sobota, 27 lipca 2013

Przygoda z tuberozą

Zafascynował mnie zapach tuberozy.
Wszystko zaczęło się od świecy Diptyque, którą dostałam na dzień kobiet od męża. 
Zapach tuberozy uzależnił mnie trwale. Przepiękny, zmysłowy, uderzający do głowy jak doskonałe wino.
Wpadłam na genialną myśl, czemu nie kupić perfum pachnących jak te kwiaty? Postanowiłam odszukać mój tuberozowy ideał.
Pamiętacie, pokazywałam Wam niedawno paczuszkę z Galilu, a w niej białą, papierową torebeczkę. To właśnie w Galilu postanowiłam przeprowadzić tuberozowane poszukiwania. Wybrałam kilka zapachów perfum, gdzie tuberoza była dominującą nutą i zamówiłam próbki. W białej torebce były właśnie próbki tuberozowych arcydzieł sztuki perfumeryjnej.
Postanowiłam Wam troszkę poopowiadać o tych poszukiwaniach i wrażeniach jakie będą wywierać na mnie perfumy. Obiecuję nie będę się zanadto rozpisywać, co by Was nie zanudzić moje kochane czytelniczki.
Przygodę z białym kwiatuszkiem z Meksyku, uważam za rozpoczętą.




19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest mało popularny, ja dopiero niedawno go poznałam :)

      Usuń
  2. Chętnie bym powąchała, bo nie kojarzę tego zapachu :)
    A cytat na karteczce jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to bardzo piękne słowa :)

      Usuń
  3. Heine - jeden z moich ukochanych poetów, Niemiec przy okazji :).
    Jestem ciekawa, czy odnajdziesz swój ideał :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa. Bo może się przecież okazać, że go tam nie ma.. :)

      Usuń
  4. Tuberoza kojarzy mi się jedynie z Włochami.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze nawet nie wiem jak ten kwiat bachnie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! :) Nie mam pojęcia jak to pachnie ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu, ale najwidoczniej warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki, a ja nie mogę skojarzyć tego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do marca tego roku też nie kojarzyłam zapachu tuberozy, ani tego jak wyglądają kwiatuszki :)

      Usuń
  9. Na ten zapach chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuberoza jest niczym narkotych. Słodka, kusząca, niedopowiedziana do końca ....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)