mała paczka z Organeo, zakupiłam sobie dwie herbatki Pukka, Morning Time, na poranne przebudzenie z zawartością rooibos, miodokrzewu, czerwonego żeń-szenia i czerwonej macy. Oraz Cleanse, oczyszczającą skórę, z liściem pokrzywy, korzeniem mniszka, nasionami kopru włoskiego korzeniem lukrecji, miętą pieprzową i z sokiem z aloesu (jest pyszna!).


Mam nadzieję, że weekend mija Wam przyjemnie.
Pozdrawiam
Kasia


64 komentarze:

  1. Wszystko jest takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mini torebceczka skradła me serduszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości :) A portfel rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbaty Pukka i też mam Cleanse,a Morning Time chcę kupić w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką herbatkę Pukka lubisz najbardziej? :)

      Usuń
    2. Bardzo lubię Refresh-świeży smak z nutką słodkości :) Cleanse też jest pyszna.

      Usuń
    3. Nie znam Refresh, spróbuję sobie kiedyś :)

      Usuń
  5. portfel jest przepiękny! taki delikatny, a jednak robi wrażenie. sama nie mogę rozstać się, ze swoim ideałem, który już mi się mocno znudził (i zniszczył), ale nie znalazłam godnego następcy... bardzo ciekawe smaki herbatek :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje mi zwłaszcza ta z pokrzywą. W portfeliku podoba mi się bardzo kolor :)Powodzenia w poszukiwaniu portfelowego następcy :)

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi właśnie, że muszę kupić top coat. Wypróbuje Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zakupy.
    ten portel śliczny! od dlugiego czasu szukam nowego dla mnie,ale albo cena przesadzona albo po prostu brzydactwo i jakośc dupna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo długo nie mogłam znaleźć fajnego portfela. A tu tak przypadkiem na niego trafiłam :)

      Usuń
  8. Świetne zakupy :) Szczególnie błyszczyk Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go używałam i jestem zakochana, świetnie wygląda na ustach i do tego smakuje czekoladą :)

      Usuń
  9. te żele BBW pachną ślicznie :)
    nie znam lepszych :) TBS też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudowności:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Żele antybakteryjne z BBW są już tak słynne, że z przyjemnością bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że można ich używać bez wody, to bardzo praktyczne i wygodne :)

      Usuń
  12. Portfel i torebka po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. portfel i torebka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta torebeczka! szukam właśnie takiej niedużej, co można przez ciało przewiesić i śmigać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie takiej brakowało, ta jest idealna na zakupy, już z nią wczoraj i dziś śmigałam :)

      Usuń
  15. ile kosztowało to cudeńko z Essie? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała torebeczka jest cudna :)
    a na herbaty z Pukki mam ochotę już od dawna, będę je musiała zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam są pyszne i mają takie ładne opakowania :)

      Usuń
    2. mnie właśnie opakowanie najbardziej zaciekawiły, a potem poczytałam, że są naprawdę dobre :)

      Usuń
    3. To mnie też ujęło :)

      Usuń
  17. Torebka i portfel sa sliczne! Lubie Guess, ale bardziej wlasnie akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie zainteresowałaś mnie tą oczyszczającą herbatką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sposób na picie pokrzywy w smacznej wersji :)

      Usuń
  19. Portfel i torebka rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować ziółka Pukka. Osaczają mnie ;-) i czekają, aż się do nich dobiorę =O
    I Costasy, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest śliczna :) Mam nadzieję, że portfel dobrze Ci posłuży. Ja miałam dwie sztuki z Guess - jeden z nich dość szybko nieodwracalnie zmienił kolor, drugi natomiast trwa ze mną dzielnie od jakichś trzech lat i nadal świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój poprzedni portfel Guessa, też zniszczony zębem czasu :) Mam nadzieję, że ten się lepiej spisze :)

      Usuń
  22. A powiedz mi, te drobinki po użyciu żelu antybakteryjnego są bardzo widoczne na dłoniach?
    Torebka jest wręcz cudna! Dawno nie widziałam takiej ładnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są bardzo widoczne, tylko troszkę :) Są też wersje bez drobinek jakbyś wolała takie.

      Usuń
    2. Zdecydowanie :) Obawiałabym się, że zaczną mi się przemieszczać te drobinki - to na twarz, to na ubranie... ;)

      Usuń
    3. Na to jest ich zdecydowanie za mało, jest to bardzo subtelny efekt i nic się nigdzie nie przemieści :)

      Usuń
  23. portfel sliczny :) i nudziakowy błyszczol tez :) pokaż na usteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten tusz L'Oreal!
    Piękny portfel, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pomalowałam się nim pierwszy raz, jest rewelacyjny!! :)

      Usuń
  25. Lubie herbatki, ale tych z pukka jeszcze nie miałam. Kiedyś ich na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Yogi Tea znasz? Też są świetne :)

      Usuń
    2. Widziałam je w sklepach online ale nie próbowałam. Jeszcze wszystko przede mną :)

      Usuń
  26. nono, ależ świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Portfel i torebka przepiękne...Też bym taki chętnie "przytuliła" :)Na pewno po takich zakupach masz dooobry humor;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)