poniedziałek, 8 lipca 2013

Zakupy, domowe spa, małe przyjemności...

Sobota zaczęła się nietypowo i leniwie. Zostałam sama ze sobą, co zdarza się bardzo rzadko.

Miałam jeden cel, upolować na wyprzedaży Sephorowej wodę toaletową Biotherm (-50 %, z 85 zł na 44,90 zł). W Warszawie byłam w dwóch Sephorach i w obu wyprzedali wszystkie. Na weekend jechaliśmy do Kielc i postanowiłam, że jeszcze tam sprawdzę. I tak, w Sephorze w Galerii Echo, była ostatnia sztuka. Z wielkim zadowoleniem zapakowałam ją do koszyka.


Dołożyłam jeszcze kilka kredek do powiek, bardzo lubię te Sephorowe, a cenie 4,90 zł (cena regularna 30 zł!!!) nie mogłam się oprzeć.


Dostałam kilka próbeczek.


Między innymi maseczki Korres z dziką różą, którą bardzo chciałam przetestować. Jako że w perspektywie miałam cały wolny dzień maseczka zainspirowała mnie do pomysłu: "Zrobię domowe spa!!!". Postanowiłam zaopatrzyć się w tym celu w jeszcze kilka gadżetów. Ale zanim zaczęłam realizować kosmetyczny plan zasiadłam w Grycanie (jak relaks, to relaks), zakupiłam podwójne espresso i szarlotkę na ciepło z bitą śmietaną i lodami. Przy kawie raczyłam się lekturą kolejnej części kryminału Camilli Lackberg.
Zawsze gdy jestem w Kielcach w Galerii Echo zaglądam do TK Maxxa, można znaleźć tam wiele ciekawostek kosmetycznych, czy dla domu... Tym razem też coś wyszperałam. Zupełnie niepraktycznie, ale bardzo przyjemnie, czyli oryginalna prowansalska lawenda...


Jeszcze nie wiem co z nią zrobię :)
Oraz zeszyt, produkcja Florencja. Marzę, żeby pojechać do Florencji, a póki co zadowolę się zeszytem.


Już przy kasie chwyciłam jeszcze imbirową Yogi Tea (niestety sentencje przy torebkach są po niemiecku :/ ).


Później sklep Organique i przygotowanie do domowego spa. Zaopatrzyłam się w odrobinę peelingu czekoladowego na wagę i kulę do kąpieli o zapachu magnolii.


Naszło mnie na zdobycie lakieru Essie, kolor mint candy aplle. W Douglasie nie mieli tego odcienia, poza tym zmroziły mnie ceny, ponad 40 zł za Essie? Czy im się coś nie pomyliło? Jak nie Douglas, to Superpharm, w pierwszej drogerii nie było, ale nie daleko była kolejna i tam złapałam wymarzoną buteleczkę. Do tego jeszcze Nail Whitener Inglota i do pełni paznokciowego szczęście brakuje mi tylko Good to go Essie.
Odżywka do paznokci Microcell 2000 Nail Repair została zakupiona niemalże natychmiast po lekturze posta Marti, dzień wcześniej i zabrałam ją do Kielc celem kontynuowania kuracji.


Opuściłam wrota galerii handlowej i wolnym krokiem ruszyłam w stronę domu, idąc czytałam kryminał Camilli, bardzo mnie wciągnął.
Po drodze zdążyłam zgłodnieć i zatrzymałam się w kawiarni na sałatkę z kozim serem i kieliszek różowego wina.


Błogość. Słońce. Brak pośpiechu. Cudowny dzień.
Po spałaszowaniu sałatki wróciłam do domu.
Tak przedstawiał się mój zestaw do domowego spa.


Plus maseczka Korresa.


Jak ona ślicznie pachnie. Poniżej jeśli jesteście zainteresowane, możecie zapoznać się z jej składem.


I sposobem użycia.


