poniedziałek, 1 lipca 2013

10 Kroków do lata - podusmowanie akcji

Witajcie,
Dobiegł końca ostatni tydzień 10 Kroków do lata dotyczący stóp.
Pojawiły się notki z przepisami na kąpiele stóp, lawendową (KLIK) oraz nagietkową (KLIK), opowiedziałam też o urządzeniu do ścieraniu martwego naskórka, tarce Microplane (KLIK).
A czy Wam udało się poświęcić chwilę na zabiegi dla tej części ciała?

Akcja 10 Kroków do Lata dobiegła końca. Dziękuję wszystkim, którzy brali udział w zabawie i również tym którzy śledzili moje zmagania. Mamy już lato, niestety jak na moje potrzeby bardziej deszczowe niż słoneczne. Co udało mi się zmienić, osiągnąć, przez te 10 tygodni?
Zaczęłam pić więcej wody, codziennie do pracy zabieram ze sobą butelkę wody i opróżniam ją w ciągu dnia. Nie wyobrażam sobie, jak wcześniej mogłam pić tak mało. Jem mniej słodyczy i zdecydowanie więcej owoców. Staram się biegać. Piszę "staram się", bo w zeszłym tygodniu biegałam tylko raz, ale w tym tygodniu mam nadzieję, że już nie odpuszczę. Rozważam również zapisanie się na aerobik. Przynajmniej raz w tygodniu robię maseczki.
Pod koniec akcji te wszystkie rzeczy o których muszę pamiętać trochę się rozeszły. O ilu rzeczach my kobiety musimy myśleć... To jak żonglowanie dużą ilością piłeczek. Trudno jakiejś nie upuścić.
Ale ja nie tracę motywacji i nie wyrzucam sobie porażek, bo wiem że zawsze można dać sobie kolejną szansę, by zmieniać się na lepsze.

Może zauważyłyście, że każdej notce 10 Kroków towarzyszyły zdjęcia vintage z pięknych reklam kosmetyków. I takim zdjęciem pożegnam się z akcją 10 Kroków. 


A już wkrótce zaproszę Was na urodzinowy kokurs z okazji 1 urodzin mojego bloga.
Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy:

  1. Same zmiany na plus, trzymam kciuki, żeby się udało wszystko utrzymać ;) A grafika piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już się skończyły.. teraz czekam na kolejne kroki ;) Ale te były bardzo przydatne:)

    Pozdrawiam, u mnie ROZDANIE. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że akcji nie śledziłam, ale pani na grafice jest taka piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co prawda po skończeniu danego tygodnia niekoniecznie dalej ciągnęłam to, ale się starałam. Bardzo dobrze się bawiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam ale z przyjemnością śledziłam :-) I podziwiałam Cię, że zdanie wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też dużo piję! z resztą już kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)