Dwie godziny dbania o urodę i byłam przygotowana na spotkanie z bratową i jej mężem. Posiedzieliśmy w ogródku na pizzy i piwie. Dzień ideał!
A jak minął Wasz weekend?
Ściskam i życzę dobrego tygodnia
Kasia

37 komentarzy:

  1. najdłużej zatrzymałam się na sałatce, przepysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zeszyt z Florencji jest cudowny! Mam nadzieję, że dorwę go u siebie :) Wody Biotherm uwielbiam, a czekoladowym peelingiem bardzo mnie skusiłaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym peelingiem to fajnie, że można go kupić na wagę, nie miałam ochoty na cały słoik i kupiłam sobie ilość dosłownie na jedną kąpiel :)
      Mam nadzieję, że znajdziesz ten zeszyt!! :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny!!

      Usuń
  3. oj tak - sałatka wygląda kusząco...
    a to wody Biothermy wszystkie na wyprzedazy czy tylko pomaranczowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pomarańczowa, w zeszłym roku była różowa i też ją wtedy kupiłam. A na który zapach masz ochotę?

      Usuń
    2. chyba niebiesi - chyba bo ciazy mi nos wariuje i cos co w zeszlym roku mi sie podobalo w tym juz niekoniecznie....

      Usuń
    3. To może akurat żółty Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. Ale wspaniałości! oj chętnie przygarnęłabym kilka cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda z Biotherm kusi, oj kusi :) Ale znając moje szczęście do niedzieli w żadnej Sephorze już jej nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się udało ją dopaść za trzecim razem. Życzę powodzenia! :)

      Usuń
  6. Udane zakupy, woda z Biotherm oraz kredki pozytywnie zaskoczyły swoją ceną;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny spędzony dzionek, ja wczoraj cały dzień opalałam się i pływałam nad zalewem Sulejowskim :)
    Maseczkę z Korres miałam, fana. Rozważam kupno pełnowymiarowego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po próbeczce też się zastanawiam nad zakupem, cena nie jest jakaś mega straszna, więc kto wie ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, cena do przełknięcia :)

      Usuń
  8. Ta maseczka Korres chodzi mi po głowie już od bardzo długiego czasu :) Miałam jej próbkę. Sałatka wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka jest bardzo fajna, tylko tak się zastanawiam, co ona właściwie robi? :)

      Usuń
  9. Bardzo, bardzo przyjemny dzień :). Poniekąd Ci go zazdroszczę, ale mój też był cudowny, więc sobie daruję :)).
    A te sentencje mogę Ci tłumaczyć! :).
    Ta woda toaletowa musi ślicznie pachnieć. I jak to się stało, że te kredki były tak taniutkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój też był cudny :) Wiem o tym doskonale :)) Właśnie pomyślałam o tym, że możesz mi je tłumaczyć, hihi :D
      Woda pachnie rześko, lekko i owocowo, idealnie na lato.
      A ok. 80 % taniej na kredki? Hmmm... Nie mam pojęcia czemu, ale dużo kolorów było w promocji i duże ilości tych kredek.

      Usuń
  10. Idealny weekend :) Mam nadzieję, że poziom endorfin znacznie wzrósł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjjjj, super zakupki no i sałatka wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy bardzo pozytywne a sałatka przepiękna że aż szkoda byłoby ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spałaszowałam ją z przyjemnością, a na pamiątkę mam zdjęcie :)

      Usuń
  13. bardzo udany dzień :) zakupy świetne, jestem ciekawa tego czekoladowego peelingu, bo takich przesłodzonych drogeryjnych czekoladek nie lubię...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz gdzieś w pobliżu Organique? Jest dość ciekawy. Ja nie będę pisać recenzji, bo starczył mi dosłownie na jeden raz. Zapach nie jest typowy, przesłodzony, nie jest też kakaowy, taka słodka czekolada..

      Usuń
  14. ale narobiłaś mi ochotę na sałatkę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tą wodę z Biodherm kiedyś. Ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy! ja też chcę kredki!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pędź do Sephory, na pewno jeszcze są :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)